Szukaj

Informacje o Peugeot Boxer

Lata produkcji: 1994 – teraz
Segment: Dostawcze
Peugeot Boxer to produkowany od roku 1994 przedstawiciel segmentu dużych lub średnich pojazdów dostawczych. W tym segmencie jest największym autem francuskiego producenta. W katalogu Peugeota, Boxer stał się następcą modelu J5. Samochód jest rezultatem kooperacji koncernów Fiat oraz PSA (do którego należą Peugeot oraz Citroen). Modelami bliźniaczymi auta są Fiat Ducato i Citroen Jumper. Projektantem Peugeota Boxera pierwszej generacji był Giorgetto Giugiaro. Auto otrzymało tytuł Van of the Year w roku 1995. Samochód przeszedł facelifting w roku 2002, a druga generacja modelu pojawiła się na rynku cztery lata później. Peugeot Boer od roku 2014 dostępny jest po obszernej modernizacji.
czytaj więcej
Powagosław

Jeśli chodzi o popularność i sprzedaż, Fiata Ducato na pewno nie dogoni. W naszym kraju Renault Master też jest raczej poza zasięgiem. Ale gdy wybór będzie pomiędzy Boxerem i Iveco Daily, dostawczak Peugeota nie jest bez szans na podium.

~Powagosław
Luzacjusz

Ocena to trochę z przymrużeniem oka, bo trojaczki PSA i Fiata są niemal identyczne. Po indywidualizacji, Boxer wygląda najbardziej „budżetowo”. Stawiam jednak dolary przeciw orzechom, że nie będzie się przez to sprzedawał gorzej niż do tej pory.

~Luzacjusz

Peugeot Boxer – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny Peugeot Boxer

Liczba ocen: 114
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(65%)

Zalety

+ Widoczność + Układ jezdny + Silnik

Wady

- Koszty utrzymania - Poważne usterki - Drobne usterki

Wybrane oceny

4,2
~Siara
Furgon 3.0 HDi 180KM 132kW
Peugeot Boxer III
Chciałem dodać opinię dla kierowców zainteresowanych użytkowaniem Boxera w swojej firmowej flocie. W naszej firmie mamy 3 sztuki boxer'ów z silnikami 3 litrowymi od iveco L4H2. Łącznie na tych autach w ciągu dwóch lat zrobiliśmy przeszło milion kilometrów. Każde auto robi miesięcznie od 13.000km - 30.000km. Jeśli chodzi o usterki. W jednym aucie padła skrzynia przy 140kkm, być może wina kierowcy. Skrzynie są delikatne a moment w tych silnikach ogromny. W innym samochodzie wymieniliśmy skrzynie po 300kkm. Ciekawą sytuacją było to, że chcieliśmy zrobić skrzynię na gwarancji na co przystał Peugeot. Poinformowali nas, że skrzynia po rozebraniu nie wygląda tak tragicznie i wystarczy zmienić kilka trybek. Nie ma problemu. Po czym auto stało 3 miesiące w serwisie bo nie ma szans na sprowadzenie części z Francji. Paranoja... Skończyło się, na tym iż Peugeot Polska zgodził się na wymianę całej skrzyni. Problemy z turbosprężarkami zaczynają się od 300kkm. Jedna została wymieniona na gwarancji a dwie się przegrzewają i przycina moc samochodu podczas jazdy. W najmłodszym Boxerze zaciął się ręczny, uszkodzenie mechanizmu. Naprawa tania jak barszcz. Lampy przednie mają tendencję do pękania. Robi się taka siateczka na przodzie klosza. Wymieniono nam na gwarancji. Ogólnie jak na tyle kilometrów uważam, że jest bardzo dobrze. Nigdy żaden z samochodów nie odmówił posłuszeństwa. Jeszcze jedna informacja. Z tego co się dowiedziałem to wycofali ze sprzedaży modele z silnikami Iveco 3.0L. Być może są jeszcze dostępne we Fiacie jako iż Iveco to ich firma. W związku z tym nasza firma nie kupi już żadnego Peugeota Boxera. Teraz powoli przesiadamy się na Sprintery i tego się trzymamy.
4,5
~Mariusz
Furgon 3.0 HDi 157KM 115kW
Peugeot Boxer II
Autko naprawdę warte grzechu. Mamy je w firmie od 2 lat i zero awarii, dziwią mnie wpisy o tak częstych problemach... może wcześniejsze roczniki miały jakieś błędy. Autka jeżdżą głównie po gorszych drogach( bardzo sporadycznie autostrady) i spisują się rewelacyjnie. Poprzednie auto które używaliśmy Iveco daily 2.3l... tragedia nie samochód, średnio co 3 tygodnie u mechanika i co chwile nowe problemy i to od przebiegu 40tyś. Z czystym sumieniem polecam zakup boxerka 3 litrowego gdyż przyjemność z jazdy jest nieoceniona. Nie jedno gti się dziwi na światłach :) Ja właśnie zamówiłem 2 kolejne w tej samej konfiguracji. Pozdrawiam.
3,5
~artursikorski
Furgon 3.0 HDi 157KM 115kW
Peugeot Boxer II
ZŁOM ! Auto ma 82 tys przebiegu i padło już: - pompa wtryskowa wysokiego ciśnienia cieknie i nie da się jej uszczelnić, Boshowski złom - przekładnia kierownicza cieknie - kopci od nowości w Peugeot Polska ma to w d.. i twierdzi że "ten model tak ma" - światła tylne "choinka" - czujniki drzwi bocznych (mam z obu stron drzwi) notorycznie padają i nie można zamknąć auta, nigdy nie wiadomo kiedy auto zostanie otwarte na noc - zaczynają się miejsca korozji - obecnie dodatkowo zaczęło wyświetlać awarie "hill hodler" czyli szlag trafia elektronikę hamulców Sam pomysł auta bardzo fajny, silnik super dynamiczny ale co z tego jak jakościowo to ZŁOM ! Auto ma 3.5 roku i 82 tys faktycznego przebiegu bo kupowane w salonie. PORAŻKA

Raporty spalania Peugeot Boxer

Liczba raportów: 122
Średnie spalanie dla Peugeot Boxer
8,8 – 13,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,4
Furgon 3.0 HDi 180KM 132kW
Peugeot Boxer III
Nie mogę tutaj na stronie ustalić typu auta, w każdym razie ja jeździłem plandeką - międzynarodówką, 3,2m wysokości, 10-paletowy, spalanie będzie wiadomo całkiem inne niż w blaszaku. Przy jeździe na trasie 100km/h, czasem autostrada, czasem jakaś nationalka, gdzie co chwila miejscowość, spalanie na początku 12~12.3l/100km, z czasem, gdy nabrałem doświadczenia udało mi się schodzić do 11.2~11.4l/100km. Jeśli chodzi o auto to bajka, świetny silnik, mocny, przyjemny, jak dla mnie to precyzja prowadzenia na wysokim poziomie, wygodna kierownica, dobre lustra, genialne jest wbudowane radio w nowych wersjach, wygoda przeglądania plików na pendrivie super. Wady też oczywiście ma, świrująca czasem elektronika, jak to u francuza. Autko z 2014r, 3.0 180 KM.
14,2
Furgon 2.2 HDi 150KM 110kW
Peugeot Boxer III
MAM GO OD NOWOŚCI JEDYNY PROBLEM TO CZASEM GLOSNIEJ DZIALAJACE WSPOMAGANIE - OCZYWISCIE W SERWISIE TWIERDZA ZE NIC SIE NIE DZIEJE PEWNIE PO GWARANCJI KAŻĄ TO WYMIENIC:) . I PO 3 MIESIACACH PRZESTAL SIE WYPALAC FILTR CZASTEK STAŁYCH. TERAZ PO ROKU UŻYTKOWANIA SREDNIE SPALANIE NA DYSTANCIE 16500KM WYNOSI 11.4l/100km GŁOWNIE W MIEŚCIE, MAXYMALNI ZCHAJCOWAŁ 21.8 PO TRASIE ALE PRZY SREDNIEJ PREDKOSCI PONAD 140KM/H WIEKSZA CZESC TRASY PONAD 170KM/H MAXYMALNA PREDKOSĆJAKA JAKĄ OSIĄGNĄ TO NIECAŁE 190. FAJNY SAMOCHÓD WYMIARY H2 L3 JUZ ZAMÓWIŁEM NOWEGO W MAXIE H3 L4 ALE Z SILNIKIEM 2.0 163KM ZOBACZYMY ILE TEN BĘDZIE PALIŁ
12,5
Liczba komentarzy: 1
Podwozie pojedyncza kabina 3.0 HDi 157KM 115kW
Peugeot Boxer II
Nadmienie iz jest to pojazd z silnikiem 180 KM (Euro 5), zabudowa plandeka , kabina sypialna na dachu. Teraz kilka slow o tych pojazdach : Z racji tego , iz na Firmie mam ich 8 opisze kazdego po kolei. Nie wiem jak wypadaja inne auta, ale mam 2 Renowki Mastery w ktorych oprocz przegladow nie robimy nic. Nie ukrywam m ze auta srednio robia ok 800 km/ dziennie. Boxer nr1 : Przebieg 230.000km naprawy : 360km (spalona swieca zarowa) - za naprawde zaplacilem 360zl, zenada..., przebieg 112 000 km - wymiana podkladek pod amortyzatory + przednich lozysk (koszt ok 3000 zl) , 190 000km - wymiana sondy lambda (auto unieruchomione w Szwajcarii), 230 000km wymiana turbiny (auto unieruchomione w Danii) Boxer nr 2 przebieg 120 000km. Naprawy : 71 000 km wymiana turbiny , 95 000km wymiana elektrozaworu turbiny m 112 000km wymiana kolejnej turbiny (auto unieruchomione w Niemczech) Boxer nr3 78.000 km naprawy : 2000 km wyciek plynu wspomagania ukl. kier. (wymiana opaski...), 75 000km - wymiana turbosprezarki (udalo sie zjechac do serwisu) Boxer nr 4 21 000 km UWAGA !! Przebieg 30km - wymiana elektrozaworu turbiny (5 dni unieruchomione) , 19.000 km - WYMIANA TURBOSPREZARKI Boxer nr 5 25.000km naprawa : 19.000km Wymiana uszczelniacza walu i turbiny ,zenada... Boxer nr 6 39.000km narazie procz palacych zarowek nic Boxer nr 7 17.000km narazie nic Boxer nr 8 19.000km narazie nic ZLOM ZLOM ZLOM ZLOM !!!! Zaoszczedzisz na paliwie to przestoisz w serwisie.

Usterki Peugeot Boxer

Liczba wpisów: 17
brak mocy
  • Peugeot Boxer I 2.5 D 86KM 63kW 1994-2006
  • inne
Witam Mam problem z peugeot boxer 2.0 hdi a mianowicie brak mocy auto jedzie do 90km i koniec ale żeby się rozpędzić do 90 mto potrzeba około minuty I tu moje pytanie czy ktoś miał takkie obiawy i jak nim zaradzil Dodam że auto zostalo sprowadzone z Francji myślalem że to wadliwa turbina ale po wyciągnięciu i sprawdzeniu jes ok a na komputerze błędów nie wykazuje
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Fatalne uszczelnienie komory silnika.
  • Peugeot Boxer I
  • nadwozie
Występowanie usterki:
W moim boxerze silnik byl ciagle mokry przy niewielkich opadach deszczu wszystko pod maska zalane woda.w efekcie czego w aucie z 2007r padl komputer i przegnily kable w wiazce elektryczna.laweta do polski 3tys zl.koszt naprawy jeszcze nieznany bo mechanik walczy juz 2 miesiac bo komputer wypalil sie do tego stopnia ze nie mozna odtworzyc danych ktore sa potrzebne do zaprogramowania nowego komputera.problem ten mozna ominac kupujac nowy komputer koszt ok 5tysi.
Bardzo słabej jakości silnik 2,2 w deóch samochodach dziury w tłokach ,remont silnika ,słabe sprzęgło,marne zawieszenie koła zapasowego,
  • Peugeot Boxer I
  • silnik
Występowanie usterki:
Po przejechaniu ok.100tys,padł silnik /usterka pojawiła się w dwóch autach/mechanik stwierdził dziurę w tłoku-remont kapitalny siników,zawór ERG wymieniany średni co 30 tys.km,sprzęgło w jednym z aut wymieniane try razy,,po około 120tys padł komputer,wymiana koła zapasowego na drodze jest niemożliwa,mechanizm opuszczania koła zapasowegopo prostu nie działa,innych drobnych usterek nawet nie próbuję pamiętac,auto fajne dla kogoś kto lubi adrenalinę- ja jestem już wyleczony.
3 komentarze
Peugeot Boxer