Trzecia generacja Porsche Cayenne pod względem wyglądu jest podobna do poprzednika, zwłaszcza niewielkie zmiany dotyczą pasa przedniego. Zmiany, które zostały zastosowane są zaledwie ewolucją, lecz nowe elementy nadwozia stanowią różnicę w ogólnym wrażeniu. Najłatwiej nowe Cayenne zidentyfikować można po tylnych lampach, zastosowanych już w nowym modelu Panamera. We wnętrzu Cayenne III natomiast zaszło odrobinę więcej zmian. Pośrodku deski rozdzielczej zamontowany został większy ekran dotykowy, na centralnej konsoli zaś zmniejszono liczbę przycisków. Porsche Cayenne trzeciej generacji został zbudowany na płycie podłogowej MLB Evo, stworzonej przez Grupę Volkswagen. Samochód część podzespołów ma wspólnych z autami takimi jak Audi Q7, a także Volkswagen Touarego najnowszej generacji.
czytaj więcej
Pierwszy terenowy samochód w dziejach Porsche był policzkiem dla fanów marki. Okazał się jednak wielkim sukcesem rynkowym. Jeśli tylko stać cię na taką przyjemność, grzechem byłoby z niej nie skorzystać.
~Powagosław
Sting powinien zmienić słowa swojego przeboju. Zamiast „Roxanne, you don’t have to put on the red light”, powinno być „Cayenne, you don’t have to stop on the red light”. Czyli: Cayenne – dla ciebie zawsze jest zielone.
Pierwszy terenowy samochód w dziejach Porsche był policzkiem dla fanów marki. Okazał się jednak wielkim sukcesem rynkowym. Jeśli tylko stać cię na taką przyjemność, grzechem byłoby z niej nie skorzystać.
~PowagosławSting powinien zmienić słowa swojego przeboju. Zamiast „Roxanne, you don’t have to put on the red light”, powinno być „Cayenne, you don’t have to stop on the red light”. Czyli: Cayenne – dla ciebie zawsze jest zielone.
~Luzacjusz