Szukaj

Oceny Peugeot 208 I

Podsumowanie 80 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Peugeot 208 I - Oceń swoje auto
4,26
średnia ocena z 80 ocen
7% lepiej od średniej w segmencie
84%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Peugeot 208 I – wybierz silnik

Silniki Benzynowe Peugeot 208 I
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Diesla Peugeot 208 I
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen

Najnowsze oceny Peugeot 208 I

2,3
~Rafal
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 BlueHDi 100KM 74kW
Użytkuje 208 1.6 HDI jako służbówkę w najmie długoterminowym, w porównaniu do innych samochodów w segmencie z tych lat niestety wypada słabo, o ile wygląd jest kwestią gustu, to beznadziejna pozycja za kierownicą, jakość wykonania, obsługa multimediów i najważniejsze - wysoka awaryjność (w tym 2-krotne unieruchomienie samochodu w drodze i konieczność wezwania lawety) sprawiła, że ten samochód trwale zniechęcił mnie do marki Peugeot. Na plus na...
4,9
~Sebastian
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Auto posiadam od nowości, do tej pory zero jakichkolwiek problemów czy usterek - jedyne co na bieżąco robię to rzeczy eksploatacyjne ( filtry, oleje, raz klocki hamulcowe i niedługo pewnie tarcze ). Auto służy do codziennej jazdy i do tego nadaje się świetnie. Jest nieduże więc zmieści się w większość ciasnych miejsc parkingowych a z drugiej strony oferuje bardzo dużo przestrzeni wewnątrz auta. Silnik radzi sobie bardzo dobrze, jest to 3...
3,6
~pawel182
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 110KM 81kW
Auto użytkowałem tylko ok miesiąca - jako auto zastępcze. Przez ten okres zrobiłem ok 2100km. Średnie spalanie na tym dystansie wyniosło 5.7l/100km ze średnią prędkością ok 55km/h. Jazda odbywała się 70% miasto 30% drogi poza miejskie i autostradowe. Wysoka pozycja za kierownicą. Umiejscowienie zegarów nie każdemu będzie się podobać szczególnie tradycjonalistom . Chcąc siedzieć w najniższej pozycji górna część wieńca kierownicy zasłania dolną...
4,2
~krokodylmax
Peugeot 208 I
Hatchback 5d 1.2 VTI 82KM 60kW
Samochód bardzo przyjemny w prowadzeniu - o wiele bardziej w porównaniu z fabią II. Silnik 1.2 VTi jest dynamiczny i ma małe zużycie paliwa/lpg. Niezłe przyspieszenie. Do tego za przyzwoite pieniądze można w tych autach znaleźć dobre wyposażenie. Skrzynia biegów jest za to fatalnie zestrojona. Fotele wygodne. Wygodniejsze od fabii. Podczas użytkowania pojawił się problem z brakiem mocy przy przyspieszaniu i nierówną pracą silnika. Wymiana...
4,9
~Sebastia
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Po przejechaniu ponad 38 tys km wymieniłem jedynie żarówkę z przedniej lampy. Autem jeździ się bardzo dobrze, siedząc za kierownicą ma się wrażenie, że w rzeczywistości prowadzi się zdecydowanie większy samochód. Komfort jazdy według mnie jest na naprawdę wysokim poziomie, siedzenia są wygodne wszystko co potrzebne jest pod ręką także nie musimy dekoncentrować się niepotrzebnym szukaniem przycisków guzików itp... Samochód wystarczający dla...
4,0
~Archie Flow
Peugeot 208 I
GTi 1.6 THP 200KM 147kW
Przejechałem nim niemal 90 tys. km i wciąż sprawia tyle samo frajdy, co na początku. Świetny deal, zwłaszcza o tyle, że nie mam najmniejszej motywacji by przesiadać się na nic nowszego i droższego. :) Warto tylko pamiętać, że w wersji GTi to nie jest już auto typowo do miasta. W nim zwyczajnie się dusi. Raz, że silnik z turbo wymaga odpowiedniego rozgrzania, a jazda na krótkich odcinkach mu raczej nie będzie służyć, a dwa, że jednak...
Dziennik kosztów dla Peugeot 208 I
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
5,1
l/100km
10,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,9
~Mario
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Od razu podkreślę, że 5 jest za całokształt ( biorąc pod uwagę klasę i oczekiwania od auta ). Po pokonaniu ponad 33 tys km mogę śmiało polecić auto każdemu kto nie potrzebuje dużego samochodu i zazwyczaj jeździ sam. Ja osobiście eksploatuję samochód pokonując dziennie około 60 km ( ponad połowa to autostrada ). Auto jak na tak małą pojemność zbiera się nadzwyczaj dobrze, do około 130 jest w stanie "połknąć" wiele aut z mocniejszymi motorami....
4,6
~Maciek
Peugeot 208 I
Hatchback 5d 1.2 VTI 82KM 60kW
Świetnie wyglądające, wygodne i oszczędne auto miejskie, idealne jako drugie w rodzinie. Ze względu na swoje atuty świetnie sprawdzi się również jako auto podstawowe. Pierwszym, na co zwraca się uwagę to wygląd nadwozia, jest stylowo i zgrabnie. Mimo niewielkich gabarytów zewnętrznych, po zajęciu miejsca w środku okazuje się również zaskakująco przestronne i wygodne, nawet dla czwórki pasażerów. Do tego całkiem pojemny bagażnik z...
4,9
~Marcin
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Auto dostaje w kość, codziennie robie nim po około 100 km z czego większość to autostrada i obroty ponad 4 tys. Auto idealne jako wozidełko do pracu i do codziennych spraw. Silnik mimo małej pojemności i niezbyt dużej mocy w miarę przyzwoicie radzi sobie nawet na trasie ( wiadomo, że nie został wyprodukowany do dużych predkości i wysokich obrotów, ale i w takich warunkach daje rade ). Co do komfortu to jest bardzo przyzwoicie - mam prawie 190...
4,6
~sebo
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Tak jak obiecałem dodaję kolejny komentarz po większym przebiegu. Po pokonaniu ponad 16 tys km nadal podtrzymuję swoje odczucia, że Peugeot 208 to trafny wybór - do tej pory zero awarii, średnie spalanie z całego dystansu na poziomie 5,6 ( podział miasto/trasa mniej więcej 50/50 ). Autem jeżdzę sam ( czasem dwie osoby ) więc mały silnik nie przeszkadza - tym bardziej , że jest to 3 cylindrówka, która lubi wysokie obroty. Niektórzy narzekają,...
Peugeot 208 I