Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Opel Vectra A Hatchback 1.4 75KM 55kW 1988-1992

Opel Vectra A Hatchback 1.4 75KM 55kW 1988-1992
Lata produkcji: 1988 - 1992
Segment: Klasa średnia
Pierwsza generacja Vectry (zwana też Vectrą A) trafiła na rynek w roku 1988 jako następca Ascony C. W porównaniu do swojego poprzednika, Vectra była znacznie większa, a także wyróżniała się bardziej opływową, nowocześniejszą sylwetką. Projektantem zarówno Ascony, jak i Vectry I był Wayne Cherry, ówczesny szef biura designerskiego Opla. W Wielkiej Brytanii model sprzedawano jako Vauxhall Cavalier. W 1989 Opel zaprezentował usportowioną wersję Vectry A, Calibrę. Produkcja Vectry A zakończyła się w 1995 roku.
Powagosław
Nowa Vectra jest atrakcyjna wizualnie, ale przekona chyba tylko już przekonanych. Do Opla i samej Vectry. Choć z drugiej strony, jest czym przekonywać – rozsądna cena, niezłe osiągi i niezły komfort jazdy. ~Powagosław
Luzacjusz
To auto dla biznesmena, którego nie stać na Mercedesa. Przed faceliftingiem Vectra udawała pancernego Cadillaka (te przednie reflektory i masywna całość). Teraz jest wyrośniętą Astrą. ~Luzacjusz

Dane techniczne Opel Vectra A Hatchback 1.4 75KM 55kW 1988-1992

Podstawowe parametry Opel Vectra A Hatchback 1.4 75KM 55kW
Produkowany od 1988 do 1992 roku
Pojemność skokowa 1396 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 108 Nm przy 3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 77,8 x 73,4 mm
Typ wtrysku gaźnik
Przeniesienie napędu Opel Vectra A Hatchback 1.4 75KM 55kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Autorentgen Opel Vectra A

Liczba wpisów: 109

Problemy z elektroniką.

dodał: ~Piotrek, 9 lat temu
kontrola żarówek w VC jest pomocna ale i bardzo uciążliwa,często pojawiają się komunikaty o różnych spalonych żarówkach,postojowe,mijania,stopu,wsteczne itp.Niestety największą porażką Opla jest elektroniczna diagnostyka żarówek mijania i drogowych H7,moduł sterownika wykrywa zużycie (a nie spalenie)żarnika H7 i wyrzuca błąd wyłączając żarówkę z instalacji.Zrobiem vectrą ok 47tys km i wymianiłaem już 6żarówk H7,z tym że połowa ma sprawny żarnik (częściowo zużyty)w innym aucie jeszcze poświeci a w vectrze niestety nie.Moduł dokadnie sprawdza upływ rezystancji żarnika który pod koniec swojej...

Skrzynia biegów f 18 1.8 16v.

dodał: ~rozczarowany, 8 lat temu
1500 tys. Dziura w obudowie wyciek oleju (laweta) wada fabryczna opla [używane skrzynie są drogie 800-1200]. Ja taką kupiłem, ale nad morze bym tym autem nie pojechał.

Spadające cięgno klap wirowych w kolektorze dolotowym.

dodał: ~Tomq, 8 lat temu
Cięgno spada najprawdopodobniej z powodu zacierania się jednej lub więcej klap, co powoduje spadek mocy w zakresie 1000-2000 obr/min. Takie moje spostrzeżenie. Co najciekawsze usterkę można usunąć wymieniając cały kolektor dolotowy na nowy lub po regeneracji. Podobno coś z tym zrobili po 2006 roku. Moja opinia dotyczy auta z silnikiem 1,9CDTI z 2005 roku. Pozdrawiam wszystkich i sprawdzćie czi w waszym autku cięgno nie leży obok na kolektorze ;)

Publikacje o Opel Vectra

Newsy o Opel Vectra

Opel Vectra A Hatchback
Aktualnie przeglądasz Opel Vectra A Hatchback