Szukaj

Peugeot 5008 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Informacje o Peugeot 5008 II

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: VANy
Debiutująca na rynku w roku 2017, druga generacja Peugeota 5008 powiększyła swoje wymiary zewnętrzne i została zupełnie przeprojektowana – już nie jest kompaktowym MPV, lecz średniej klasy SUV-em. Stylistycznie Peugeot 5008 korzysta częściowo z rozwiązań zaprezentowanego w roku 2015 prototypu o nazwie Peugeot Fractal. Powstał na nowej, modularnej platformie podłogowej PSA EMP2 Platform, podobnie jak m.in. Peugeot 3008 drugiej generacji, a także Citroen Jumpy. Choć Peugeot 5008 dość mocno zmienił swój charakter, nadal oferowany jest w odmianach 5- i 7-osobowej.

 

Na długości 4,63 m i przy 2,84-metrowym rozstawie osi ma się pomieścić siedmioro pasażerów. W ładnie zaprojektowanej kabinie odnajdziemy najnowocześniejsze rozwiązania Peugeota, m. in. i-Cockpit o przekątnej ekranu 12,3 cala. Na środku deski rozdzielczej jest kolejny, tym razem 8-calowy ekran dotykowy. Jak deklaruje producent, samochód ma oferować o 60 mm więcej przestrzeni na nogi dla pasażerów siedzących z tyłu. Ogólnie auto ma być przestronniejsze od swojego poprzednika, ponieważ jest też od niego większe. 

czytaj więcej
Powagosław

Ciekawa metamorfoza, która może zwiastować zmierzch tego, co kiedyś Francuzi wnieśli do motoryzacji: typ rodzinnego minivana. 5008 to dziś bardziej SUV niż van, choć przy tym zachował sporo ze swoich praktycznych atutów.

 

~Powagosław
Luzacjusz

To, co Peugeotowi udało się w modelu 3008, tu wygląda już nie tak dobrze. A może po prostu gorzej, co jeszcze nie musi być poważnym zarzutem – z racji tego, że 3008 udał się Francuzom wyjątkowo. Ok, można też wprost: 5008 jest przyciężkawy jak francuskie ego.

~Luzacjusz

Oceny Peugeot 5008 II

Liczba ocen: 39
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(87%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Całokształt

