Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Chrysler

4,3
Sedan 3.5 TSi 211KM 155kW
Chrysler Vision
homologacja: E.G.S
instalacja: STEFANELLI
przebieg: 83 tys. km
użytkowana przez: 63 tys. km
Instalacja gruntownie przerobiona w stosunku do pierwowzoru. Wymieniony na inny typ regulator ciśnienia oraz czujnik ciśnienia. Obudowa sterownika aluminiowa - informacja dla wtajemniczonych. Po wymianie reduktora silnik przechodzi na LPG po przejechaniu od 100 do 1000 metrów w zależności od temperatury. Można wyczuć różnicę w pracy automatycznej skrzyni biegów, lecz...
5,0
Van 4.0 255KM 188kW
Chrysler Pacifica I
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Jest to moje auto rodzinne które użytkuje od dłuższego czasu , auto zostało sprowadzone ze stanów już z zainstalowaną instalacją gazową , posiada wszystkie kwitki i wynikało że auto ma przejechane 60 tyś na gazie Ja zrobiłem 70 tysięcy i przez czas użytkowania nic nie dokuczało autu co jest niesamowite jak dla mnie może sposób serwisowania i założenia w stanach że wszystko...
5,0
Van 4.0 255KM 188kW
Chrysler Pacifica I
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Samochód typowo rodzinny jak dla mnie bardzo dużo miejsca nawet przy siedmiu rozłożonych fotelach można się spakować , bardzo przyjemnie się nim podróżuje , dlatego też taki wybór auta ponieważ razem z rodziną pokonujemy znaczną ilość kilometrów na wczasy , co do instalacji gazowej wszystko bardzo sprawne , co ciekawie można zauważyć jakoś polskiego gazu a zagranicznego ,...
5,0
Van 4.0 255KM 188kW
Chrysler Pacifica I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D, montaż przy udokumentowanym przebiegu 230 tys.km. Wcześniej wymienione chociażby świece, przewody WN, rozrząd, sprawdzony zapłon. Na instalacji zrobione do dziś 90 tys.km. Na gwarancji przeglądy i wymiana filtrów co 15 tys.km. Przez ten czas żadnych przygód. Moc w aucie nie spadła, spalanie od momentu montażu na podobnym poziomie. Ogólnie z użytkowania...
5,0
Van 4.0 255KM 188kW
Chrysler Pacifica I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Auto sprowadzone z Niemiec, montaż lpg przy przebiegu 210 tys.km, instalacja BRC SQ P&D. Silnik lpg przyjął bez problemu, spalanie w granicach 13-14l/100km, całkiem niezły wynik, a oszczędności spore. Jak na razie na LPG zrobione mam ok 50 tys.km, koszt montażu już dawno sie zwrócił. Silnik idealny do lpg, żadnych usterek nie było.
5,0
Touring 3.5 i V6 24V 249KM 183kW
Chrysler 300C I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Po montażu instalacji LPG BRC SQ P&D jeśli chodzi o moc i pracę silnika nic się nie zmieniło. Wszystko po staremu, zarówno przy przyspieszaniu, wyprzedzaniu i innych wymagających mocy akcji. Sama instalacja serwisowana w zakładzie montażowym, wizyty jedynie na przeglądy co 15 tys.km
4,5
Van 3.8 V6 200KM 147kW
Chrysler Town & Country V
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 16 tys. km
użytkowana przez: 21 tys. km
Jestem bardzo zadowolony z jazdy na LPG.Zamontowano mi dwa zbiorniki więc limit km na jednym tankowaniu wydłużył się dwa razy.Instalacja zamontowana bardzo dobrze,nic złego się nie dzieje.Trafiłem tu z polecenia i polecam następnym .
5,0
Cabrio 3.5 238KM 175kW
Chrysler Sebring III
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 4 tys. km
użytkowana przez: 84 tys. km
W mieście pali ok. 18 l ciągłe korki, ruszanie, stawanie. Ale oszczędności widzę bardzo duże. Warsztat montujący podszedł bardzo profesjonalnie do tematu montażu. Warsztat znalazłem na stronie producenta instalacji. Warsztat jest warsztatem sieci Ekspert LPG. mam sterownik zenit pro, klasa premium najwyższa jakość komponentów.
5,0
Van 4.0 255KM 188kW
Chrysler Pacifica I
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 145 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Auto kupiłem już z instalacją tej firmy osobiście przejechałem 30 tyś km na lpg , nie mam wglądu ile wcześniejszy właściciel zrobił na instalacji ale podejrzewam że w okolicach 50 tys km , instalacja pracuje bardzo płynnie , szybko zmienia tryb z benzyny na lpg .
5,0
Grand Voyager 3.3 i V6 AWD 174KM 128kW
Chrysler Voyager IV
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 216 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Rewelacja, dobry wybór. Zenit pro, wtryskiwacze hercules i reduktor antartic to bardzo dobry zestaw do tego silnika. MOntaż na wysokim poziomie i mam powody do zadowolenia. Zgodnie z homologacją mam przewody north fighter. zbiornik toroidalny stako 53/630. Montaż w warsztacie firmowym producenta AG Centrum.