Szukaj

Volkswagen Golf IV Kombi 1.4 16V 75KM 2000 Volkswagen Golf Volkswagen Golf 1.4 Benzyna 75KM

3 200 PLN
Volkswagen
Golf
2000
benzynowy
75 KM
+48
Wrocław (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2000
Przebieg 226 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM
Pojemność silnika 1 390 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor czerwony
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne

Informacje o samochodzie

Volkswagen Golf Volkswagen Golf 1.4 Benzyna 75KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
171 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
15,2 s
Średnie spalanie
6,5 l/100 km
Długość
4 397 mm
Szerokość
1 735 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
71% 29%
9,0
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
Początkowo po zakupie jeździłem nim ostro i kręciłem powyżej 4000, bo przy tym silniku nie można inaczej. Spalanie jednak powyżej 10 litrów LPG szybko mnie tego oduczyło. Okazuje się że motor całkiem nieźle się sprawdza przy niższych obrotach, ponieważ aktualnie staram się nie przekraczać 2500 i nie jestem wcale zawalidrogą. Teraz średnio pali 8,5. Nie zmienia to faktu że silnik ten do tak dużego auta nie pasuje i strzeżcie się go - żywot kończy po 200 000 km, a ostrzejsze przyspieszanie od obrotów poniżej 1500 jest nie możliwe. Optymalna prędkość dla niego to 70-90 km/h. Powtarzam - unikajcie tego silnika, jeśli nie był remontowany.
Dodane 13 lat temu
7,3
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
Średnie minimalne spalanie: podane spalanie odnosi się do jazdy na odcinku około 100 km drogą mało ruchliwą z prędkością około 80-90km/h. Jazda płynna, ale czasem z wyprzedzaniem, redukcją biegów oraz światłami na skrzyżowaniach, korkami itp.. Oceniam, że można zejść do 6 l, ale przy stałej i płynnej jeździe, a to w PL jest raczej trudne do uzyskania. Średnie maksymalne spalanie: 8,5 l - przejechałem pełny bak paliwa raczej na odcinkach 10 do 30 km z średnią prędkością 30km/h. Była to częsta jazda po mieście z użyciem V biegu na odcinku 3 może 4 km z 15 km trasy. Zaznaczę tu, że i przy ciężkiej nodze pewnie bez problemu można osiągnąć wynik 10 l/100km. Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe na długiej trasie: 6,7-6,8l udało mi się osiągnąć na trasie z Niemiec przy stałych prędkościach 120-140km/h (średnią pokazał mi 94 km/h)z klimą włączoną w 40% na odcinku 650km. W przypadku trasy w Pl z Warszawy do Katowic moje wyniki to 7,2-7,8l/100km. Prędkość z jaką się poruszam to około 130km/h czasami nawet 150-160km/h (bardzo znikomy % trasy), a nawet i 60km/h. Wynik spalania zależy od warunków na drodze oraz używania klimy. Wieżę, że na wspomnianym odcinku można zejść poniżej 7l/100km, ale jazda powinna odbywać się do 110km/h z porywami do 120km/h. Pamiętajmy, że na tym odcinku trasy jest dużo ograniczeń do 70km/h oraz skrzyżowań z światłami. Proszę pamiętać, iż zużycie paliwa powyżej 130km/h dość mocno wzrasta tym bardziej jak trzeba autko często rozpędzać do tych prędkości czego winą są wspomniane ograniczenia, światła oraz często duży ruch na drodze. Tu również oceniam, że można osiągnąć wynik nawet 6,2-6,5l/100km, ale prędkość z jaką należało by się poruszać to około 100km/h. Ja osobiście tak nie potrafię - po pierwsze nie jestem przysłowiowym Emerytem, a po drugie samochody ciężarowe (TIR-y) by mnie wyprzedzały lub byłbym ich przeszkodą (wyobrażam sobie teksty na CB w śród kierowców hehehe).
Dodane 15 lat temu
6,4
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
Podane wartości odnoszą się do jazdy w pojedynkę. Auto oszczędne ale przy 4 dorosłych osobach w aucie, wyprzedzanie do nie niedoścignione marzenie. Mało miejsca dla pasażerów na tylnej kanapie, mam 195 cm wzrostu za mną to tylko 3 letnie dziecko się mieści :).
Dodane 17 lat temu

Zalety

+ Układ jezdny + Ergonomia + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria - Silnik
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Golf

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów