Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Opel Vectra A Hatchback 1.7 D 57KM 42kW 1988-1992

Opel Vectra A Hatchback 1.7 D 57KM 42kW 1988-1992
Lata produkcji: 1988 - 1992
Segment: Klasa średnia
Pierwsza generacja Vectry (zwana też Vectrą A) trafiła na rynek w roku 1988 jako następca Ascony C. W porównaniu do swojego poprzednika, Vectra była znacznie większa, a także wyróżniała się bardziej opływową, nowocześniejszą sylwetką. Projektantem zarówno Ascony, jak i Vectry I był Wayne Cherry, ówczesny szef biura designerskiego Opla. W Wielkiej Brytanii model sprzedawano jako Vauxhall Cavalier. W 1989 Opel zaprezentował usportowioną wersję Vectry A, Calibrę. Produkcja Vectry A zakończyła się w 1995 roku.
Powagosław
Nowa Vectra jest atrakcyjna wizualnie, ale przekona chyba tylko już przekonanych. Do Opla i samej Vectry. Choć z drugiej strony, jest czym przekonywać – rozsądna cena, niezłe osiągi i niezły komfort jazdy. ~Powagosław
Luzacjusz
To auto dla biznesmena, którego nie stać na Mercedesa. Przed faceliftingiem Vectra udawała pancernego Cadillaka (te przednie reflektory i masywna całość). Teraz jest wyrośniętą Astrą. ~Luzacjusz

Dane techniczne Opel Vectra A Hatchback 1.7 D 57KM 42kW 1988-1992

Podstawowe parametry Opel Vectra A Hatchback 1.7 D 57KM 42kW
Produkowany od 1988 do 1992 roku
Pojemność skokowa 1700 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 57 KM (42 kW) przy 4600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 105 Nm przy 2400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 23,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 82,5 x 79,5 mm
Typ wtrysku pośredni
Przeniesienie napędu Opel Vectra A Hatchback 1.7 D 57KM 42kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Autorentgen Opel Vectra A

Liczba wpisów: 109

Spadające cięgno klap wirowych w kolektorze dolotowym.

dodał: ~Tomq, 8 lat temu
Cięgno spada najprawdopodobniej z powodu zacierania się jednej lub więcej klap, co powoduje spadek mocy w zakresie 1000-2000 obr/min. Takie moje spostrzeżenie. Co najciekawsze usterkę można usunąć wymieniając cały kolektor dolotowy na nowy lub po regeneracji. Podobno coś z tym zrobili po 2006 roku. Moja opinia dotyczy auta z silnikiem 1,9CDTI z 2005 roku. Pozdrawiam wszystkich i sprawdzćie czi w waszym autku cięgno nie leży obok na kolektorze ;)

Problemy z elektroniką.

dodał: ~Piotrek, 9 lat temu
kontrola żarówek w VC jest pomocna ale i bardzo uciążliwa,często pojawiają się komunikaty o różnych spalonych żarówkach,postojowe,mijania,stopu,wsteczne itp.Niestety największą porażką Opla jest elektroniczna diagnostyka żarówek mijania i drogowych H7,moduł sterownika wykrywa zużycie (a nie spalenie)żarnika H7 i wyrzuca błąd wyłączając żarówkę z instalacji.Zrobiem vectrą ok 47tys km i wymianiłaem już 6żarówk H7,z tym że połowa ma sprawny żarnik (częściowo zużyty)w innym aucie jeszcze poświeci a w vectrze niestety nie.Moduł dokadnie sprawdza upływ rezystancji żarnika który pod koniec swojej...

Czujnik biegu wstecznego - brak świateł wstecznych, czasami się psuje.

dodał: ~SW, 9 lat temu
Poprostu zurzywa się. Albo nowy za nie duże pieniądze, albo wyjąć spod niego podkładkę. Na forum Vectra piszą, że będzie pociło się olejem. Minęły trzy lata i jest sucho. Ja tak miałem.

Publikacje o Opel Vectra

Newsy o Opel Vectra

Opel Vectra A Hatchback
Aktualnie przeglądasz Opel Vectra A Hatchback