Szukaj

Informacje o Peugeot 208 I

Lata produkcji: 2012 – 2019
Segment: Auta małe
Produkowany od roku 2012 Peugeot 208 jest autem miejskim należącym do segmentu B. Jest jednocześnie spadkobiercą i kontynuatorem tradycji sławnych, świetnie się sprzedających modeli serii 200 m.in. 205, 206 oraz 207, którego jest bezpośrednim następcą. Pierwowzorem koncepcyjnym Peugeota 208 był, zaprezentowany na początku roku 2012, prototyp noszący nazwę GTi Concept. Produkcyjna wersja modelu jest względem poprzedniej generacji niższa, lżejsza i odrobinę mniejsza, choć zbudowano ją na tej samej platformie podłogowej (PSA PF1 platform). Co ciekawe, Peugeota 208 zaprojektowała kobieta, Anna Costamagna.
czytaj więcej
Powagosław
Projektanci włożyli wiele wysiłku, by 208 nie wyglądał tak typowo, jak jego poprzednik. Po drugie, wysoko poprzeczkę swoimi odważnymi stylizacjami zawiesza ostatnio Citroen. 208 to właśnie trochę pościg za dokonaniami bliźniaczej marki. Efekt jest co najmniej zadowalający. ~Powagosław
Luzacjusz
Wybaczcie mój francuski, ale „me not like”. 208 może ściga się z Citroenem, ale ląduje gdzieś na peryferiach koreańsko-japońskiej krzykliwości. Na przykład, te lampy. Inspirowane architekturą Złotych Tarasów w Warszawie, czy co? ~Luzacjusz

Oceny Peugeot 208 I

Liczba ocen: 89
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,8
~Zegarmistrz
Peugeot 208 I
GTi Facelifting 1.6 THP 208KM 153kW
Opis dotyczy wersji poliftowej By Peugeot Sport. Analogiczną wersją od strony technicznej jest limitowana edycja sprzed liftingu "30th anninversary". Ogólnie jest to tunig fabryczny oddziału Peugeot Sport polegający na zmienie nastaw zawieszenia, wymianie kilku jego elementów, zastowaniu mechanizmu różnicowego Torsen, czterotłoczkowych zacisków Brembo, kół o średnicy 18', kubełkowych bardzo wygodnych i dobrze trzymających foteli oraz innego tłumika końcowego. Moc/moment na niezmienionym poziomie w stosunku do GTi, ale czasy na torze są o od sekundy do dwóch na minucie lepsze. Jeśli ma to być auto do miejskiej jazdy z możliwością pobawienia się na krętej drodze to wystarczy, a może nawet lepsze będzie zwykłe GTi. Jeśli jednak chcecie się pobawić na torze i nawiązać tam walkę np. z Fiestą ST, Clio RS a w sprzyjających warunkach na ciasnym technicznym torze nawet Meganką RS poszukajcie takiego Puga. Będzie o te 10-15kzł droższy od zwykłego GTi ale to świetnie wydane pieniądze.
Dodane 3 miesiące temu
3,1
~CzlekStarejDaty
Peugeot 208 I
Hatchback 3d 1.6 THP 155KM 114kW
Plusy: Auto jest dynamiczne, lekkie i zwinne, dlatego wyprzedzanie w trasie nie stanowi problemu. Mam wrażenie, że wstrzeliłem się ze swoim stylem jazdy w możliwości, jakie daje ten samochód: czyli umiarkowanie szybka jazda na autostradzie i normalnych drogach, a kiedy trzeba, dynamiczne wyprzedzanie z redukcją do trójki i butem w podłodze, po czym powrót do poprzedniego tempa. Wówczas spalanie jest małe, a frajda spora. W środku są 4 pełnoprawne miejsca z przestrzenią na głowę dla pasażerów. Ergonomia miejsca kierowcy jest wzorcowa, może oprócz trochę za szeroko rozstawionych poduszek bocznych foteli. Minusy: Przede wszystkim rdza na podwoziu, dosłownie wszędzie, rdza na belce skrętnej, rdza na klapie bagażnika i przy zawiasach. Psuje się osprzęt silnika: łańcuch rozrządu się wyciąga (jest naprawdę delikatny, w moim motocyklu jest solidniejszy), psuje się pompa paliwa wysokiego ciśnienia. Pierścienie tłokowe do wymiany po 260 tys. km. Silnik od początku (ku piłem z przebiegiem 58 tys. km) lekko zużywał płyn chłodniczy. Samochód jest strasznie głośny w środku, granica umiarkowanego komfortu to jakieś 115...120 km/h. Fabryczne audio jest dobre, ale co z tego, skoro hałas we wnętrzu uniemożliwia komfortowe słuchanie muzyki. Rzeczy eksploatacyjne wydają mi się mniej trwałe niż u konkurencji: wymieniałem piasty i (kilkakrotnie) łożyska kół, pompę wody, z tylnej belki dobiegał irytujący hałas, a przyczyną okazały się amortyzatory, które miały luz w miejscu mocowania. Generalnie, musiałem się doktoryzować z wiedzy o usterkach tego samochodu, bo niestety kilkakrotnie ASO nie dawało rady. Usterki były upierdliwe, ale wszędobylska rdza i zajechane pierścienie zaworowe to taka wisienka na torcie.
Dodane 4 miesiące temu
4,8
~jakub
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Auto zakupiłem ponad 3 lata z przebiegiem 44 tys km. Zrobiłem już prawie 50 i z autem nic nie dzieje się poważnego. Bardzo wygodne w środku i ergonomiczne. Poza standardowymi czynnościami serwisowymi nic się nie działo, podwozie bez żadnych śladów rdzy oraz lakier również się dobrze prezentuje. W moim przypadku mam problem z zamkiem elektrycznym który nie działa jak należy co jest na minus oraz multimedia które również mają opóżnienie ale do tego można się przyzwyczaić. Na trasie auto się zachowuje dobrze, 150-160 pojedzie ale po co a w mieście jest bardzo żwawe. Wielkościowo idealne dla 1-2 osób.
Dodane 9 miesięcy temu

