Szukaj

SOLAR CAR mgr inż. Mieczysław Dziuba

Informację kontaktowe
Adres: ul. Berberysowa 8, Lublin
Województwo: lubelskie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie 12 ocen ocen
Jakość montażu
4,7
Kultura obsługi
4,8
Poziom cenowy
3,9
Polecany warsztat
4,8
Średnia ocena
4,5
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
9 opinii
Powyżej 20%
3 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
9 opinii
2-3 razy rocznie
2 opinie
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
11 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
9 opinii
Dobrze
2 opinie
Przeciętnie
1 opinia
Mapa

Oceny instalacji LPG (12)

5,0
Mitsubishi ASX I
SUV 1.6 MIVEC 117KM 86kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 51 tys. km
użytkowana przez: 27 tys. km
Trochę ponad rok użytkowania, 27 tys przebiegu, lubryfikacja na 4 zawory z którą na początku miałem problem bo ciągle przestawało kapać ale jakoś się samo unormowało i jest OK. Nie czuć różnicy pomiędzy jazdą na LPG a benzynie. Jak narazie OK. To drugi samochód w tym samym warsztacie i również BRC. Oszczędności na paliwie duże. Z doświadczeń z drugim samochodem wiem że...
5,0
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 52 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Nie widzę różnicy - nie wiem kiedy jadę na gazie a kiedy na benzynie. Trzeba pilnować jakości LPG - przez 9 lat 2 usterki i obie spowodowane kiepskim gazem jaki się gdzieś trafił. Polecam.
4,8
Nissan Tiida
Hatchback 1.6 i 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 53 tys. km
użytkowana przez: 52 tys. km
Ostatnio trochę odczuwam wibracje. Mimo lubryfikacji trzeba regulować zawory, co w tym modelu jest niestety bardzo kosztowne. Jazda na benzynie natomiast tego nie wymaga. Tak więc instalacja może się nie zwrócić nawet po 50 tys., jeśli trzeba regulować zawory.
3,5
Jaguar X-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 234KM 172kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Nie wiem czy to jakiś przypadek, że jest tyle pozytywnych ocen LPG w Jaguarze, ale rzeczywistość jest całkiem inna. Wystarczy poczytać potyczki i przeboje użytkowników X-Type z instalacjami gazowymi na forum. Szczególnie ciężko jest trafić na zadowolonego właściciela nie mającego problemów wsród aut z rynku amerykańskiego. Nie dotyczy to tylko instalacji budżetowych lecz...
4,5
Toyota Corolla VIII
Sedan 1.6 110KM 81kW
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
5,0
Ford Mondeo II
Kombi 1.8 i 16V 115KM 85kW
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
5,0
Seat Leon I
Hatchback 1.8 T 20V 180KM 132kW
instalacja: AG ZENIT 4A
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
5,0
Subaru Forester II
Kombi 2.5 X 167KM 123kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
4,5
Fiat Siena
Sedan 1.2 8V 75KM 55kW
instalacja: BRC
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
2,8
Rover 75
Sedan 2.0 V6 150KM 110kW
instalacja: BRC
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 160 tys. km
Może nie ma utrzymania mocy, ale zero problemów przez 3 lata i 160 tys. km