Szukaj

Toyota Corolla XI Sedan 1.6 Valvematic 132KM 2016 Toyota Corolla 1.6 Valvematic, Salon Polska

49 999 PLN
Toyota
Corolla
2016
benzynowy
132 KM
+48
Łódź (woj. łódzkie)
Rocznik 2016
Przebieg 110 053 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 132 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Czujnik deszczu, Alarm, ABS, Isofix, ESP (stabilizacja toru jazdy), Kamera cofania, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszki boczne przednie, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, ASR (kontrola trakcji), Elektrycznie ustawiane lusterka, Elektryczne szyby tylne, Elektryczne szyby przednie, Wielofunkcyjna kierownica, Podgrzewane przednie siedzenia, Wspomaganie kierownicy, Przyciemniane szyby, Gniazdo USB, Bluetooth, MP3, Nawigacja GPS, Gniazdo SD, CD, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Tempomat, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Toyota Corolla 1.6 Valvematic, Salon Polska

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,0 s
Średnie spalanie
6,0 l/100 km
Długość
4 620 mm
Szerokość
1 775 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
67% 33%
9,6
Toyota Corolla XI
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Auto super ekonomiczne oraz tanie w eksploatacji. Przebieg 168000km Wymieniony jeden wtrysk od LPG. Reszta to tylko olej i filtry. Średnio pali 9-9.5 litra ( jazda bez patrzenia na konsumpcję paliwa zarówno w mieście jak i w trasie). Trasa Katowice-Wrocław-Katowice prędkość 140-180 (na jednej butli gazu - 38 litrów) Auto do 4 tys. obrotów (160 km/h licznikowo) pali mało. Do 180 opory powietrza są ok. Za to prędkość powyżej 180 na pełnym gazie przez dłuższy odcinek (60-80km) to wypalenie co najmniej 14.5 litra na 100km (to i tak mało - przykładowo starsze BMW 7 w 3.5 litrowym motorze pali 40-50 litrów (benzyny) na 100km gdy mamy pedał gazu cały czas w podłodze. Tylko, że tam bliżej 270m/h można jechać). Jadąc na wakacje do Włoch i wracając przez Chorwację mogę rzec - rewelacyjnie. Auto wypełnione bagażem po brzegi oraz 4 osoby + piesek = 9l/100km . Za granicą pali od 1-1.5 litra mniej. Hybrydyzacja to spisek przy tak ekonomicznych autach!
Dodane 4 lata temu
6,8
Toyota Corolla XI
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Jak wspomniałem, po mieście mógłby palić nieco mniej. Z doświadczenia z Aurisami wiem, że koszty przeglądów w Toyocie nie są porażające. A dotychczasowe wydatki eksploatacyjne w Aurisie poza paliwem, to jedynie żarówka w tylnych światłach pozycyjnych. Jest natomiast coś innego. Corolla którą jeździłem miała jasne kremowe obicia tapicerki i jasne wykończenie deski rozdzielczej. Sami serwisanci byli zdziwieni, że taką wersję auta przeznaczono na samochód zastępczy. Ale nawet kupując Corollę nie zdecydowałbym się na jasne obicia. bardzo szybko się brudzą. na te kilka dni zainstalowałem z tyłu fotelik dziecięcy, na którym przywoziłem wnuczka z przedszkola. musiałem dobrze zabezpieczyć oparcie przedniego fotela i kanapę na której stał fotelik przed fikającymi nóżkami, które obute w przybłocone buciki narobiłyby dużo szkody na tak jasnej tapicerce. Na szczęście udało się tego uniknąć. Kupując auto z taką tapicerką trzeba uwzględnić koszty jej częstego czyszczenia.
Dodane 8 lat temu
6,4
Toyota Corolla XI
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Trzy poprzednia auta to były diesle, więc na początku spalanie "bolało". Ale to i tak jeden z oszczędniejszych silników benzynowych, moim zdaniem. Spokojna jazda (2 dzieciaków) do 110km po Polsce - nawet 5,3l. Autostrada 130km - 7,0-7,5l. W mieście nie wyszło mi poza 8,0. Bardzo dużo hamuję silnikiem i takie tam pro-eko. Moment obr. słaby - niestety. Bardzo często redukcja do trójki by wyprzedzić na trasie. Rozważyłbym w przyszłości powrót do diesla, ale tragedii nie ma. Bardzo podoba mi się kultura tej benzyny (bardzo cicha), sprężyste zawieszenie (po 40tys km nadal czuje się je "jak nowe"). Parę osób już mi powiedziało jadąc ze mną "to auto płynie". Silnik na łańuchu, zero turbin, rozsądne spalanie, legendarnie trwałe zawieszenie, ładny design na zewnątrz i wewnątrz (choć plastiki na drzwiach nieco tanie), deska rozdzielcza w pionie, taki "klif" (super to wygląda), spory bagażnik. Czego chcieć więcej?
Dodane 10 lat temu

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Silnik - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Corolla

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów