Szukaj

Peugeot 3008 III SUV Hybrid – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Peugeot 3008 III SUV Hybrid

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Peugeot 3008 to produkowany od roku 2009 kompaktowy SUV (segment I), choć często też używa się względem niego określenia, że plasuje się między segmentami I oraz K, bowiem łączy właściwości crossovera oraz rodzinnego minivana. W katalogu francuskiej marki zajmował miejsce pomiędzy modelami 308 SW (kombi) oraz bardziej wtedy tradycyjnym crossoverem 4007. Razem z pojawieniem się drugiej generacji modelu, w roku 2017, Peugeot 3008 nie miał już powiązań z segmentem MPV i został klasycznym autem segmentu I. Powiązany był od początku z większym modelem 5008 (który był oferowany także w wariancie 7-osobowym). Peugeot 3008 został zwycięzcą plebiscytu European Car Of The Year 2017, a także zdobył tytuł Samochód Roku 2010 w Irlandii oraz Wielkiej Brytanii (według magazynu „What Car?”).
czytaj więcej
Powagosław

Klasa kompaktowych SUV-ów jest dziś obsadzona silniej niż kiedykolwiek wcześniej. Ale dziś żaden z nich nie wygląda dziś tak dobrze i tak świeżo jak nowy 3008. Z każdej strony (Ten bok! Ten tył!).

 

 

~Powagosław
Luzacjusz

Pewien chłopak z Londynu miał na studiach dylemat – zostać fizykiem, czy gitarzystą rockowym. Poprzedni Peugeot 3008 miał nie tyle dylemat, co kryzys tożsamości – chciał być SUV-em, ale udawał go jako minivan. Dziś 3008 wybrał bycie SUV-em i to dobry wybór. A chłopak? Nazywał się Brian May i został gitarzystą Queen. Aha, doktorat z fizyki zrobił na starość. Peugeot jeszcze ma czas.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4542 mm
Szerokość 1895 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2108 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1934 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z przodu 3680 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z tyłu 3526 mm
Wysokość 1641 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2261 mm
Wysokość przy otwartej pokrywie silnika 1891 mm
Rozstaw osi 2739 mm
Rozstaw kół - przód 1630 mm
Rozstaw kół - tył 1636 mm
Zwis przedni 940 mm
Zwis tylny 863 mm
Prześwit 198 mm
Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy 600 mm
Długość kolumny kierownicy 738 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 921 mm
Długość siedziska przedniego 470 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 885 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1480 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 520 l
Wysokość progu załadowczego 774 mm
Kąt natarcia 18,7 stopnie
Kąt zejścia 25,7 stopnie
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,6
~Mateusz
Peugeot 3008 III
SUV Hybrid 1.2 Hybrid 136KM 100kW
1.2 Hybrid 136 GT, ze wszystkim co było oprócz szyberdachu- jezdzi się świetnie. Auto idealne do miasta jak i na wypady za miasto. Tapicerka alcantara- miekka i bardzo wygodna. System multimedialny- bajka, wszystko czytelne i bardzo intuicyjne. Czego brakuje: hak holowniczy niestety nie jest automatyczny tylko dołaczany recznie. Komputer potrafi czasami zlagować podczas startu samochodu. Aktywny tempomat potrafi wyczyniać cuda w mieście, łapie przeszkody z lagiem albo zwalnia nie wiadomo dlaczego. Skrzynia biegów czasem złapie laga ale bardzo żadko. Na autostradzie- zero problemów. Generalnie polecam każdemu to auto, zastanawiałem się nad Tucsonem, Terramarem i Tiguanem i nie żałuje wybory Peugeota.
Dodane 2 miesiące temu
4,7
~Łukasz
Peugeot 3008 III
SUV Hybrid 1.2 Hybrid 136KM 100kW
Ciekawe i nietuzinkowe auto. Przyciąga spojrzenia innych kierowców i przechodniów. Zdecydowanie wyróżnia się z tłumu. Komfort jazdy na bardzo wysokim poziomie. Jakość użytych materiałów oraz samo wykonanie również na bardzo wysokim poziomie. Co do dynamiki i spalania są zadowalające, aczkolwiek brakuje silnika 4 cylindrowego o odrobinę większej mocy. To nie jest samochód dla ludzi lubiących szybką jazdę. Nie ma tutaj efektu wciskania w fotel. Układ hybrydowy mimo miękkiej hybrydy jest odczuwalny i daje widoczne oszczędności. Wbrew pozorom to auto w warunkach miejskich potrafi spore odległości przejechać na prądzie. System multimedialny działa bardzo sprawnie. Polecam ten samochód dla ludzi ceniących sobie spokojną komfortową jazdę.
Dodane 5 miesięcy temu
4,9
~Jarekpap
Peugeot 3008 III
SUV Hybrid 1.2 Hybrid 136KM 100kW
Co prawda mało tym autem zrobiłem kilometrów, ale wrażenie bardzo pozytywne, naprawdę nie chce się z tego auta wysiadać . Jazda czy to po drogach dziurawych czy po asfalcie to sama przyjemność. W wersji GT i czarnym kolorze jaką posiadam samochód prezentuje się rewelacyjnie co potwierdza zainteresowanie wzrokowe innych kierowców jak i przechodniów . Z czystym sumieniem mogę polecić to auto
Dodane 5 miesięcy temu
Peugeot 3008 III SUV Hybrid

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów