Szukaj

Relacje z wydarzeń

Śnieg, lód i zorza - turystyczne atrakcje Skandynawii

Podobno można zarobić na wszystkim. Teorię doskonale potwierdza północna część Europy, która czerpie niemałe zyski z... lodu, śniegu i zorzy...
Geneva International Motor Show 2013 - tegoroczny salon rozpoczęty

Rokrocznie, w marcu, firmy motoryzacyjne z czterech stron świata zjeżdżają się do Genewy, aby na organizowanym tam międzynarodowym salonie...
Na mecie wyprawy (fotostory) - Audi Q5

Dziś ostatni dzień naszej wyprawy. Z Taupo pojedziemy na północ w kierunku miejscowości Coromandel, do zatoki Wilsona, a stamtąd, po przerwie nad...
Wellington (fotostory) - Audi Q5

Wellington wita nas szerokimi i niemal pustymi autostradami. Co prawda jest już po godzinie 19, bo przybywamy z opóźnieniem, ale i tak mnie,...
Whangamomona (fotostory) - Audi Q5

Przez ostatnie dwa dni przemierzyliśmy setki kilometrów północnej wyspy. Wystartowaliśmy z Taupo, leżącego mniej więcej w środku wyspy, a naszym...
Whakatane - White Island (fotostory) - Audi Q5

Poranna odprawa nie trwa długo, bo dziś nie będziemy wiele jeździć - aż do godziny 16 będziemy wożeni. W hotelu otrzymujemy dziurawe metalowe...
Audi Q5 -New Zealand Tour. Wioska Hobbitów (fotostory)

Dziś pierwszy dzień, w którym zrobimy większy przebieg. O szoku, z którym musiałem się zmierzyć, zajmując miejsce za kierownicą po prawej stronie,...
Audi Q5 - New Zealand Tour. Auckland (fotostory)

Droga z Dubaju do Auckland była długa, choć urozmaicona kilkoma atrakcjami. Najważniejszą był przystanek w Melbourne, gdzie nasz Airbus 380 miał...
Audi Q5 - podróż w nieznane

Kiedy w połowie listopada zeszłego roku otrzymałem propozycję tygodniowego testu odświeżonego Audi Q5 to potwierdziłem zainteresowanie, zanotowałem...

Imprezy motoryzacyjne 2013

Przedstawiamy zestawienie najważniejszych imprez motoryzacyjnych, które odbędą się w tym roku. Zebraliśmy dla Was ponad 100 wydarzeń, których daty...
Puchar skoków narciarskich w Wiśle - w poszukiwaniu gwiazd sportu i motoryzacji - Hyundai

Wisła to malownicze miasteczko w Beskidzie Żywieckim, znane wszystkim Polakom dzięki skromnej postaci polskiego orła, czyli Adama Małysza....
Wyprawa na Nordkapp Volkswagenami 4Motion - dzień czwarty

Budzimy się o godzinie 5:30. Wszystko przez pługi, ich godziny przejazdu determinują ruch na drogach prowadzących do celu. Możemy oczywiście...
Wyprawa na Nordkapp Volkswagenami 4Motion - dzień trzeci

Trzeci dzień wita nas trzaskającym mrozem. Termometry pokazują -26°C, więc zakładam na siebie połowę zawartości walizki, ponieważ za chwilę...
Wyprawa na Nordkapp Volkswagenami 4Motion - dzień drugi

Koniec jazdy to nie koniec przygód. Dziś wiem, że w relacji z pierwszego dnia brakuje prawdziwej kropki nad i. A była nią sauna. A właściwie dwie.
Wyprawa na Nordkapp Volkswagenami 4Motion - dzień pierwszy

W zasadzie miał to być dzień drugi, ale coś poszło nie tak. Ludzie latają samolotami znacznie krócej, niż pływają statkami. Wydawałoby się więc, że...
Motoryzacyjne nowości w Warszawie, czyli premiery Fleet Market 2012

Wczoraj, w hali warszawskiego centrum Expo XXI, odbyła się czwarta już edycja Fleet Market - największych targów flotowych w Europie...
Zapraszamy do (Auto)serwisu!

Międzynarodowe Targi Technik Motoryzacyjnych w Katowicach
Porsche Sport Driving School - nie tylko dla przyjemności

Na pierwszy rzut oka Porsche to konserwatywna marka z ogromnym ładunkiem sportowych emocji. Jeśli jednak popatrzymy głęboko w oczy niemieckiemu...
Premiery salonu w Paryżu od A do Z: marki amerykańskie

Kontynuując naszą wirtualną wycieczkę po stoiskach targów w Paryżu, tym razem postanowiliśmy sprawdzić, co na francuski autosalon przygotowały...
Premiery salonu w Paryżu od A do Z: marki francuskie

Wiemy już, co na Salon Samochodowy w Paryżu przygotowali producenci z dalekiej Japonii, teraz pora przyjrzeć się motoryzacyjnej reprezentacji...