Szukaj

Informacje o Peugeot 405 II

Lata produkcji: 1992 – 1996
Segment: Klasa średnia

Peugeot 405 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Peugeot 405 II

Liczba ocen: 223
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(98%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~Wojciech
Peugeot 405 II
Sedan 1.9 TD 90KM 66kW
Użytkuję niecałe 2 tygodnie, ale napiszę już pare zdań o nim. Pali od strzała, płynnie przyspiesza, fajnie chodzi - stary głośny diesel, bardzo szybko się nagrzewa, super sprawa. Klimatyczne zegary. Ten samochód ma niebiańską kanapę, siedzi się super mega wygodnie. Myślałem, że najlepszą kanapę ma w124 i e39, ale nie. Peugeot 405 w wersji Privilege ma najlepszą kanapę! Bardzo duży bagażnik. Po naciśnięciu przycisku klapa sama się podnosi - geniusz! leciutko chodzi, bezszelestnie się ją zamyka. Samochód ma 28 lat i nie ma rdzy! nie ma nigdzie rdzy! Nie mam pojęcia z czego są zrobione auminiowe felgi ponieważ się nie brudzą na czarno. Wystarczy umyć pianą. Wszystko złazi. Mistrzostwo. Reflektory świetnie oświetlają drogę. Tylne lampy rewelacyjnie oddają światło, a samochód ma 28 lat!!! Ekonomiczny, wg obliczeń pali 5-6 l/100 km, przy predkości do 120 km/h i czasem mocniejsze przegazowanie. Komora silnika, silnik i osprzęt wyglądają świetnie! Jeszcze takiego samochodu nie miałem. Cudo Z problemów: mokry bagażnik, z uszczelki leci delikatnie woda. Czasem biegi ciężko wchodzą, ale jest sposób - po mału i jest git. Dla porównania dodam, że uzytkuję mercedesa w204. 300 td w avangardzie w automacie z 2008 r. Napiszę szczerze: Niewygodne fotele, niewygodna kanapa. Elektryczne fotele, ale uwaga - przód-tył- chodzą manualnie!! Co za idiotyzm! Ciezko chodzi kierownica (pewnie przez duze kola) Zaczął już rdzewieć (garażowany od nowości), Samochod tylko na trasy bo na krótkich odcinkach musi wypalic się DPF, a wypala się na rozgrzanym silniku. Porażka! Coś już jest z wtryskami / pompą wtryskową - rzuca delikatnie budą na postoju. Lampy xenonowe - juz sie wyplaily. Droge oswietlają tak sobie... a wypalily sie bo nie można ustawić recznie jak mają się zapalac te swiatla pomimo ze jest kilka opcji ustawień oswietlenia. Przekombinowane!! Nie chce mi sie wnikac nawet w to. Halogeny doświetlają drogę - tylko po co? Nie intuicyjny tempomat (przekombinowany). Ma 2 tryby. Po co? Nie intuicyjne radio dvd, sd -card. Nie mogę zapamietac sekwencji jak wlączyc sd-card. Plusy: super mega wygląd super przyspieszenie i tyle plusów ***Ludzie częściej oglądają się za peżo niż za merolem. Ot taka ciekawostka.
2,7
~marcyś
Peugeot 405 II
Kombi 2.0 4x4 121KM 89kW
Miałem 2 egzemplarze i sporo km w tych autach zrobiłem. Raczej lipa w porównaniu z Passatem, trochę lepiej niż Vectra. Na plus komfort jazdy i to jedyny plus, wiadomo belka daje się we znaki, maglownica często cieknie. Buda nie gnije, ale podłoga lubi się schrupać i po zdarciu bitexu zazwyczaj jest mniej lub bardziej dziurawo. Silniki same w sobie ok, wadliwy osprzęt, zdarzają się wypalone gniazda od lpg, po prostu słaby materiał. Osiągi w 1,9 i 2,0 mizerne w stosunku do spalania. Skrzynia źle zestrojona. Części nietypowych na rynku brak, więc czasem trzeba się naszukać.
4,4
~Bruno
Peugeot 405 II
Kombi 2.0 121KM 89kW
To już moja trzecia 405tka, jaką jeżdzę. To wbrew krążącym od wieków opinią lansowanym przez kierowców innych marek (zwłaszcza niemieckich) samochód bardzo wygodny, przestronny, niezawodny i tani w eksploatacji. Znaleźć bogato wyposażony egzemplarz w dobrym stanie nie jest trudno. Pozatym blachy na ocynku wiec jesli tylko nei było przykrych incydentów w przeszłości problem rdzy nas nie interesuje. Wybór jednostek napędowych od groma od silników benzynowych 1.4 z moca 75km po ponad 200konne potwory na turbinie, diesle tez sie znajda. Po prostu takim autem trzeba się przechac i trzeba go mieć żeby wypowiadać się na jego temat, ale niestety jak wspomniałem. Złe opinie zostały wylansowane, i ciężko je wypłowić z umysłu zatwardziałego kierowcy niemieckiego pancerwagena. Kiedyś ktoś mądry powiedział, że \"francuskimi samochodami jeżdzą ludzie, którzy wiedzą, czego chcą od życia, a niemieckie auta są szare i bez polotu, tak jak ich właściciele\"

