Szukaj

Opinie lpg Saab 9-3 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Saab 9-3

3,3
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
homologacja: "ELPIGAZ" G. Jarzyński i Spółka Sp.J.
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Problem jest z odpalaniem po nocy. Auto rzęzi przez kilka sekund aby odpalić. Gdy gaz jest wypalony do zera auto po nocy odpala na dotyk więc wydaje się, że jest jakaś nieszczelność ale nie udało się póki co niczego znaleźć.. Druga usterka to zbiornik paliwa który miał zbyt małą pojemność. Generalnie mam mieszane uczucia o tym zakładzie bo po okresowej wymianie filtrów w...
5,0
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 i 130KM 96kW
instalacja: VIALLE
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Fabryczna instalacja Vialle LPi działa rewelacyjnie. Moc auta na gazie nawet wyczuwalnie lepsza niż na benzynie, nawet praca jest jakaś równiejsza szczególnie na niskich obrotach. Spalanie jest średnio 1,5 l większe od tego z komputera. Zazwyczaj od 8,2 l do 11 w zimie(mierzone: poprzednie tankowanie/przejechane kilometry). Auto kupiłem od znajomego który sprowadził je z...
5,0
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
instalacja: VIALLE
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
5 generacja to miód-malina. Jedyna wada to koszt, dla 4 cyl. to ok. 7.000pln. W moim samochodzie instalacja jest od początku, kupiłem samochód w sierpniu 2011 (sprowadzony z Holandii) i po przejechaniu ok. 7.000km jest tak, jakby jej w ogóle nie było- przełącza się i pracuje niezauważalnie. Wskazania komputera odbiegają od realiów- w trasie gdy pokazuje 7.5l, w...
5,0
Saab 9-3 II
SportKombi 1.8 122KM 90kW
homologacja: AUTO GAZ HOLANDIA
instalacja: VIALLE
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 198 tys. km
silnik pracuje lepiej na gazie niż na benzynie. Instalacja praktycznie bezobsługowa natomiast koszty napraw eksploatacyjnych potrafią być duże. Dla przykładu - regeneracja pompy w warsztacie ok 1000 zł , wtryskiwacze gazu - ok 340 zł za 1 szt
4,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 127 tys. km
użytkowana przez: 46 tys. km
Jestem z Łodzi ale zdecydowałem sie nie korzystać z lokalnego fachowca:)bo Saab jest dla mnie 'ważny' Poczytałem na forum Saaba i skoczyłem do Warsztatu, który zdaniem moich kolegów jest najlepszy do gazowania LPG. Ja się z nikim później użerać nie chciałem i dziś mam święty spokój. Polecam Energy Gaz Polska z ul. Ostrobramskiej w Warszawie. Minus że musiałem wziąć urlop...
5,0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Kiedy kupilem to auto wiedzialem ze ma duzo mocy. jednak koszty na paliow mnie przerosly. zdecydowalem sie na zalozenie brc do silnikow uturionych., koszt to ok 3 tys. zwraca sie bardzo szybko. nie ma problemow z nim jezdze raz w roku na serwis. gaz zamontowalem w www.EGP.pl w warszawie. firme zdecydowanie moge polecic. fachow obsluga i przedewszystkim szybko zrobione.
5,0
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 i T 185KM 136kW
instalacja: BRC
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Wybralem instalacje BRC i jestem milo zaskoczony. Nie czuję żadnej różnicy w jeździe pomiędzy PB a LPG, spalanie mniej więcej na podobnym poziomie chociaż wszystko zalezy od tego jak sie jezdzi. Do tej pory żadnych problemów. Całość zamontowana w EGP w Warszawie. POLECAM!
4,0
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
instalacja: KME
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Polecam warsztat MCC Gas s.c. w Warszawie. Pracują w nim prawdziwi specjaliści. Saab z turbo według opinii na forach jest problemowy pod względem instalacji LPG, natomiast panowie z MCC na samym starcie zagwarantowali mi poprawną pracę silnika na instalacji KME którą mi zaproponowali założyć. Instalacja tuż po założeniu wymagała nastrojenia (2 wizyty nieodpłatnie) ale...
5,0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
homologacja: "NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
instalacja: AC STAG 2L
przebieg: 900 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Instalacja została wykonana w AutoMix w Skrzszowie. Jeżdże dwa lata bez naumniejszych problemow. Serdecznie polecam wykonanie i stalachi właśnie tam :)
5,0
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 82 tys. km
użytkowana przez: 48 tys. km
Instalacja zamontowana Kit Alba od Brc, moim zdaniem bezawaryjna. Na lpg zrobiłem już około 50tys km, jedyne o czym pamiętam to serwis. Silnik pracuje ekonomicznie!
Saab 9-3