Raporty spalania Peugeot 208 I

Liczba raportów: 148
Średnie spalanie dla Peugeot 208 I
5,1 – 8,3
l/100 km
4,4 – 6,7
l/100 km
7,0 – 7,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,0
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 BlueHDi 75KM 55kW
Trasa 200 km, jazda przepisów z prędkościami między 60 a 110 kmh spalanie 3.9 litra. Trasa nad morze i spowrotem wykonana kilkukrotnie w trzy osoby z bagażami i prędkościami w większości 150kmh tempomat 5.5 litra na 100 kmh. Jazda miejska średnie 5.7, na ciepłym silniku po mieście dłuższe odcinki idzie zejść o dobre pół litra w dół. Maksymalne spalanie udało mi się zrobić 7.5l jadąc 180kmh na limiterze prędkości maksymalnej dla tego auta przez dobre 70 kilometrów. Dodam, że jazda zawsze z włączona klimatyzacją. Koszty utrzymania śmiesznie niskie, auto naprawdę przyzwoite do jazdy w ostatnich 3 latach gdzie również zostało kupione jako 3 letnie. Polecam
Dodane 2 lata temu
4,5
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Typowy maluch do miasta. Jedyna zaletą auta - spalanie. Przy oszczędnej jeździe jak emeryt auto pokazało z raportu 3 litry minimum (aplikacja mypeugeot). Silnik mały słaby - ekonomiczne spalanie uzależnione od terenu i wyrzeczeń. Trzeba naprawdę pilnować się z naciskaniem gazu. Parę górek i auto już pokazuje że mocy jest mało. Skrzynia 5 biegów - o jeden za mało. Auto wyje na wysokich obrotach. Wyciszenie ? Chyba nie ma czegoś takiego w tym aucie. Auto ma przejechane 20tys km i kolejne pytanie ile będzie żył ten 3-cylindrowiec. Dodatkową "zaletą" silnika jest jego kultura pracy. Klepie klekocze wyje szarpie - śmieszne zestawienie niby nowe auto a chodzi jak maluch. Wyposażenie na plus czujniki parkowania duży wyświetlacz tablet klimatronik kierowca multifunkcyjna bluetooth.
Dodane 6 lat temu
4,1
Peugeot 208 I
Hatchback 5d 1.4 HDI 68KM 50kW
W jeździe mieszanej można zejść poniżej 4 litrów, ale szkoda życia na te 0.5 l/100km. Na tej samej trasie, w zależności od sezonu, klimy, opon, etc., ok 0.7 różnicy. Głośny jak mały traktor. Nieco doskwiera brak 6 biegu, powyżej 100km/h auto się męczy. Ogólnie spalanie super, auto też w porządku.
Dodane 2 lata temu

Usterki Peugeot 208 I

Liczba wpisów: 6
Peugeot 208 I

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów