Szukaj

Informacje o Peugeot 208 II

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Auta małe
Produkowany od roku 2012 Peugeot 208 jest autem miejskim należącym do segmentu B. Jest jednocześnie spadkobiercą i kontynuatorem tradycji sławnych, świetnie się sprzedających modeli serii 200 m.in. 205, 206 oraz 207, którego jest bezpośrednim następcą. Pierwowzorem koncepcyjnym Peugeota 208 był, zaprezentowany na początku roku 2012, prototyp noszący nazwę GTi Concept. Produkcyjna wersja modelu jest względem poprzedniej generacji niższa, lżejsza i odrobinę mniejsza, choć zbudowano ją na tej samej platformie podłogowej (PSA PF1 platform). Co ciekawe, Peugeota 208 zaprojektowała kobieta, Anna Costamagna.
czytaj więcej
Powagosław
Projektanci włożyli wiele wysiłku, by 208 nie wyglądał tak typowo, jak jego poprzednik. Po drugie, wysoko poprzeczkę swoimi odważnymi stylizacjami zawiesza ostatnio Citroen. 208 to właśnie trochę pościg za dokonaniami bliźniaczej marki. Efekt jest co najmniej zadowalający. ~Powagosław
Luzacjusz
Wybaczcie mój francuski, ale „me not like”. 208 może ściga się z Citroenem, ale ląduje gdzieś na peryferiach koreańsko-japońskiej krzykliwości. Na przykład, te lampy. Inspirowane architekturą Złotych Tarasów w Warszawie, czy co? ~Luzacjusz

Peugeot 208 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Peugeot 208 II

Liczba ocen: 9
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Karoseria

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,4
~Rój Pszczół
Peugeot 208 II
Hatchback 1.2 PureTech 102KM 75kW
Nie będę ukrywał, że samochód kupiłem głównie ze względu na walory estetyczne. Nic nie równa się w tej chwili z Peugeotami, zwłaszcza w środku - ogólny układ kokpitu, aluminium, 3D zegary, oledowanie ambientowe; jakość i spasowanie materiałów też dość łatwo wygrywa z konkurencją. Silnik jest wystarczająco dynamiczny, okazało się, że 130-konna jednostka jest w sumie fanaberią. Auto jest zasadniczo dwuosobowe, a tylne drzwi i siedzenia należy traktować raczej w kategoriach ozdoby niż realistycznej możliwości przewożenia rodziny. W najwyższej wersji wyposażenia kupuje się w zasadzie auto kompletne i nie ma potrzeby dokupowania wyposażenia dodatkowego (może za wyjątkiem podgrzewanych foteli, w szczególności, że grzanej kierownicy nie ma nawet w opcji).
4,6
~Rafał
Peugeot 208 II
Hatchback 1.2 PureTech 102KM 75kW
Patrząc na siebie, samochód kupiłem żeby jeździć do pracy, to uważam za świetny wybór. Auto pod każdym względem jest bardzo dobre. Świetnie wygląda w niebieskim kolorze, ładne alufelgi, milion załamań na całej powierzchni samochodu, które dodają mu wyjątkowego wyglądu. Wnętrze jest bardzo nowoczesne. Zegary 3D bardzo mi się podobają, sytem fajnie współgra z Android Auto. Głośność głośników jest zadowalająca, mogło by być lepiej, ale skala głośności kończy się nim głośniki zaczną trzeszczeć. Przydatna kamera 3d dla osób ,które mają problem z ustawieniem się w liniach na parkingu ;) Z drugiej strony jeśli ktoś chciałby używać jako główny samochód rodzinny, to nie poleciłbym go ze względu na oczywiste ograniczenia rozmiaru i brak tylnych centralnych nawiewów. Dzieci do puki są małe, bez problemu mieszczą się z tyłu, dorośli mogą odczuwać dyskomfort. Mając 178 CM oparłem się całkowicie o tylną kanapę i dotknąłem głową podsufitki, która nie wiedzieć czemu w miejscu głowy jest znacznie obniżona.
4,6
~Arnold
Peugeot 208 II
Hatchback 1.2 PureTech 130KM 96kW
Świetny samochód, naprawdę jestem z niego bardzo zadowolony, użytkuję już jakiś czas i jeszcze mnie nie zawiódł. Ma wszystko czego potrzebuję, a komfort jazdy jest jak z bajki. To auto spełnia wszystkie moje wymagania i zanim ktoś napisze, że "kierowcy peugeota nie bzykają". niech wejdzie na lg mojej znajomej: @pobudzenie, bo ten mit został tam przeze mnie obalony :) Pozdrawiam.

Usterki Peugeot 208 II

Liczba wpisów: 3
Aawaria modulu ładowania
  • Peugeot 208 II e-208 Elektryczny 136KM 100kW 2019-2024
  • instalacja elektryczna
  • 1 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 2
Po naprawie pierwszej usterki systemu automatycznego hamowania i odebraniu auta z serwisu po 4 dniach , kolejnego dnia okazało sie , że auta nie da się naładować. Przyczyną jest podobno uszkodzenie modułu ładowania w samochodzie. Niestety producent nie potrafi od 3 tygodni okreslić terminu naprawy! Auto ma przejechane 300km , jak do tej pory przez pierwszy miesiąc od odbioru fabrycznie nowego auta bylo ono sprawne tylko 1 dzień, przez kolejne 2 dni użytkowania z pierwszą usterką systemu hamowania a teraz stoi w serwisie od 3 tygodni bez żadnej przyszłości! Przestrzegam wszystkich chętnych przed zakupem Peugeota e208! Piękne auto, ale może okazać się niestety, że będzie tylko do podziwiania na zdjęciach. Producent nie jest kompletnie przygotowany produkcji seryjnej i obsługi serwisowej, nie szanuje klienta. Jeśli nie chcesz pozbyć się ponad 140 tys. zł i nie otrzymać kompletni nic w zamian - omijaj salony Peugeota.
2 komentarze
Końcówka drążka stabilizatora z przodu, z prawej strony.
  • Peugeot 208 II e-208 Elektryczny 136KM 100kW 2019-2024
  • zawieszenie
  • 37 tys. km
Końcówka drążka stabilizatora z przodu, z prawej strony. Słyszalne było stukanie. Dochodziło jakby z tyłu, ale po naprawie ustało.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Błąd asystenta ruszania pod górę
  • Peugeot 208 II Hatchback 1.2 PureTech 102KM 75kW 2019-2024
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 2
Po przejechaniu 3000 km zapaliła się kontrolka Błędu asystenta ruszania pod górkę
Peugeot 208 II