Szukaj

Citroen C4 Picasso - gadżet, czy samochód?

  • Zaktualizowane 01.02.2017 21:33
  • 14 minut

Pierwszy Citroen Xsara Picasso przypominał jajo Tyranozaura, ale zachwycił kierowców swoją praktycznością i osiągnął spory sukces. Kolejne pokolenie, C4 Picasso, było reklamowane jako Visiovan. Choć samochód nie był liderem rynku, to i tak oferował naprawdę sporo, przez co zdobył kolejnych zwolenników. Tym razem przyszła jednak kolej na nową generację C4 Picasso - już nie Visiovana, a Technospace. Na jakie pomysły tym razem wpadł Citroen?

Michał Rogoziński

Redaktor

Data publikacji: 11.09.2013 00:00
Data aktualizacji: 01.02.2017 21:33
Udostępnij:
Zobacz również nasz wideotest
Ford Focus ST 2.0 EcoBlue - przychodzi czas na podjęcie decyzji
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Citroen C4
Zobacz więcej filmów