Szukaj

Z (odśrodkowym) tłumieniem

  • Zaktualizowane 22.01.2017 22:49
  • 3 minut

Właściwe tłumienie drgań współczesnych silników spalinowych pracujących często na wysokich obrotach i na niskich przełożeniach, jest sporym wyzwaniem dla inżynierów z dziedziny motoryzacji. Jednym z rozwiązań tego zagadnienia, jest odśrodkowy tłumik drgań typu skrętnego, montowany na dwumasowym kole zamachowym. Pozwala on na poprawę parametrów tłumienia nawet o 60 proc., w porównaniu ze standardową "dwumasą".

Bogdan Leszczorz

Redaktor

Data publikacji: 23.09.2014 00:00
Data aktualizacji: 22.01.2017 22:49
Udostępnij:
Zobacz również nasz wideotest
Mercedes-Benz AMG CLS 53 4matic+ - znowu robi zamieszanie
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Zobacz więcej filmów