Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Chrysler Pacifica I

Podsumowanie 39 opinii Filtruj
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
36 opinii
Powyżej 20%
3 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
35 opinii
2-3 razy rocznie
2 opinie
Częściej niż 3 razy rocznie
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
39 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
36 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
2 opinie

Opinie lpg Chrysler Pacifica I – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny instalacji LPG (39)

2,8
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 900 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Instalacja ok tylko fachowiec do bani
2,8
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 900 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Instalacja ok tylko fachowiec do bani
5,0
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalka weszła BRC SQ P&D. Montaż w dwa dni. Na drugi dzień auto do odbioru. Spalanie w normie. Do tej pory były 4 przeglądy, nic nie trzeba było kombinować w ustawieniach. Zero checków, zero problemów z przejściem na LPG. Silnik dobrze pracuje nawet pod pełnym obciążeniem i wkręceniu na wyższe obroty. Po mojemu nic z mocy nie ubyło. Oby tak dalej. Jak na razie montaż się...
5,0
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D, montaż przy udokumentowanym przebiegu 230 tys.km. Wcześniej wymienione chociażby świece, przewody WN, rozrząd, sprawdzony zapłon. Na instalacji zrobione do dziś 90 tys.km. Na gwarancji przeglądy i wymiana filtrów co 15 tys.km. Przez ten czas żadnych przygód. Moc w aucie nie spadła, spalanie od momentu montażu na podobnym poziomie. Ogólnie z użytkowania...
5,0
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Auto sprowadzone z Niemiec, montaż lpg przy przebiegu 210 tys.km, instalacja BRC SQ P&D. Silnik lpg przyjął bez problemu, spalanie w granicach 13-14l/100km, całkiem niezły wynik, a oszczędności spore. Jak na razie na LPG zrobione mam ok 50 tys.km, koszt montażu już dawno sie zwrócił. Silnik idealny do lpg, żadnych usterek nie było.
5,0
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 85 tys. km
użytkowana przez: 65 tys. km
5,0
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 86 tys. km
użytkowana przez: 75 tys. km
Rodzinne auto na wczasy z dużym zasięgiem i dużo oszczędnością ! Silnik pracuje tak jak na benzynie.
5,0
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 215 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik bardzo dynamiczny nie czuć spadku mocy. Koszty spadły o połowę. Auto przejechało w rok 40 tyś bez żadnych problemów.
5,0
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 125 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Na początku orientowałem się jaką instalacja założyć i właśnie wielu użytkowników montowało taką instalację , osobiście jestem bardzo zadowolony wszystko jest idealnie złożone . Dużo oszczędności
5,0
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 65 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Nie czuję żadnej różnicy , tylko same oszczędności .
Chrysler Pacifica I