Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Honda

5,0
Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 134 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
Spalanie tym wyższe, im większe są prędkości. Przy miejskich korkach i niskich prędkościach, spalanie porównywalne z benzyną (około 9l/100), przy prędkościach pozamiejskich (90-110 km/h bez korków) okolice 8l/100 (benzyna 6l), Przy dużych prędkościach autostradowych (140km/h +) około 12l/100, (benzyna poniżej 10). Lekka utrata mocy, poza tym bez jakichkolwiek problemów - jak...
4,5
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Honda Accord VIII
homologacja: P.P.H. "BORMECH" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 62 tys. km
Instalacja założona w nowym samochodzie zaraz po zakupie. Samochód kupiłem jako używany przy stanie licznika 61 tys km. Reduktor AC R01, wtryskiwacze Hana 2000, układ sterujący STAG PREMIUM 400, Butla troidalna 67l wchodzi 46l, nie wiem czy nie poprawić elektrozaworu. Instalacja założona od nowości przy stanie licznik 60km. Na początek zrobiłem przegląd/serwis instalacji i...
4,3
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Honda Civic VIII
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Z racji przejechanego dystansu mogę już coś powiedzieć o użytkowaniu lpg w tym aucie (z lubryfikacją). Ogólnie jestem bardzo zadowolony, chociaż niestety w moim przypadku występuje niewielki problem tzw. falujących obrotów, tj. czasami przy hamowaniu do zakrętu/skrzyżowania obroty spadają do 500 potem rosną na 1100 aby ustabilizować się na 700. Instalatorzy mówili, że to...
5,0
Sedan 3.5 V6 VTEC 295KM 217kW
Honda Legend IV
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 46 tys. km
Dumny jestem wręcz z wyboru i instalacji i warsztatu. Zenit PRO z funkcją schładzania cylindrów przy maksymalnym obciążeniu silnika, wydajny reduktor Gold GT, oraz szybkie i wydajne wtryskiwacze gazu Hercules BF gwarantują osiągnięcie przez jeden cylinder 65 KM. Dzięki takiej specyfikacji, instalacja gazowa jest skonfigurowana ze znacznym zapasem, zapewnia prawidłową pracę...
2,5
Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW
Honda Civic V
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja założona prowizorycznie i niechlujnie. Od początku były problemy. Samochód nawet nie wyjechał na gazie poprawnie. Nikt nawet nie włożył żadnej szmaty żeby podczas wiercenia otworów na wtryskiwacz nie wlecialy do środka wszystkie opilki. Znalazłem je później w silniczku krokowym.
4,0
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Honda Civic VIII
homologacja: P.P.H. "BORMECH" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Działa bardzo dobrze, nie odczuwam różnicy w trakcie jazdy. Jedyne minusy to mały zbiornik starczający na ledwo 300 km (mało miejsca na większy) i głośna praca wtryskiwaczy Barracuda (słychać je wyraźnie na zewnątrz). Poza tym polecam, instalacja zwróciła mi się po niecałym pół roku (robię ok. 40 tys. km rocznie).
4,5
Hatchback 1.6 i 116KM 85kW
Honda Accord VI
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 4 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Ogólnie instalacja warta uwagi. U mnie zamontowane jest Zavoli Winner Można powiedzieć, że jest bezobsługowa jedynie pilnować wymiany filtrów. Nie miałem żadnej sytuacji z nieprawidłowym jej działaniem. Wydaje mi się, że jest to instalacja w sam raz do starszych aut jak moja honda.
5,0
Hatchback 5d 1.2 78KM 57kW
Honda Jazz II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja z polecenie znajomego BRC SQ Alba. Przebieg od montażu 20 tys.km. Jak do tej pory 1 przegląd i wymiana filtrów. Spalanie 8-9l/100km w cyklu mieszanym. Przejście na gaz płynne, bez spadku obrotów i wahań mocy. Po przejechaniu 20 tys.km instalację oceniam pozytywnie, brak jakichkolwiek problemów z eksploatacją.
5,0
SUV 2.4 i-VTEC 170KM 125kW
Honda CR-V III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST P&D
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Instalacja bezobsługowa bardzo dobrze się sprawuje. Odpowiednio wystrojona nie powinna nikomu stwarzać problemów dlatego polecam poświęcić nieco czasu i poszukać fachowców z prawdziwego zdarzania i nie zrażać się kolejkami. Sama instalacja zwróciła się w niespełna rok.
5,0
Hatchback 5d 1.2 78KM 57kW
Honda Jazz II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Silnik bardzo dobry do gazu. Instalacja dobrana w zakładzie Zavoli Winner. Spalanie nieznacznie większe niż na benzynie. Prosta regulacja zaworów, na klucz. Instalacja ma zrobione na razie 45 tys.km, po kolejnym przeglądzie wszystko ok. Wymienione filtry, wtryski w dobrym stanie. Bez uwag.