Raporty spalania Peugeot 405 II

Liczba raportów: 160
Średnie spalanie dla Peugeot 405 II
7,1 – 9,3
l/100 km
5,8 – 6,3
l/100 km
8,5 – 12,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,7
Peugeot 405 II
Sedan 2.0 121KM 89kW
Przy rozsądnej nodze autko potrafi odwdzięczyć się przyzwoitym spalaniem (jak na ten silnik). Na zbiorniku (~70l) można zajechać z Wrocławia do Ustki i wrócić (~1050 km) bez tankowania, nie mówię tutaj o jeździe poniżej 100km/h bo to auto nie uczy pokory :)))))) Niezależnie od jazdy po mieście czy poza miastem, utrzymywanie zakresu od 2000 do 3000 obr./min pozwoli uzyskać niezłe osiągi oraz wyrozumiałe dla kieszeni spalanie;) P.S Wartości podałem w zaokrągleniu do pełnej cyfry lub pomiędzy, ponieważ nie rozumiem ludzi piszących o spalaniu na poziomie 6,785l/100km - po pierwsze takie wyliczenia można prowadzić po wielokrotnym zalaniu zbiornika miarką aptekarską i przejechaniu co najmniej 5000km :P
9,1
Peugeot 405 II
Kombi 2.0 4x4 121KM 89kW
SAMOCHOD KUPIŁEM W AUSTRII W MAJU BR.OD PIERWSZEGO WŁAŚCICIELA.WYPOSAŻENIE:ABS,CLIMA,EL.SZYBY,HYDRAULICZNE ZAWIESZENIE,PRZEBIEG 171 TYŚ.KM.WSZYSTKO SPRAWNE !!!PIERWSZA PODRÓŻ NAD MORZE 520 KM CZEŚCIOWO AUTOSTRADĄ Z SZYBKOŚCIĄ 140 KM -SPALANIE ŚREDNIE 8L.PRZY JAZDA MIEJSKA DO 10,5
10,2
Peugeot 405 II
Kombi 1.6 89KM 65kW
Spalanie zwiększa się przy dużym natężeniu ruchu - co jest normalne przy staniu w korkach. W trasie spalanie zwiększa się przy szybkości powyżej 110km/h. Nie zauważam różnicy w mocy silnika między benzyną a gazem. Po 4-ro letniej eksploatacji 405-tki a wcześniej przez 3 letniej kadeta i 6-cio matiza przekonałem się że wymiana oleju i filtrów po ok. 10000 odgrywa bardzo dużą rolę w osiągach jak też i zmniejsza awaryjność moich autek.
Peugeot 405 II