Szukaj

Informacje o Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW 2004-2011

Lata produkcji: 2004 – 2011
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany w latach 2004-2010. Zastąpił popularnego Peugeota 406 i podobnie jak on, bardzo szybko zdobył silną pozycję na rynku, stając się jednym z najchętniej kupowanych aut w swojej klasie w Europie. Model zdobył też wiele nagród (m. in. w plebiscytach Am&S oraz „Auto Bild”). Pierwowzorem „407-ki” był prototyp o nazwie 407 Elixir przedstawiony w 2003 roku. W 2008 roku samochód został poddany face-liftingowi. W 2011 roku został zastąpiony przez model 508.
czytaj więcej
Powagosław
Wizualnie bez zarzutów, sylwetka wręcz modelowa. Komfort i bezpieczeństwo jazdy – również na piątkę. Modelem 407 Peugeot wysoko zawiesił poprzeczkę w klasie średniej. ~Powagosław
Luzacjusz
Wersja przed faceliftingiem była za… zasadniczo kapitalna. Nowy 407 też byłby w pełni ok, gdyby nie te światła przypominające oczy wściekłego sprzedawcy sajgonek. Wyjątkowo wybaczam, ale Peugeot, why? ~Luzacjusz
Produkowany od 2004 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM (100 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

3,4
~Sebastian
Peugeot 407
Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW
Autko naprawdę ładne i dosyć dynamiczne. Sporo miejsca w środku , mimo 17 lat na karku wizualnie sprawia naprawdę dobre wrażenie. Ogromny minus za awaryjnosc - wymieniłem w nim już chyba dosłownie wszystko co nie dotyczy silnika ( o nim nie powiem złego słowa ) wymieniony rozrząd przy zakupie przy 230 tys. , Czujniki ABS , klapy sterujące powietrzem ( auto nie grzało ) , do wymiany przepływomierz , czujnik temperatury , chłodnica , u mnie bardzo szybko zużywają się klocki i tarcze , wycięty filtr cząstek stałych ( niesamowicie awaryjny i irytujący ) ,regeneracja turbiny, wymiana dwóch piast - mógłbym tak wymieniać jeszcze dużo , na pewno włożyłem w niego więcej niz sam jest wart - ale mimo wszystko jest w tym aucie coś co dalej kusi by go nie zmieniać .
4,4
~Mateusz
Peugeot 407
Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW
Samochód uzytkuję od 2 lat, zakupiony przy przebiegu 250 tys km, zatem przejechane powyżej 60 tysięcy. Plusy to na pewno komfort jazdy, samochód przy 170 km /h chodzi cicho, można prowadzić normalna rozmowę. Ponadto pojemny bagażnik oraz dużo miejsca w środku zarówno dla kierowcy jak i pasażerów. Samochód dość zrywny, ładnie łapie prędkość ale stworzony Do dostojnej jazdy a w razie konieczności dynamicznego wyprzedzania. Do tej pory nie miałem jakichkolwiek problemów stricte z silnikiem. Dotychczasowe usterki: 1. Regeneracja DPF 1100 ZŁ 2. Rozrząd (nie jest to usterka, ale wymienić trzeba było zgodnie z zasadami) 1100 zł. 3. Wymiana dwumasy wraz z całym zestawem (tarcze, sprzęgło) 2300 zł. 4. Drobne naprawy zawieszenia typu łożyska itp 100-400 zł. 5. Zerwana cześć stabilizujaca w skrzyni biegów 80 zł. Ogólnie jeżeli dba się o ten samochód, dokonuje regularnych wymian filtrów, oleju itd, samochód działa bez zarzutów.
3,9
~Bartek
Peugeot 407
Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW
ogólnie samochód godny polecenia, przed zakupem zwróćcie uwagę na zawieszenie, bo koszt wymiany jest dość wysoki, a także zapytajcie się o stan filtra czarek stałych, czy nie wyskakują żadne alerty o uszkodzeniu systemu recykulacji spalin
Średnie spalanie dla Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW 2004-2011
7,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,9
Peugeot 407
Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW
Na trasie jest bardzo oszczędny, można zejść nawet do 5 litrów, powyżej 7 nie powinien wziąć nie ważne jak się go butuje, dynamiczna jazda na trasie 350km zawsze w okolicach 6.10-6.70l (zero autostrad, ale tam jadąc za tirem 80 pewnie i da radę w okolice 3,5l zejść ale kto tak jeździ) mierzone samemu, zarówno na pusto jak i z pełnym bagażnikiem oraz pasażerami W mieście tragedia, spalanie rzędu 13 litrów to żaden wyczyn oczywiście mowa o dość agresywnej jeździe, zwykła w miarę oszczędna jazda to jakieś 10l, poniżej 9 raczej nie ma opcji tym samochodem zejść w mieście
6,7
Peugeot 407
Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW
Auto kupione w 01.2016 z przebiegiem 160.000km od pierwszego właściciela w PL, z pochodzenia Francuz. Obecnie na liczniku przebieg 186.000, raczej prawdziwy. Na oponach zimowych Michelin Alpin 4 średnie spalanie w mieście ok.6.7-7l, na oponach letnich waha się od 7.4 do 7.9l w zależności od intensywności działania klimatyzacji. W trasie, przy średniej 130km/h spalanie do 6l, minimalne zarejestrowane to 5.2l na trasie z Kołobrzegu do Trójmiasta - moja dziewczyna pierwszy raz wsiadła za jego kółko i jechała ok 100/h
7,1
Peugeot 407
Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW
Autem codziennie dojeżdżam 15km po mieście do pracy, co tydzień na weekend wyjeżdżam i robię trasę ok 300km. Nie jeżdżę oszczędnie, ale dbam o to co tankuje i gdzie, więc jak na dynamiczny styl jazdy, wynik wydaje mi się przyzwoity.

Usterki Peugeot 407

Liczba wpisów: 36
Działająca się kontrolka check engine
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 16V 136KM 100kW 2004-2006
  • silnik
  • 420 tys. km
Witam. Po wejściu do samochodu po nocy na zimnym silniku odpalam go a samochód dziwnie się telepie i po chwili zaświeca się kontrolka check engine( usterka silnika konieczna naprawa). Za każdym razem gdy go odpalam zaświeca się. Już sprawdzałem czy to może być egr zapchany czy też katalizator nawet wtryski każdy z osobna był oczyszczony tak dla pewności i nadal nie pomogło A druga przyczyna jest też to że od czasu do czasu dostaje dziwnych skoków obrotów co powoduje że jazda staje się uciążliwa ponieważ podczas ruszania na sprzegle gdy obroty skaczą gaśnie też nie wiem co to może być liczę na jakieś konkretne odpowiedzi.
Problem rozwiązany
4 komentarze
407 2.0 hdi 136km
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2009-2011
  • silnik
  • 290 tys. km
Witam. Mam problem z peugeotem 407 2.0 hdi 136km 2005 r.Mianowicie niedawno samochód padł mi na mieście. Po prostu zgasł kontrolka check engine i nie mógł już odpalić. U mechanika pojawiły się dwa błędy: zawór regulatora ciśnienia pompy paliwa i zawór EGR. Po wymianie zaworu regulatora pompy było wszystko ok samochód przejechał ok. 150km. Następnie znów gdy jechałem nagle stracił moc kaszlał na obrotach i gasł. Odpalil, po 5km znów zgasł i kontrolka check engine. Więc u mechanika wyskoczył tylko błąd EGR. Po kosztownej wymianie EGR, przejechał 50km i znów to samo. Auto ma wymienione rozrząd, filtry, EGR i został przeczyszczony FAP. Nie ma żadnych błędów na komputerze i świeci się kontrolka engine. Odpala i po kilku km gaśnie.poza tym faluje delikatnie na obrotach gdy stoi. Co to może być? Czy to czujnik wału?? Proszę o pomoc.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Klapy mieszalnika powietrza
  • Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP 204KM 150kW 2005-2009
  • układ chłodzenia
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 29
Nie 5
Typowa usterka występująca we wszystkich Peugeotach 407. W nagrzewnicy występują klapy które w zależności jak są ustawione dają do kabiny ciepłe lub zimne powietrze. Niestety po latach tracą one smarowanie i zaczynają cięzej chodzić co powoduje złamanie ich na osi. Po tej awarii tracimy możliwość regulowania temperaturą. Na szczęscie jest w tej chwili wiele serwisów które usuwają tą awarie - koszt 500zł. Warto sprawdzić lub zapytać sprzedającego o te awarie przed kupnem samochodu czy już taka u niego wystąpiła.
5 komentarzy
Peugeot 407 Sedan