Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Fiat Bravo

Podsumowanie 49 opinii Filtruj
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
43 opinie
Powyżej 20%
6 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
42 opinie
2-3 razy rocznie
5 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
44 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
41 opinii
Dobrze
3 opinie
Przeciętnie
2 opinie
Źle
2 opinie
Bardzo źle
1 opinia

Oceny instalacji LPG (49)

5,0
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.4 75KM 55kW
homologacja: "NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
instalacja: LANDIRENZO LC 01
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
TO JUŻ DRUGIE AUTO ROBIONE W TYM WARSZTACIE ,PIERWSZE TO BYŁ NISSAN PRIMERA ROBIONY NA GAZ W 2002 ROKU , JEŻDZIŁAM NIM 9 LAT.
Dodane 12 lat temu
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Bez zastrzeżeń. Spalanie na LPG 8 litrów, wymiana tylko filtrów bez regulacji, bo nie było potrzeby. Jestem bardzo zadowolony z tej instalacji jak i z montażu.
Dodane 13 lat temu
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
homologacja: "NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
instalacja: ACON
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
instalacja: TARTARINI
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Jedynie jak konczy sie gaz (ponizej 15L) przy depnieciu w gaz przelacza sie na benzyne. Spalanie to 10.5 na gazie a 8.5 na benzynie. Instalacja zakladana w Kusiętach koło Częstochowy w warsztacie p. Gawrona. Dałem dużo bo w 2009 wydałem 4000zł
Dodane 13 lat temu
5,0
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 2.0 HGT 20V 147KM 108kW
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja montowana na warsztacie u Roberta Wilgosza we Wrociszowie k. Nowej Soli. Spalanie LPG wynosiło średnio 10 litrów, wówczas, gdy na PB palił czasem 11 litrów. Zero spadku mocy. Super wyregulował instalacje. http://www.fnw-na-gaz.net/ Polecam.
Dodane 13 lat temu
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
4,5
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
homologacja: EUROPEGAS Sp. z o.o
instalacja: BRC BLITZ ED
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
LPG zamontowane w Łomży. Instalacja na sterowniku AGIS OBD CAN. Po przebiegu 10 000 km bez problemów. Silnik nic nie stracił na mocy i rozwija ją bez żadnych szarpnięć nawet przy mocnych przyśpieszeniach. Ostatnio robiłem test spalania. Na 1425 km auto spaliło 22,2 l Pb 95 na rozgrzanie silnika + 108,2 l LPG. Łącznie daje to 130,5 l. zatem 130,4 l / 1425 km daje 9,2 l/100km...
Dodane 13 lat temu
4,5
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
homologacja: "GAŁKA" SPÓŁKA PRAWA CYWILNEGO EMAJ GAŁKA
instalacja: ELPIGAZ LEONARDO 01
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: TARTARINI SWG
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Auto sprawuje się znakomicie. Silnik nie stracił na mocy, a jazda jest ekonomiczna!
Dodane 14 lat temu
Fiat Bravo

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów