Szukaj

Peugeot 208 II Hatchback Facelifting 1.2 PureTech 100KM 74kW od 2024

Informacje o Peugeot 208 II Hatchback Facelifting 1.2 PureTech 100KM 74kW od 2024

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Auta małe
Produkowany od roku 2012 Peugeot 208 jest autem miejskim należącym do segmentu B. Jest jednocześnie spadkobiercą i kontynuatorem tradycji sławnych, świetnie się sprzedających modeli serii 200 m.in. 205, 206 oraz 207, którego jest bezpośrednim następcą. Pierwowzorem koncepcyjnym Peugeota 208 był, zaprezentowany na początku roku 2012, prototyp noszący nazwę GTi Concept. Produkcyjna wersja modelu jest względem poprzedniej generacji niższa, lżejsza i odrobinę mniejsza, choć zbudowano ją na tej samej platformie podłogowej (PSA PF1 platform). Co ciekawe, Peugeota 208 zaprojektowała kobieta, Anna Costamagna.
czytaj więcej
Powagosław
Projektanci włożyli wiele wysiłku, by 208 nie wyglądał tak typowo, jak jego poprzednik. Po drugie, wysoko poprzeczkę swoimi odważnymi stylizacjami zawiesza ostatnio Citroen. 208 to właśnie trochę pościg za dokonaniami bliźniaczej marki. Efekt jest co najmniej zadowalający. ~Powagosław
Luzacjusz
Wybaczcie mój francuski, ale „me not like”. 208 może ściga się z Citroenem, ale ląduje gdzieś na peryferiach koreańsko-japońskiej krzykliwości. Na przykład, te lampy. Inspirowane architekturą Złotych Tarasów w Warszawie, czy co? ~Luzacjusz
Produkowany od 2024 roku
Pojemność skokowa 1199 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 205 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Wyciszenie

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Skrzynia biegów - Karoseria

Wybrane oceny

4,8
~PawZ
Peugeot 208 II
Hatchback Facelifting 1.2 PureTech 100KM 74kW
Udany i ciekawy samochód. Pod kątem design - zdecydowanie się wybija w klasie. Mam 100 KM S&S Allure. Manual. Dealer dorzucił kilka dodatków w pakiecie, w tym kolor Selenium Grey, czarny spojler, lusterka i nie przekroczyłem 75 k zł. Testowałem kilka innych marek przed zakupem i były nudne w tym zakresie cenowym. Mam też drugie auto w domu, hybrydowego Suzuki Swace (bliźniak Corolli) dla porównania. 208-ka jest żwawa, zwinna, silnik dobrze ciągnie od 1800 obr. i łatwo włączyć się do ruchu / wyprzedzić. Na tyle dobrze, że z takim wyciszeniem, czasem nie zauważę, że jadę szybciej niż zwykle Suzuki. Po prostu się tego nie czuje. Zrobiłem ponad 11 tys km w 5 mcy i uważam. Dobre ledy, oświetlenie dodatkowe, follow me, kierownica i przyciski na konsoli jak z Lambo ;) Syn (10 lat) oszalał jak zobaczył wnętrze. Spory wyświetlacz + można mieć też fabryczną navkę zamiast obrotomierza. Na pewno gimnastyki wymaga dobre ustawienie fotela i kierownicy, aby siedzieć wygodnie i żeby górne ramię kiery nie zasłaniało odczytu prędkości czy obrotomierza. Da się. Mam 180 cm wzrostu. 4 gniazda ładowania + mam jeszcze ładowarkę indukcyjną. Łatwo się dostać (1 przycisk) do wyłączenia asystenta pasa ruchu i start-stop. Brawo Peugeot! :) Jak się przekracza dozwoloną prędkość to sygnał dźwiękowy jest jest ledwo słyszalny, a po pary tysiącach nie zwraca się na niego uwagi. Z minusów: przy gwałtownym przyspieszaniu czasem zabrzęczy karoseria albo jakaś osłona w komorze silnikowej, dość długo szuka kluczyka przed odpalaniem, jak się mocno ciśnie to zauważalnie rośnie apetyt na paliwo. Dla dorosłych jest z tyłu mało miejsca na nogi. Np. w Hyundai i10 było więcej.
Dodane 4 miesiące temu
4,4
~Jacek
Peugeot 208 II
Hatchback Facelifting 1.2 PureTech 100KM 74kW
Peugeot 208 ma wiele zalet. Samochód Roku 2020 w Europie - dla przypomnienia. To model z charakterem, ma też kilka wad, głównie natury ergonomicznej. Najbardziej podoba mi się w nim wyciszenie, lepsze niż u większości w segmencie, komfort jazdy, dizajnerski wygląd i awangardowa deska rozdzielcza. Mniej cieszy nisko osadzona kierownica, o którą regularnie zaczepiam nogą przy wsiadaniu, mało wygodne sterowanie klimatyzacją na ekranie i brak radaru w standardzie (umożliwiające autonomiczne hamowanie). Silnik jest zaskakująco elastyczny, ciągnie już od ok. 1800 obr/min, chrobocze przy przyspieszaniu i jest cichy przy stałej prędkości, nawet 120-140 km/h. Jakość audio z 6 głośnikami, po regulacji ( lekkiego przesunięcia dźwięku w stronę kierowcy) jest zadowalająca. Wysokie i średnie tony nie kaleczą uszu. Da się nawet posłuchać Orlińskiego. Ogólnie jestem zadowolony, 208 po liftingu to bardzo przyjemny samochód, wykończony dobrymi materiałami, stylowy, wygodny, zrywny (100 KM turbo, 1,2 l) sprawiający frajdę z jazdy. Dzisiaj (po miesiącu rozmyślań) wybrałbym jednak hybrydę.
Dodane ponad rok temu
4,5
~Piotr
Peugeot 208 II
Hatchback Facelifting 1.2 PureTech 100KM 74kW
Gdyby nie lakier i spasowanie elementów. 100%rewelacja
Dodane ponad rok temu

