Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Fiat

5,0
Minivan 1.4 i 16V 95KM 70kW
Fiat Idea
homologacja: "NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Póki co przejechane 600 km, więc świeży temat i same pozytywne odczucia - brak odczuwalnego spadku mocy, brak komplikacji z elektroniką, wszystko działa poprawnie. Wg mnie silnik świetnie sprawuj się z tą z instalacją LPG. Kwestie ekonomiczne związane z kosztami przejazdu co wiadomo - nieporównywalnie tańsze niż na benzynie. Auto mam już 5 lat i żałuję, że wcześniej nie...
4,5
Hatchback 1.4 95KM 70kW
Fiat Tipo II
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: TARTARINI
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 63 tys. km
Odradzam instalację tartarini w tipo 1.4. Po 60 tys. czeka nas wymiana listwy wtryskowej gazu lub reduktora. Najgorzej kiedy trzeba wymieniać te dwa elementy. Po rozmowie w serwisie powiedzieli,że to już norma.Koszt listwy 540 zł plus robocizna, reduktor ok.500 zł. Połakomiłem się na tartarini, ponieważ poprzednio miałem fiata albea i przejechałem na gazie bez wymiany...
4,3
Hatchback 3d 1.1 Fire 55KM 40kW
Fiat Seicento
homologacja: EKO-GAZ Sp. z o.o.
instalacja: BRC
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Zagazowali mi seicento 1.1, wydaje sie typowe auto na gaz, niewiele mozna tu spiepzyc... Po zamontowaniu instalacji odpadal zderzak, zrobili laske ze w ogole go dokrecili. Ciagle problemy z ustawieniem obrotow, pare wizyt i regulacje. Po miesiacu omalo co nie rozwalilo silnika, otoz okazalo sie ze po ich montazu instalacji wycieka plyn chlodniczy w aucie i nawet nie mozna...
4,3
Trekking Seria 1 1.4 T-Jet 16v 120KM 88kW
Fiat 500L
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 17 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
instalacja stag ze sterownikiem Qnext. na gazie samochód pracuje poprawnie, bez szarpania, chetnie przyspiesza czasem rano po odpaleniu na benzynie obroty przez ok. 10 sek faluja w zakresie ok+- 100 obrotów. potem ustaje. raz tylko po odpaleniu z rana dziwnie chodzil i troche sie dlawil. od tego czasu jak koncze jazde i czekam na ostygniecie turbiny przelaczam go na te 30...
5,0
Hatchback 5d 1.2 8v 60KM 44kW
Fiat Panda II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja założona ponad 2 lata temu. Zavoli Winner, przy przebiegu ok 80 tys.km. Jestem właśnie po trzecim przeglądzie. Żadne problemy jak na razie nie występowały. Instalacja pracuje bez zarzutu. Nie ma problemów z odpalaniem, przejściem na lpg czy powrotami na Pb. Jazda głównie po mieście, spalanie w granicach 7-8l/100km więc bardzo znośnie:)
4,5
Minivan 1.6 16V 103KM 76kW
Fiat Multipla II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Silnik 1.6 16V według mnie idealna jednostka pod lpg. Zamontowane mam Zavoli Winner, bardzo dobrze mi się sprawuje. Zrobiłem na niej 45 tys km i zero jakichkolwiek usterek. Jedynie przestrzegam przeglądów. Auto równomiernie pracuje i nie sprawia kłopotów.
5,0
Hatchback 5d 1.6 16v 120KM 88kW
Fiat Sedici
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 zamontowana zaraz po gwarancji. Na gwarancji proponowali mi Tartarini ale za podwójną cenę. Na BRC auto śmiga aż miło. Spalanie w granicach 10l/100km, zależy od warunków. W instalacji przez trzy lata zmieniałem jak na razie filtry, do tego sprawdzanie ustawień i map podczas przeglądów. Moc została, spalanie stabilne. Nie mam się do czego przyczepić
5,0
Hatchback 5d 1.2 8v 69KM 51kW
Fiat Panda III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Instalacja Zavoli Winner, założona po 3 latach od zakupu i przejechanych 40 tys.km. Instalacja ma obecnie na liczniku ok 45- tys.km. Za nią są już 3 przeglądy, w grę wchodziła jedynie wymiana filtrów. Nic się złego nie działo od momentu montażu. Spalanie w normie, przejście na gaz bez problemu. Brak jakichkolwiek złych objawów w pracy silnika. Wszystko ok.
5,0
Van 1.4 8v 77KM 57kW
Fiat Punto Grande Punto
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Najważniejsze że działa i to poprawnie bo nie muszę jeździć na poprawki i regulację. Po montażu serwis odwiedziłem jedynie na przeglądy. Mapy się nie rozjeżdżają, nie trzeba poprawiać ustawień, silnik nawet na wysokich obrotach pracuje bez problemu i nie przerzuca na Pb. Jeśli jeszcze raz miałbym gazować auto to też taką instalację bym wybral.
5,0
Hatchback 5d seria 3 1.2 69KM 51kW
Fiat Panda III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 25 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Auto już mam drugi rok. obecny przebieg to około 40 tys km. Instalacja gazowa radzi sobie bardzo dobrze, nie zauważyłem żadnych mankamentów. Z eksploatacji jestem zadowolony. Po pierwszym serwisie wszystko ok.