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,7
~Parwix
Peugeot 5008 II
Crossover 1.6 THP 180KM 132kW
Zalety: - bardzo dobre wyposażenie, przy stosunkowo niewielkiej cenie, - bardzo dobrze działający aktywny tempomat, który zwalnia do zera w razie potrzeby, - inne systemy bezpieczeństwa - kontrola martwego pola, unikanie zderzeń, awaryjne hamowanie, - duża wygoda - fotele podgrzewane, z masażem, elektrycznie sterowane, z funkcją opuszczania podczas cofania znacznie ułatwiają użytkowanie, - świetne materiały wykończeniowe - miękkie materiały na drzwiach i desce rozdzielczej, porządne spasowanie, - ogromny bagażnik i dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów, - czytelny wyświetlacz, obsługa AA i CP. Wady: - ładowarka indukcyjna nie jest funkcjonalna - telefon bardzo się grzeje, - trochę zbyt sztywne zawieszenie, - delikatny lakier.
Dodane 2 miesiące temu
4,6
~bah bah bah
Peugeot 5008 II
Crossover Facelifting 1.2 Hybrid 136KM 100kW
auto używane od miesiąca, na liczniku 1300km przejechane. jest to pierwszy rocznik z łańcuchem rozrządu, i pierwsza hybryda. przy delikatnej jeździe w korku nawet potrafi jechać na samym elektryku do 30km/h co jest miłym zaskoczeniem. te 136KM silnika spalinowego nie jest jakims wiekszym problemem jeżeli nie ma się zamiaru ścigać po trasach ekspresowych. jechaliśmy w 4 dorosłe osoby + dziecko, było wygodnie, bez potrzeby uruchamiania trzeciego rzędu siedzeń. nie było czuć jakiegoś zamulania, zawsze można przestawić drive mode z domyślnego ECO na normal albo sport;] jakość kamery cofania nieco nie najświeższa jak na rocznik 2023 uważam, ale nie ma tragedii. są kamery z przodu i z tyłu które emitują efekt kamer 360 stopnii. system kontroli pasa ruchu delikatnie koryguje sam tor jazdy, nie szarpie gwałtownie jak to w nierktórych azjatyckich markach (mam porównanie). odnośnie systemu automatycznego hamowania, aby uniknąć kolizji. mam wrażenie że reaguje nieco za późno ale są tam też możliwe ustawienia do zmiany w tym temacie. skrzynia biegów OK, nie widze problemów, nic mi nie szarpie, czy to przy 10km/s czy to przy 120km/h. przy skręcaniu czasami bywało jakby miał zaraz wypaść z trasy, opony fabryczne letnie Michelin. mamy fotele z funkcją masażu ale uważam to za zabawke niż coś co robi dobrze robote.
Dodane ponad rok temu
4,6
~bah bah bah
Peugeot 5008 II
Crossover Facelifting 1.2 Hybrid 136KM 100kW
auto używane od miesiąca, na liczniku 1300km przejechane. jest to pierwszy rocznik z łańcuchem rozrządu, i pierwsza hybryda. przy delikatnej jeździe w korku nawet potrafi jechać na samym elektryku do 30km/h co jest miłym zaskoczeniem. te 136KM silnika spalinowego nie jest jakims wiekszym problemem jeżeli nie ma się zamiaru ścigać po trasach ekspresowych. jechaliśmy w 4 dorosłe osoby + dziecko, było wygodnie, bez potrzeby uruchamiania trzeciego rzędu siedzeń. nie było czuć jakiegoś zamulania, zawsze można przestawić drive mode z domyślnego ECO na normal albo sport;] jakość kamery cofania nieco nie najświeższa jak na rocznik 2023 uważam, ale nie ma tragedii. są kamery z przodu i z tyłu które emitują efekt kamer 360 stopnii. system kontroli pasa ruchu delikatnie koryguje sam tor jazdy, nie szarpie gwałtownie jak to w nierktórych azjatyckich markach (mam porównanie). odnośnie systemu automatycznego hamowania, aby uniknąć kolizji. mam wrażenie że reaguje nieco za późno ale są tam też możliwe ustawienia do zmiany w tym temacie. skrzynia biegów OK, nie widze problemów, nic mi nie szarpie, czy to przy 10km/s czy to przy 120km/h. przy skręcaniu czasami bywało jakby miał zaraz wypaść z trasy, opony fabryczne letnie Michelin. mamy fotele z funkcją masażu ale uważam to za zabawke niż coś co robi dobrze robote.
Dodane ponad rok temu
Średnie spalanie dla Peugeot 5008 II
7,3 – 8,5
l/100 km
5,9 – 7,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,0
Peugeot 5008 II
Crossover Facelifting 2.0 BlueHDi 177KM 130kW
Auto wygodne. Skrzynia biegów pięknie płynnie działa, silnik mógłby być bardziej oszczędny. Przy aktywnym tempomacie przy prędkości 80km/h schodzi do 4.5 to przy prędkościach autostradowych 100-110 km/h 5.6-5.8l/100km, 120-140 już pod 6.6-7l podchodzi więc trzeba się troszkę pilnować bo wraz z prędkoscią wzrasta apetyt. Poza tym jak ktoś lubi francuzy to nie wymieni na Niemca czy japończyka. Stosunek jakość, wyposażenie, niezawodnosc i wygoda do ceny- pozytywnie nie jednego użytkownika zaskoczą.
Dodane 3 lata temu
5,8
Peugeot 5008 II
Crossover Facelifting 1.2 Hybrid 136KM 100kW
Nowe auto, przejechane 750 km (250 trasa + 500 miasto) - średnia wyświetlona przez komputer 6.4 l/100, średnia wyliczona po zatankowaniu do pełna 5,9 l/100. Biorąc pod uwagę jazdę głównie w mieście jest to rewelacyjny wynik, jest to moje najoszczędniejsze dotąd auto. Na niedługiej trasie ~5km po mieście, potrafi pokazać 4,5l - oczywiście jak ktoś umie jeździć hybrydą i rekuperować energię.
Dodane 8 miesięcy temu
8,4
Peugeot 5008 II
Crossover Facelifting 1.6 PureTech 180KM 132kW
Jak na swoje gabaryty to spalanie ma bardzo dobre. Na trasie pali poniżej 7l, przy jeździe na obrzeżach miasta średnio koło 8.7l. Po centrum miasta dużo nie jeżdżę, ale na pewno średnio będzie mniej niż 10l.
Dodane 3 lata temu

Usterki Peugeot 5008 II

Liczba wpisów: 6
Zatrzymywanie zegarka po postoju
  • Peugeot 5008 II Crossover Facelifting 2.0 BlueHDi 177KM 130kW od 2020
  • inne
  • 35 tys. km
Zegarek po uruchomieniu samochodu wskazuje godzinę, jaka była w momencie poprzedniego wyłączenia pojazdu, a w przypadku używania android auto czasem nawet godzinę z poprzedniego dnia. Aktualizacja oprogramowania wyświetlacza nie pomogła. Błąd występuje niezależnie od ustawień strefy czasowej i włączenia/wyłączenia synchronizacji z GPS.
Dodane 3 miesiące temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Nie działa ogrzewanie
  • Peugeot 5008 II Crossover 2.0 BlueHDI 180KM 132kW 2017-2020
  • inne
  • 55 tys. km
Nie działa ogrzewanie. Kikakrotnie zdarzyło mi się, że nie działa ogrzewanie ani elektryczne ani jak silnik się rozgrzeje. Nawiewy działają normalnie. Po wyłaczeniu silnika i dłuzszej chwili zaczyna działać normalnie. Raz zdarzyło mi się, że znowu zaczął grzać na maksa i nie dało się zmniejszyć - również po wyłaczeniu silnika i dłuzszej przerwie wszystko zaczeło działac normalnie. Byłem w serwisie wgrali nowe oprogramowanie ale znowu się zdarzyło, że nie grzeje. Może jakiś czujnik temperatury?
Dodane 2 lata temu
Problem rozwiązany
3 komentarze
Usterka radaru
  • Peugeot 5008 II Crossover 1.2 PureTech 130KM 96kW 2017-2020
  • inne
  • 30 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 2
Komunikat "Usterka radaru - funkcje odległości nie działają prawidłowo". Pojawiło się samo z siebie. Nie było żadnej kolizji. ASO wyceniło diagnozę problemu na 250zł, a jeśli się będzie u nich naprawiało to diagnoza problemu kosztuje 180zł. Naprawa usterki w ASO to koszt rzędu 1845zł (1545zł za nowy radar i 300zł za kalibrację).
Dodane 3 lata temu
Peugeot 5008 II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów