Szukaj

Informacje o Opel Insignia II Sports Tourer

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Klasa średnia
Pomimo że Opel Insignia II, po raz pierwszy zaprezentowany na wystawie samochodowej w Genewie w 2017 r., został zaprojektowany, tak jak w przypadku poprzednika, przez tych samych stylistów – Marka Adamsa i Malcoma Warda, to stylistycznie został dogłębnie przeprojektowany. Jest to pierwszy samochód w katalogu niemieckiej marki zaprojektowany według nowej linii wytyczonej przez koncepcyjny Monza Concept – sportowy prototyp z roku 2013. Model powstał na nowej platformie podłogowej GM E2XX Platform, podobnie jak m.in. Chevrolet Malibu dziewiątej generacji. W ofercie znajdziemy wersje liftback oraz kombi, a na niektórych rynkach (m.in. w Chinach) także odmianę sedan.
czytaj więcej
Powagosław

Użytkownicy flotowych samochodów zacierają ręce, bowiem Opel przygotował dla nich coś naprawdę efektownego. W tej klasie jeszcze nigdy nie wyglądał tak bardzo premium.

~Powagosław
Luzacjusz

Mazda i Volvo. Te dwie marki zrobiły w ostatnich latach tyle dla designu eleganckich, ale przy tym dynamicznych limuzyn, ile Twoja żona robi każdego dnia, żebyś nie chodził do pracy w pogniecionej koszuli. Nowa Insignia czerpie z tego dorobku garściami. Ale kreatywnie.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,7 m
Promień skrętu 5,85 m
Długość 4986 mm
Szerokość 1863 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2093 mm
Wysokość 1500 mm
Rozstaw osi 2829 mm
Rozstaw kół - przód 1607 mm
Rozstaw kół - tył 1610 mm
Zwis przedni 990 mm
Zwis tylny 1167 mm
Prześwit 137 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1665 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 560 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1030 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1178 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 2005 mm
Wysokość progu załadowczego 630 mm
Maksymalna ładowność 672 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,6
~Szymon_sz
Sports Tourer 1.6 CDTI 136KM 100kW
Opel Insignia II
Z zewnątrz samochód jak na klasę średnią wygląda zaskakujaco dobrze, jedyną rzeczą, która mi się nie podoba to pasek chromu który idze nad oknami, po słupku a potem do tylnych świateł, w czarnym auto wygląda troche jak karawan. Silnik 136km całkwiem żwawy, chociaż można mieć zastrzeżenia co do jego wygłuszenia. Poza tym ma przyjemny dzwięk, ekonomia jak to dieslu jest dobra. Po mieście jeden bak paliwa średnio wytarcza na jakieś 800-900 km. w trasie nawet 1100km na jedny tankowaniu. Wnętrze jest bardzo przestronne, duzo miejsca zarówno w pierwszym jak i w drugim rzędzie. Mam 182cm wzrostu i miłem jeszcze bardzo dużo zapasu miejsca nad głową jak i miejsca na nogi. Design deski rozdzielczej bardzo spokojny, mało przycisków. Jedyne we wnętrzu co mi sie nie podoba to to,że zaegary są zapożyczone z poprzedniej generacji i nie pasuja do nowoeczenesnego designu tego auta (wirtualny kokpit jako opcja, której niestety nie posiadam). Bagażnik ogromny. Dla 3 osobowej rodziny absolutnie wystarczający. Zawiesznie jest raczej komfortowe niż sportowe, ale nie samochó w zakrętach nie sparwia wrażenia jakby miał sie zaraz wywrócić. Ogólnie samochód godny polecenia dla kogoś kto szuka rodzinnego kombi lecz lata młodośći raczej ma już za sobą i szuka czegoś spokojnego.
4,8
~Maciej
Sports Tourer 1.5 Turbo 165KM 121kW
Opel Insignia II
Auto olbrzymie, największe w klasie. Do bagażnika wejdzie wszystko poprostu, od lodówki przez zwłoki mieszkańców małej wsi. Wnętrze wygodne, bardzo dużo miejsca na nogi w drugim rzędzie. Prowadzi się nieźle chociaż nie zachęca do szybkiej jazdy. Silnik 1.5 165km daje rade chociaż powyżej 4-4,5 tys obrotów mało co się już dzieje. Automat jest słaby, dziwnie się zachowuje przy jeździe delikatnej, powolnie zmienia biegi i trochę przeciąga ale przy jeździe ostrzejszej robi się dość szybki. Ogólnie bardzo polecam.
4,9
~Marek Słowik
Sports Tourer 2.0 CDTI 170KM 125kW
Opel Insignia II
Długo się zastanawiałem na zakupem rodzinnego kombi. Miałem swoje wymagania (automat w dieslu) i określoną kwotę, którą chciałem przeznaczyć na auto (150 000zł). Rozważałem passata, mazdę 6 oraz superba III. Po pokonaniu 4000km jest zadowolony z auta, fotele super wygodne a wyświetlacz HUD bardzo mi ułatwia podróżowanie. Ostateczna decyzje została podjęta po przeanalizowaniu kosztu zakupu. Opel zaproponował najwięcej za tę kwotę. Mam nadzieję, że po 5 latach użytkowania Opla będę miał również pozytywne zdanie o tym aucie. Na chwilę obecną 170koni bardzo ochoczo się zbiera. Silnik diesla poprawiony względem poprzedniej wersji - bez problemu uszczelki smoka. Odchudzanie Insigni się powiodło. Jedyne zastrzeżenia mam do plastików użytych do wykończenia auta. Są one twrade i niemiłe w dotyku. Opierając nogę o ten plastik ma się wrażenie, że opel przyoszczędził na materiałach.
Średnie spalanie dla Opel Insignia II Sports Tourer
8,9 – 9,7
l/100 km
6,5 – 9,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,7
Sports Tourer 1.5 Turbo 165KM 121kW
Opel Insignia II
Przejechane prawie 14000 km głównie poza miastem, autostrady i drogi krajowe, jeżdżę w 95% samemu na pusto, niestety autem nie da się zejść poniżej 9l/100 nawet jadąc bardzo eco i wyłączoną klimatyzacją :( Jazda autostradą na tempomacie z prędkością 135-140km to ok 9,5l/100. Powyżej 140km/h wartość wzrasta logarytmicznie, przy 160km/h to już dobrze ponad 12l. Oczywiście są to dane z komputera pokładowego. Realny wynik na samym końcu postu. Efekt jest taki że stację odwiedza się mniej więcej po 450km. Każde dynamiczniejsze przyspieszenie na trasie skutkuje zwiększeniem średniego spalania o kolejne miejsce po przecinku na komputerze pokładowym, a spada bardzo bardzo powoli. Zakładam że większość ludzi decydujących się na ten samochód potrzebuje go do regularnych dłuższych podróży, ale w wersji z silnikiem benzynowym 1.5 jest to nieporozumienie. Każdy kto robi miesięcznie ok. 5000 km przekona się że tym autem będzie go to kosztowało od 2 do 4 dodatkowych tankowań w stosunku do rywali w swojej klasie z silnikami diesla bądź TSI o podobnych parametrach. Łatwo policzyć bak ma pojemność 62L rezerwa się zapala średnio po 450km, dolewka do pełnego to 50-54l w moim wypadku, więc wychodzi 11-12l realne zużycie.
6,8
Sports Tourer 2.0 CDTI 170KM 125kW
Opel Insignia II
Witam.Wlasnie jestem posiadaczem nowej Insigni II.Silnik 2 litry turbo w dieslu.Co moge powiedzie.Otoz myslalem ze bede rozczarowany.Autko sprawuje sie doskonale a co najwazniejsze to spalanie.Super spalanie w granicach 5 litrow na 100 km.Komfort w skali 1 do 10 to 9.Naprawde wygodny.Dizajn wnetrza naprawde zadowalajacy .Jako nowy wonchal to ,mowie tak poniewaz autko jest na Brytyjskich blach jest niezly.Wzielem go na splaty czyli £300 depozyt i £150 razem z ubespieczenie rata miesieczna.Koszt nowego kosztuje okolo 21 000 funtow.Zobaczymy co bedzie po roku.Jako nowe polecam ale nie wiem jak Opel ten bedzie sie sprawdzal w Polsce przy minusowej temperaturze...zobaczymy pozyjemy pozdrawiam
8,7
Sports Tourer 2.0 CDTI 210KM 154kW
Opel Insignia II
92 tys przebiegu, jazda w mieście + średnio raz w tygodniu trasa ok 400 km. W mieście styl mieszany , w trasie raczej szybko. Uważam że jak na tak masywne auto i sposób jazdy spalanie nie zabija chociaż wyższe niż w passatach. W porównaniu z passatem brak turbodziury , dwie sprężarki robią swoje auto ładnie idzie od dołu.

Usterki Opel Insignia II

Liczba wpisów: 3
Potenjometr pedalu gazu
  • Opel Insignia II Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW 2017-2020
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
W mojej Insignii Grand Sport przy 135000 tys.padl potencjometr pedalu gazu.Podczas jazd auto wpadło w tryb awaryjny poprzez odczuwalne szarpniecie i zapalił się check engine i kontrolka stabilizacji jazdy , po czym auto jechało w trybie awaryjnym.Po wyłączeniu silnika auto wróciło do normalnej pracy ale pozostała kontrolka awarii pojazdu.Mialem taka przygodę juz trzy razy , jestem umówiony na wymianę na nowy , oczywiście tylko oryginal na rynku , koszt 650 zl + robocizna ( wymiana elektronicznego pedalu gazu ). Auto piekne sle naprawy drogie , fla mnie to droga zabawka zbudowanana tandetnych materialach .Twierdzę tak bo miałem wcześniej insignie A , ktora zrobiłem 500000 tys kilometrow i nigdy nic nie naprawiałem a ta piekna z drogimi problemami
Rozrzad
  • Opel Insignia II Grand Sport
  • silnik
  • 125 tys. km
Przestroga dla właścicieli diesla , wymieniajcie szybciej rozrzad bo w moim opla rozpad się przy 125000 ,.Slyszalny grechor z pod maski , następstwie wyskoczył check engine i błąd w komputerze niezgodnosc walkow rozrzadu. Rolki plastikowe wytarte do zera , pasek wyciagniety o 2 cm , części tylko oryginalne na rynku , koszt czesci ok.2000 zl
Problem rozwiązany
1 komentarz
Piszczący pedał gazu
  • Opel Insignia II Grand Sport 1.5 Ecotec Turbo 165KM 121kW 2017-2020
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Podczas wciskania pedału gazu słychać delikatny pisk, tak samo podczas puszczania. Naprawiony na gwarancji, informacja z serwisu - standard w tym modelu, robili już wiele wymian.
Opel Insignia II Sports Tourer