Szukaj

Informacje o Peugeot 607 2.0 HDi 136KM 100kW od 2003

Lata produkcji: 2003 – 2010
Segment: Wyższa klasa średnia
Model należący do klasy wyższej (segment E) produkowany w latach 2000-2010. Flagowy model francuskiej marki, następca Peugeota 605, z którym dzielił część rozwiązań technicznych (m.in. oba samochody zbudowano na tej samej platformie podłogowej), ale znacznie różnił się od niego pod względem stylistycznym. W 2004 roku 607-ka przeszła drobną modernizację. W 2011 roku Peugeot wprowadził na rynek jej następcę, którego jednak, wbrew tradycji, nie nazwano 608, lecz 508 i umiejscowiono w segmencie D.
czytaj więcej
Powagosław
Patrząc na ten samochód, mam mieszane uczucia, chyba dokładnie tak samo jak większość ludzi. Niby elegancki, o ciekawych kształtach, a jakoś nieprzekonujący. Niby duży, a w środku wcale nie jest tak przestronnie. Nie jest to najlepsze dzieło w historii Peugeota. ~Powagosław
Luzacjusz
Czterokołowy nudziarz a la kiełbasa zwyczajna. W sam raz dla pantoflarza-domatora, któremu wydaje się, że jest angielskim lordem, bo kupił sobie duży samochód ze srebrnymi pokrętłami. No dobrze, może nie jest aż tak źle, ale jest też bardzo daleko od dobrze. Jest po prostu smętnie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2003 do 2010 roku
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM (100 kW)
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,9
~mariusz
Peugeot 607
Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW
Zakupiłem 607 w grudniu 2016 r. z przebiegiem 266 tys km. Przejechałem autem 100 tys km, a przy 330 tys. wymieniłem dopiero rozrząd i dwu masę ze sprzęgłem, bo zaczęła się powoli odzywać. Mechanik stwierdził, że dwu masa nie była jeszcze wymieniana, założył LUK-a, takie jak było w aucie założone na pierwszy montaż. Olej wymieniam max przy 12 tys, filtr powietrza i paliwa co druga wymianę oleju, a jeżdżę w większości po trasie. Jak na razie i aby nie zapeszyć, to kupił bym takie auto ponownie i tylko z silnikiem 2.0 HDI 136 KM.
4,6
~KARAS WROCŁAW
Peugeot 607
Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW
Szcerze ....5+ PRAWIE doskonale.Pisałem opinię o 607 rok temu ..jakiś miesiąc po zakupie ,ale niestety nie ukazała się ona na forum :(. Byłem wtedy bardzo zadowolony z zakupu i ciekawy czy to zadowolenie,czasem nie zniknie w trakcie użytkowania. Minął rok ,przejechałem 15 000 km -auto ma teraz 121 000 km oryginalnego przebiegu -niezwykle dokładnie sprawdziłem je przed zakupem stąd mam pewność co do przebiegu i bezwypadkowości.Z perspektywy tego roku mogę powiedzieć jedynie ,iż początkowe zadowolenie przerodziło się w zachwyt.Auto jest bardzo komfortowe ,uwielbiam nim jeździć .Czarna karoseria + kubaryty ponad 5 metrów zwracają uwagę przechodniów . W środku białe skóry(wersja Ivory) ,komfort ,wszelkie dostępne bajery jak elektryka foteli navi i telefon to norma . Do tego super dodatki jak komendy głosowe i wiele innych .Auto prowadzi się świetnie...choć to nie auto na tor wyścigowy. Za to gracja , cisza(tak cisza jakbyś stał przy każdej prędkości)i elegancja z jakim się porusza bez względu na to czy licznik wskazuje 110 km/h ,czy 140 km/h,czy 200 km/h są niebywałe .Do tego wygoda przez pełne W..rzekłbym luksus!!!.Wygodne fotele,wygodna pozycja,pełna ergonomia. Mile zaskoczyła mnie także bezawaryjność - znajomi pytali kupujesz peugeota? Przecież to się psuje ...nic bardziej mylnego -auto chodzi jak w zegarku . Pragnę podkreślić ,iż szukałem egzemplarza zza granicy , niewytłuczonego na polskich drogach , bardzo skrupulatnie zweryfikowałem przebieg ,powłokę lakierniczą sprawdzali lakiernicy + była sprawdzana miernikami . Przed zakupem byłem na stacji diagnostycznej+ w aso KIM Peugeot + opłaciłem rzeczoznawcę z dekry. Niby kosztowało to trochę ...jakieś 1200 zł ,ale wiem co kupiłem :). Auto jest naprawdę świetne ,jeśli ktoś ma jakies pytania i szuka 607 to proszę śmiało pisać na karas@mtech.pl - chętnie podpowiem . P.S. Jeżeli moja średnia oceny nie wyjdzie tak okazale jak opisuje tekst powyżej, to tylko dlatego iż wachałem się dać doskonale ,to jest-5 na portalu autocentrum .Pomiędzy dobrze,a doskonale jest jeszcze bardzo dobrze i taką mocną piątkę dełbym peugeot 607. Za rok znowu wpiszę swoją opinię tuż przed sprzedażą.
4,5
~jadeloo
Peugeot 607
Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW
Miałem wcześniej merca w 203 i merc może się schować. Super limuzyna za rozsądne pieniądze. Samochód o Bardzo wysokim komforcie. Przed zakupem obejrzałem wiele egzemplarzy i polecam samochody poliftowe po roczniku 2006. Wszystko jest poprawione i pozbawione wad.607 cieszy się złą sławą jeslichodzi o awaryjnośc ale w samochodach poliftowych to mit. Faktycznie pierwsze 607 były awaryjne ale po 2006 r zdecydowanie polecam.
Średnie spalanie dla Peugeot 607 2.0 HDi 136KM 100kW od 2003
6,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Peugeot 607
Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW
Jak dla mnie oszczędny. Wszystko zmierzone na dystansie jednego baku i liczone wg dystrybutora (komputer w miarę wiarygodny przy spokojnej jeździe, przy dynamicznej większe rozbieżności): Dynamiczna jazda w mieście 6,8 (lato) 8,1 (zima) Autostrada bez szaleństw 120-140km/h 5,6-5,8 (lato) 6,1-6,3 (zima) Autostrada 160-180km/h 8,2-8,4 Autostrada 200-220km/h ok.11l/100km Maksymalny zmierzony zasięg bez tankowania 1197km, chociaż raz zabrakło mi paliwa przy 960km :) Wszystko zależy od stylu jazdy. Dla mnie brakuje 7.biegu ;] (5. zbyt sztywnie krótki w porównaniu do 4. i 6.).
6,1
Peugeot 607
Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW
Na 10000 km przez zimę komputer wskazał 6,2 l przy jeździe na odcinku 15km z miasta do miasta. Spod świateł ruszam dynamicznie i zawsze jestem pierwszy. Pod górkę nie oszczędzam mocy. A jak się da to jadę spokojnie i bez pośpiechu nieco ponad dopuszczalną prędkością :)
7,3
Peugeot 607
Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW
Na takie duże auto spalanie jest dla mnie rewelacyjne. Jeszcze nie udało mi się przekroczyć 8,2/100 , a nie należę do maruderów ulic. Pedały są po to by je wciskać naprzemiennie. Samochód radzi sobie z moimi kaprysami bez zarzutu.

Usterki Peugeot 607

Liczba wpisów: 17
Silnik gaśnie przy 2 tys. obrotów.
  • Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW 2000-2010
  • silnik
Witam ! Jestem tu nowy. Kupiłem 3 tyg. temu 607 i co i źle . Po pirwsze miałem problem z odpaleniem wozu ale elektyk diagnoze postawił pompka paliwa w baku - zgadza sie odpala. Drugi problem auto szarpało przy dodawaniu gazu tak w granicach 2-3 tysięcy ale dalej szło mimo że wyświetlał się błąd system antipollution ... Po sprawdzeniu pompy wysokiego ciśnienia jakimiś zegarami czy barometrami okazało się że zawór ciśnienia pompy paliwa czy jakoś tak - wymieniono na nowy. Dziś dzwonił mechanik że auto gotowe odpala, nie szarpie wszystko jest ok. Po odebraniu auta przejechałem jakiś kilometr auto raz szarpnęło i zgasł i znów ANTI itd ! Odpaliłem chyba za drugim razem i nawrotka do warsztatu - zmieniam znowu na dwójke jaies 2 tysie obrotów i ... znowu pik i zgasł i znów ANTI. Dotoczyłem się na jedynce do niego i co się okazało- odpiął się jakiś wężyk od paliwa i niby to. Założyliśmy. komputer oczywiście podpiął pokasował błędy i jade. I znowu dwójka 2 tysie obrotów i to samo. Po ponownym odpaleniu już na jedynce mi zgasł. Dotoczyłem się do niego i zostawiłem auto. Wtryski na przelewach wyszły cacy. To już wolałem jak szarpie ale jedzie niż to co teraz się dzieje. Co mam zrobić bo od trzech tygodni auta na oczy nie widze i mam ochote pojechac do tego co mi to sprzedał. Pomocy ! . .
Problem rozwiązany
2 komentarze
Drgania silnika podczas odpalania i gaszenia, drgania karoserii na postoju
  • Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW 2000-2010
  • silnik
Od jakiegoś czasu w mojej Lwicy zauważyłem dziwne drgania podczas odpalania i gaszenia silnika oraz drgania całej karoserii podczas postoju na biegu jałowym np. na światłach, w korku. Po odwiedzeniu serwisu stwierdzono jednoznacznie: dwumasa do wymiany. Koszt w serwisie: ponad 6.000 zł (dwumasa ze sprzęgłem) Wiadomo- trzeba to wymienić ponieważ w najgorszym przypadku po rozerwaniu koła można uszkodzić trwale skrzynię i silnik. Krótko- z hurtowni kupiłem koło dwumasowe z kompletem sprzęgła za 2.000 zł. Koszt wymiany w zaprzyjaźnionym ale profesjonalnym zakładzie mechaniki pojazdowej- 350 zł Po wymianie sprzęgła i koła dwumasowego, auto cichutko i delikatnie odpala, płynnie wygasza silnik a podczas jazdy odczuwam jakby płynniejszą i dynamiczniejszą jazdę. Oczywiście komfort jazdy się podniósł i już nie czuć drgań karoserii.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Threads - brak mocy- dynamiki początkowej
  • Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW 2000-2010
  • silnik
w pierwszej fazie ruszania bardzo słaba dynamika, moc silnika. Samochod ma problemy wkręcic sie na obroty . Po przekroczeniu około 2000 tys/obr- samochod dostaje przyspieszenia - mocy i wszystko OK .Dobra dynamika, przyspieszenie podczas jazdy powyżej tych obrotów. Wyś. nie podaje zadnych usterek. Silnik pali na dotyk. Zadnych drgań, gasnięc, szarpań itp. Wymienione nowe świece. FAP, usuniety, katalizator drożny, EGR czysty, turbina daje kopa - ????????????? nie ustalono przyczyny
Problem rozwiązany
8 komentarzy
Peugeot 607