Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Toyota C-HR – czy dynamiczny wygląd idzie w parze z dynamiczną jazdą?

Obecnie oferowane crossovery mają dawać radość z jazdy i zwracać uwagę oryginalnym wyglądem. Są to poniekąd samochody dla indywidualistów, a producenci prześcigają się w stosowaniu niespotykanych dotąd rozwiązań. Większy prześwit ma pomagać w walce z trudnościami miejskiej dżungli, a krótki rozstaw osi i niewielkie wymiary pomagają w znalezieniu miejsca parkingowego. Są marki, które w ofercie mają usportowione wersje swoich modeli (np. Nissan Juke Nismo, Mercedes-Benz GLA 45 AMG, Mini Countryman John Cooper Works) z twardszym zawieszeniem, silnikami o mocy 200 KM i większej. Czasami jednak dynamiczny w crossoverach jest jedynie wygląd. Toyota C-HR dostępna jest z silnikiem 1.2 turbo o mocy 116 KM i momencie obrotowym na poziomie 185 Nm oraz z hybrydą 1.8 o mocy 122 KM z maksymalną wartością momentu obrotowego 142 Nm. Obie jednostki napędowe pozwalają na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w czasie około 11 sekund, co nie jest imponującym wynikiem. Skoro więc crossover Toyoty nie jest mistrzem prostej, może dynamiczna jazda możliwa jest na zakrętach lub poza utwardzonymi drogami?
Michał Gruszczyk
Dodano: 7 miesięcy temu
zdjęcia: Michał Gruszczyk
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...