Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Peugeot 407 Sedan 2.0 16V 140KM 103kW 2005-2011

Lata produkcji: 2005 - 2011
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany w latach 2004-2010. Zastąpił popularnego Peugeota 406 i podobnie jak on, bardzo szybko zdobył silną pozycję na rynku, stając się jednym z najchętniej kupowanych aut w swojej klasie w Europie. Model zdobył też wiele nagród (m. in. w plebiscytach Am&S oraz „Auto Bild”). Pierwowzorem „407-ki” był prototyp o nazwie 407 Elixir przedstawiony w 2003 roku. W 2008 roku samochód został poddany face-liftingowi. W 2011 roku został zastąpiony przez model 508.
Powagosław
Wizualnie bez zarzutów, sylwetka wręcz modelowa. Komfort i bezpieczeństwo jazdy – również na piątkę. Modelem 407 Peugeot wysoko zawiesił poprzeczkę w klasie średniej. ~Powagosław
Luzacjusz
Wersja przed faceliftingiem była za… zasadniczo kapitalna. Nowy 407 też byłby w pełni ok, gdyby nie te światła przypominające oczy wściekłego sprzedawcy sajgonek. Wyjątkowo wybaczam, ale Peugeot, why? ~Luzacjusz

Dane techniczne Peugeot 407 Sedan 2.0 16V 140KM 103kW 2005-2011

Podstawowe parametry Peugeot 407 Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
Produkowany od 2005 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Peugeot 407 Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5

Autorentgen Peugeot 407

Liczba wpisów: 12

Siedzenia słabej jakości.

dodał: ~leszcz 407 sw, 7 lat temu
Fatalna jakość siedzeń już w dwu ,trzyletnich autach wypełnienie pod obiciem deformuje się i pęka , co widać na zewnątrz w postaci zagnieceń i zniekształceń na siedziskach i oparciach .Siedzisko tylnej kanapy wzmocnione od spodu chyba blachą od puszki po piwie.Jeszcze takiego dziadostwa nie widziałem w życiu...

Turbospręzarka w 1,6 hdi, wymieniłem już 3 razy, przejechałem autem 60 tys. od 95 tys.km do 155 tys.km .

dodał: ~leszek, 6 lat temu
Ciekawi mnie jaki był objaw, kiedy ASO wymieniło turbinę? U mnie też chcieli wymienić jak zapalała mi się kontrolka silnika, ale sprawdziłem to jeszcze w nieautoryzowanym warsztacie i okazało się, że trzeba było jedynie przeczyścić elektrozawór po turbiną (albo coś koło niego). Generalnie w ASO brakuje ludzi, którzy się znają. Robią to co im komputer i powie.

Czujniki ciśnienia w kołach.

dodał: ~Kuba, 8 lat temu
Mam Peugeota 407SW. Po 4 miesiącach od grudnia do kwietnia 2011r chciałem wymienić opony na letnie. Przy odkręcaniu plastikowego kapturka na wentylu, ukręciła się aluminiowa końcówka gwintu. Powstał kolejny problem z jego wykręceniem. Rozsypała się aluminiowa nakrętka mocująca wentyl do felgi. Przy odkręcaniu tej nakrętki, lekko pękł czujnik ciśnienia opon. Jedyna dobra rzecz, to to, że wentyl nie jest scalony z czujnikiem, ale mam problem z kupnem nowego wentyla. Komputer pokazuje po jakimś czasie informację, że ciśnienie opon nie jest monitorowane. Komunikat po chwili wygasa i nie...

Publikacje o Peugeot 407

Newsy o Peugeot 407