Usterki Peugeot 208 II

Liczba wpisów: 8
Aawaria modulu ładowania
  • Peugeot 208 II e-208 Elektryczny 136KM 100kW 2019-2024
  • instalacja elektryczna
  • 1 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 2
Po naprawie pierwszej usterki systemu automatycznego hamowania i odebraniu auta z serwisu po 4 dniach , kolejnego dnia okazało sie , że auta nie da się naładować. Przyczyną jest podobno uszkodzenie modułu ładowania w samochodzie. Niestety producent nie potrafi od 3 tygodni okreslić terminu naprawy! Auto ma przejechane 300km , jak do tej pory przez pierwszy miesiąc od odbioru fabrycznie nowego auta bylo ono sprawne tylko 1 dzień, przez kolejne 2 dni użytkowania z pierwszą usterką systemu hamowania a teraz stoi w serwisie od 3 tygodni bez żadnej przyszłości! Przestrzegam wszystkich chętnych przed zakupem Peugeota e208! Piękne auto, ale może okazać się niestety, że będzie tylko do podziwiania na zdjęciach. Producent nie jest kompletnie przygotowany produkcji seryjnej i obsługi serwisowej, nie szanuje klienta. Jeśli nie chcesz pozbyć się ponad 140 tys. zł i nie otrzymać kompletni nic w zamian - omijaj salony Peugeota.
Dodane 5 lat temu
2 komentarze
Przednia lewa szyba
  • Peugeot 208 II Hatchback 1.2 PureTech 102KM 75kW 2019-2024
  • wnętrze
  • 1000 tys. km
Szyba elektryczna od strony kierowcy domyka się z wielkim trudem bo kilku próbach. Brak ciał obcych po drodze, zawiniętych uszczelek itd. sprawdzony bezpiecznik. Próbuje dostać się do silniczka, ale nie mogę zdjąć boczka. Pod odkręceniu wszystkich śrub i zdjęciu panelu od szyb i lusterek dalej nie wiem jak to wyszarpać. Silnik pod koniec zamykania ma mega ciężko i jest obciążony po tym co słyszę.
Dodane ponad rok temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Usterka silnika
  • Peugeot 208 II Hatchback 1.2 PureTech 102KM 75kW 2019-2024
  • silnik
  • 1000 tys. km
Raz na kilka miesięcy po odpaleniu auta, silnik zaczyna nierówno pracować i wyskakuje usterka silnika. Po zgaszeniu zaczyna działać wentylator, kręci długo i głośno, nawet jak jest gorąco tak długo i głośno nie działa. Po ustaniu wentylatora po kilku minutach i ponownym odpaleniu problem znika. Działo się tak i przy 60 k przebiegu i przy 76 k przebiegu.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Peugeot 208 II Hatchback Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów