Średnica zawracania
10,7 m
Długość z hakiem holowniczym
4566 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi
2098 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi
1906 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z przodu
3617 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z tyłu
3402 mm
Wysokość z relingami dachowymi
1624 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika
2060 mm
Wysokość przy otwartej pokrywie silnika
1945 mm
Rozstaw kół - przód
1579 mm
Rozstaw kół - tył
1587 mm
Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy
587 mm
Długość kolumny kierownicy
746 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika
1706 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu
915 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu
912 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu
1493 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu
1484 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu
1451 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu
1422 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)
1357 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
395 l
Szerokość pomiędzy nadkolami
1053 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy
919 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą
1861 mm
Klasa kompaktowych SUV-ów jest dziś obsadzona silniej niż kiedykolwiek wcześniej. Ale dziś żaden z nich nie wygląda dziś tak dobrze i tak świeżo jak nowy 3008. Z każdej strony (Ten bok! Ten tył!).
~PowagosławPewien chłopak z Londynu miał na studiach dylemat – zostać fizykiem, czy gitarzystą rockowym. Poprzedni Peugeot 3008 miał nie tyle dylemat, co kryzys tożsamości – chciał być SUV-em, ale udawał go jako minivan. Dziś 3008 wybrał bycie SUV-em i to dobry wybór. A chłopak? Nazywał się Brian May i został gitarzystą Queen. Aha, doktorat z fizyki zrobił na starość. Peugeot jeszcze ma czas.
~Luzacjusz