Szukaj

Omoda 9 1.5 T-GDI 537KM 395kW od 2025

Informacje o Omoda 9 1.5 T-GDI 537KM 395kW od 2025

Lata produkcji: 2025 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2025 roku
Pojemność skokowa 1499 cm3
Typ silnika hybrydowy plug-in
Moc silnika 537 KM (395 kW)
Maksymalny moment obrotowy 915 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 3
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Silnik + Wyciszenie + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Widoczność - Ergonomia

Wybrane oceny

4,9
~Jacek56
Omoda 9
SUV 1.5 T-GDI 537KM 395kW
To wstępna ocena – pełniejszą opinię dodam po przejechaniu 10 tys. km. Zakup Omoda 9 poprzedziłem analizą wszystkich dostępnych polskich testów. Wnioski po zakupie: Subiektywnie auto ma świetną linię nadwozia i bardzo starannie wykończone wnętrze. Zdecydowałem się na czarny lakier i czerwoną, stonowaną skórę, co wygląda bardzo dobrze. Auto jest świetnie wyciszone, a zawieszenie nastawione na komfort – nam to bardzo odpowiada, gdyż nie szukaliśmy samochodu o sportowych ambicjach. Ze względu na to, że oboje z żoną jesteśmy niewysocy, wysoka pozycja za kierownicą nie stanowi dla nas problemu. Uwagi: Obsługi systemu multimedialnego (infotainmentu) trzeba się po prostu nauczyć i przyzwyczaić.
Dodane 5 dni temu
4,6
~Leon Adv
Omoda 9
SUV 1.5 T-GDI 537KM 395kW
Zacznijmy od tego, że to auto i jego zaawansowane napędy są moim zdaniem dla ludzi, którzy chcą dużo jeździć na prądzie, czyli albo mieli elektryka i już wiedzą o co w tym chodzi albo sporo czytali, myśleli i już sami doszli do wniosku, że 100% elektryk nie ma sensu i go nie chcą. Ja miałem jednocześnie elektryka i spalinowego i sprzedałem oba dla Omody. Znam dobrze swoje potrzeby, mam możliwosć ładowania w domu (łącznie z fotowoltaiką latem). Decyzja była dość przemyslana. Rozważałem RAV4 PlugIn i oglądałem kilka modeli Merca, Bmw i Audi, bez zachwytów. Auto ponadto bardzo mi się podoba tak w środku jak na zewnątrz w przeciwieństwie do wielu obejrzanych w salonie markowych samochodów w cenach 200-500 tys. . Rzecz gustu, jak ktoś woli Skodę czy Toyotę to łelkam. Jak do tego dołożymy przyjemność z jazdy to sprawa jest prosta. A obawy o przyszłość? Strachliwy nie jestem. A, uwaga. Jestem rzeczywistym użytkownikiem a nie botem, agentem, firma PR itp.... ;-)
Dodane 2 miesiÄ…ce temu
4,6
~Adv
Omoda 9
SUV 1.5 T-GDI 537KM 395kW
Zacznijmy od tego, że to auto i jego zaawansowane napędy są moim zdaniem dla ludzi, którzy chcą dużo jeździć na prądzie, czyli albo mieli elektryka i już wiedzą o co w tym chodzi albo sporo czytali, myśleli i już sami doszli do wniosku, że 100% elektryk nie ma sensu i go nie chcą. Ja miałem jednocześnie elektryka i spalinowego i sprzedałem oba dla Omody. Znam dobrze swoje potrzeby, mam możliwosć ładowania w domu (łącznie z fotowoltaiką latem). Decyzja była dość przemyslana. Rozważałem RAV4 PlugIn i oglądałem kilka modeli Merca, Bmw i Audi, bez zachwytów. Auto ponadto bardzo mi się podoba tak w środku jak na zewnątrz w przeciwieństwie do wielu obejrzanych w salonie markowych samochodów w cenach 200-500 tys. . Rzecz gustu, jak ktoś woli Skodę czy Toyotę to łelkam. Jak do tego dołożymy przyjemność z jazdy to sprawa jest prosta. A obawy o przyszłość? Strachliwy nie jestem. A, uwaga. Jestem rzeczywistym użytkownikiem a nie botem, agentem, firma PR itp.... ;-)
Dodane 2 miesiÄ…ce temu
Omoda 9

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów