Szukaj

Informacje o Porsche Cayenne

Lata produkcji: 2002 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2002, średniej wielkości SUV (segment I). Cayenne stało się zarówno pierwszym samochodem w tej klasie w historii marki, jak również pierwszym Porsche oferowanym także z silnikiem wysokoprężnym (od roku 2009). Porsche Cayenne jest owocem kooperacji Porsche z Volkswagenem. Obydwie generacje Cayenne są powiązane z Volkswagenem Touaregiem. Począwszy od roku 2006, model oferowany jest także w najmocniejszej wersji – Turbo S. Trzecia generacja Porsche Cayenne została wprowadzona na rynek w roku 2010. Model jest najchętniej kupowanym samochodem niemieckiej marki w Ameryce Północnej.
Powagosław

Pierwszy terenowy samochód w dziejach Porsche był policzkiem dla fanów marki. Okazał się jednak wielkim sukcesem rynkowym. Jeśli tylko stać cię na taką przyjemność, grzechem byłoby z niej nie skorzystać.

~Powagosław
Luzacjusz

Sting powinien zmienić słowa swojego przeboju. Zamiast „Roxanne, you don’t have to put on the red light”, powinno być „Cayenne, you don’t have to stop on the red light”. Czyli: Cayenne – dla ciebie zawsze jest zielone.

~Luzacjusz

Porsche Cayenne – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny Porsche Cayenne

Liczba ocen: 54
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Karoseria

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,2
~tak ale z mocniejszym silnikiem
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
Porsche Cayenne I
elementy dobrze spasowane, skora to skora pachnie jak skora wyciera sie jak skora, plastik to mily w fakturze plastk, aluminium to aluminium, jak to auto klasy premium z lat 2000cznych nie to co dzisiesze imitacje materialow. 10 letni pojazd ze sladami zurzycia... daje poczucie odrobiny luksusu, komfortu i prestizu ja na suv-a...niestety tu i tam traci vw-gniotem, ceny nie adekwatne do jakosci produktu. Jezdze juz troche i slyszac pomruk silnika... miziajac emblemat na kierownicy ..czuje sie troche snobem. No jak dziecko dostajac lizaka . Polecam - warto chocby raz w zyciu sprobowac nie koniecznie na lata.
4,6
~cayenne
SUV 4.5 V8 S 340KM 250kW
Porsche Cayenne I
Z czystym sumieniem mogę powiedzieć , że auto godne jest polecenia. Posiadam od 3 lat i nigdy nie zawiódł. Prowadzi się bardzo dobrze dynamika, przyspieszenie jak na SUV super. Zwraca uwagę na ulicy niewiele osób przejdzie obojętnie. Wnętrze auta śliczne zostało do 2011r więc o czymś to świadczy. Wersja 4,5 340KM S uważam za najlepszy wybór w wersji europejskiej można z powodzeniem zdecydować się na instalację LPG która spisuje się bardzo dobrze a zdecydowanie zmniejszy koszty eksploatacji. Spalanie jeśli nie ma ktoś zacięcia sportowego wygląda całkiem względnie w stosunku do masy 2,5 tony które musi udźwignąć. Ogólnie polecam ja kupiłem bo mi się marzył i warto było.
4,8
~VEKA
SUV 4.8 S V8 400KM 294kW
Porsche Cayenne II
Super auto dla rodziny czy tez samotnej osoby - osiagi porownywalne z autami lekko sportowymi, wygodne, pakowne b. drogie przy zakupie w Polsce roznica jaka zaplaci mialem Lellek opole to ponad 70tys zl. Polecam Broker auto zamawiaja w prost z fabryki Porsche moja konfiguracja kosztowala 410,000zl z oplatami! Lellek 485,000 Cennik porsche w niemczech zaczyna sie wersja S ponad 70,000€ w Polsce 92,000€ poniej bylo jeszcze lepiej cennik opcji jest drozszy niz w Niemczech np. Porsche Dynamic Chassis Control w polsce kosztuje 4000€ a w niemczech 3,200€ i kazda opcja to wyzszy koszt w PL ??????????

Raporty spalania Porsche Cayenne

Liczba raportów: 97
Średnie spalanie dla Porsche Cayenne
9,1 – 30,6
l/100 km
7,9 – 10,5
l/100 km
16,8 – 21,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

20,0
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
Porsche Cayenne I
Pali jak SMOK... Silnik 3.2 jest zdecydowanie za mały do tej budy. Jeśli nie jezdzisz przepisowo to zdecydowanie odpuść sobie 3.2 . Samochód w trasie jest ekonomiczny max do 100km/h wtedy idzie zrobić około 190km na 33 litrach gazu (butla 40l w m-cu koła wieksza nie wejdzie) podkreślam że te 190 km to jest wartość maksymalna. Przy prędkościach autostradowych po 150km trzeba szukać stacji benzynowej. W mieście spalanie na poziomie 20 litrów gazu to jest minimum. Zasięg max 150km...czasem i po 120km trzeba było tankować gaz. W samochodzie mam 20 calowe felgi z okonami 275/40 R20. Koszt użytkowania pojazdu jest porównywalny z kosztem przeciętnego diesla o pojemności 2.0 który by palił około 10 lirów. Jesli chodzi o walory jezdne ... samochód bardzo wygodny. Zdecydowanie polecam ... ACZKOLWIEK jesli lubisz BARDZO dynamiczną jazdę i nie boisz sie usterek to muszisz szukać 4.5 a nie 3.2. pozdrawiam
21,3
SUV 4.5 i V8 32V 521KM 383kW
Porsche Cayenne I
Auto genialne , no to co obecnie robione plastikowe zabawki , zbiera się jak mały sporowy super samochód dobrej klasy a to przecież wielka fura , co do spalania , to na 65 litrów gazu robię po mieście 250 km , czasami jezdząć ostro czasami normalnie , poza tymi 65 litrami LPG , auto wciąga tez znaczną ilość benzyny , nie sprawdzałem ale przynajmniej 10 L , mój egzemplarz wyjątkowo zadbany , wiadomo że teraz ten model można kupić w korzystnej cenie , i jest to prawdziwa okazja za tak mocne auto , ale pamiętaj musisz być bogaty by tym jeździć , robić serwis , spore ogólne koszty , jak za 3 auta klasy niższej ! , przed zakupem tego auta rozważałem zakup RX450 Lexus , który pali 1/3 tego co ten samochód , ale wybrałem Porsche , prowadzi się lepiej , lepiej się zbiera , prawdziwy samochód , stać mnie i jest ok .Ale podziwiam tych którzy jedzą tym autem na benzynie ...
17,3
SUV Facelifting 3.6 V6 440KM 324kW
Porsche Cayenne II
Samochód jest paliwożerny niewspółmiernie do osiągów. Dane producenta są po prostu jawnym oszustwem ! Wg. Porsche Średnie 10.0l/100 a poza miastem 8l/100 jest nieosiągalne. Nawet przy tempomacie 80km/h i jednej osobie na pokładzie komputer pokazuje około 10,5l/100km. Osiągi niezłe, chociaż przy 440km można by oczekiwać więcej. Realne spalanie z 30.000km normalnej jazdy (1/3 miasta, 1/3 trasa 100-120km/h, 1/3 autostradry 140-180km/h) i normalnym podróżowaniu bez szaleństw to 16.5l/100 ! Pod tym względem niepolecam. To już moje 7 Porsche i zdecydowanie największe rozczarowanie
Porsche Cayenne