Szukaj

Informacje o Renault 19 I Hatchback 1.7 75KM 55kW 1988-1992

Lata produkcji: 1988 – 1992
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowany od 1988 do 1992 roku
Pojemność skokowa 1721 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 125 Nm przy 3250 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Typ wtrysku gaźnik
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,7
~Zetoxon
Renault 19 I
Hatchback 1.7 75KM 55kW
Super samochodzik. Kupiłem go od sasiada ktory kupil ja sprowadzoną. miał ja około 3 lat nic nie robil oprocz rozrzadu filtrow klockow i linki sprzegla oczywiscie. Kupiłem ja po dzwonie miała krzywa podłuznice lewą i całuy przód krzywy (sasiad walną w drzewo) była polepiona bez żadnej elektroniki bez wspomagania nie oszczędzałem jej wcale miałem juz dużo niskobudrzetowych samochodów ale tylko renówka dostawała tak w pi.de jak sie dało przymielic to nigdy sobie nie odmówiłem i zawsze gaz w podłodze. to był sdamochod na pole i nie bylo szkoda ale jak trzeba bylo to robiłem trasy po 150 km bez problemu. jak urwała sie linka sprzegla jak wracałem do domu to odpalałem ją na jedynce a pozniej jakoś szło. Nie piła oleju nie kopciła miała hak to tez ciągała różne rzeczy, idealny osiołek. Planuje odszukac osobe która ja kupiła i odkupic ja. ten samochód ma cos w sobie mimo że wszystko piszczy trzeszczy i wyje. jak sie zepsuje nie szkoda zostawic jej w rowie i pojsc do domu(chociaz mi sie to nie zdarzyło)Co do cieknących uszczelek to nic mi o tym nie wiadomo może cos ciekło ale w samochodzie z 91roku za 1000zł nie ma sensu pakowac zadnej kasy dopóki jezdzi.
3,9
~Kamil
Renault 19 I
Hatchback 1.7 75KM 55kW
Był to mój pierwszy WŁASNY samochód, wprawdzie jeździłem nim niecały rok, ale bardzo miło go wspominam. Poza elementami eksploatacyjnymi nie miałem z nim problemów, zawsze zapalił nawet podczas dużych mrozów, zawsze mnie dowiózł bez sensacji po drodze (poprzedni właściciel mówił, że zwiedził nim całe wybrzeże - ja się bałem spróbować :-) Trochę brzydka kwadratowa sylwetka samochodu z lekko obdrapanym lakierem była jego minusem, ale czego się spodziewać po samochodzie z 92r. Cieszę się, że on był pierwszy gdyż dzięki niemu nauczyłem się ostrożności na drodze (raz walnąłem w słup tyłując i to nawet mocno innym razem na szczęście wolno tyłując walnąłem samochód jakiejś kobiety przed kościołem). Świetne nagłośnienie założone przez poprzedniego właścieciela sprawiło, że do dziś żałuję, że nie wymontowałem wzmacniacza i głośników basowych przed sprzedażą). Ogólnie polecam samochód studentom i uczniom którzy chcieliby troszkę poobcierać zanim przesiądą się w coś poważniejszego.
2,9
~the_reviewer_P
Renault 19 I
Hatchback 1.7 75KM 55kW
nie jest to samochód na który zdecydowałbym się wydając własne pieniądze, ale dostając go w prezencie, bądź prezentując dziecku z okazji zdania egzaminu - będzie w sam raz. Nawet przydarzy się wpadka podczas parkowania ,czy silnik zacznie wariować - kierowca będzie nabierał wprawy z obcowaniem ze światem samochodów bez żalu, a z niemałą swobodą (w końcu do stracenia i tak jest niewiele ;) )
Średnie spalanie dla Renault 19 I Hatchback 1.7 75KM 55kW 1988-1992
7,9
l/100 km
9,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,8
Renault 19 I
Hatchback 1.7 75KM 55kW
W zimie, krótkie trasy i miasto to ok 10-11 l maksymalnie, ale to pewnie z powodu tego że silnik nierozgrzany i gdy mierzyłem pomiar nie był wymieniony filtr powietrza i oleju. W lecie z 3-4 osobami na pokładzie przy ekonomicznej jeździe 80-100km/h, odcinki 20 km (10% miasto/90% trasa) spalił około 7,3l. Na trasie około 100km - odcinek, z 2 osobami dorosłymi i dzieckiem, 80-100km/h zszedłem do 6,84 l/100. Ogólnie trzeba liczyć 7,5 litra w lecie, zależy tez od stylu jazdy, bo przeważnie zmieniam biegi przy 2000 obrotów i raczej nie jeźdze na 4000 i wyżej, palenie gumy czy szarpanka- gaz, hamulec też w rachube nie wchodzi. Wolniej- bezpieczniej i taniej, a też się dojedzie:)
9,7
Renault 19 I
Hatchback 1.7 75KM 55kW
To jest największa bolączka tego auta. Benzuny nie wiem ile palił bo używana była wyłącznie w zimie do rozruchu silnika po czym praktycznie odrazu przełanczaliśmy na gaz. Gazu palił nam dużo jak na takie auto - w trasie przy spokojnej jeździe nigdy nie zszedł poniżej 8, w mieście w zimie to i nawet pow. 15 potrafił zjeść. Pozatym te ciągłe regulacje gazu mogły przysworzyć bladej gorączki (jak palił w trasie pow. 10, zawsze jeździliśmy do regulacji, średnio co 3 miesiące, regulacja od 5 zł do 40 zł /komputerowa/). Wbrew ogólnej opinii że części do francuzów drogie - największa głupota. Ceny zupełnie przeciętne, porównywalne w innymi autami, dużo dobrej jakości zamienników, dostępność bez problemu. Trudno natomiast kupić takie pierdołki jak korek wlewu oleju silnikowego.
8,3
Renault 19 I
Hatchback 1.7 75KM 55kW
Około 7l trasa do max 10 w miescie przy dawaniu w dupe a lubilem to robic bo samochodzik jest lekki i miałem mniejsze koła to wyrywał elegancko do przodu. poza paliwem nic do niego nie lałem i nic nie zmieniałem poza linką sprzegła.

Usterki Renault 19 I

Liczba wpisów: 14
Falujące obroty
  • Renault 19 I Hatchback 1.7 75KM 55kW 1988-1992
  • silnik
Mam pewien problem a mianowicie falujące obroty pierwszy objaw zazwyczaj przy pierwszym odpaleniu rano obroty na biegu jałowym szybko przeskakują z 200 do 3000 obrotów i z powrotem do 200 po czym znowu do góry auto nie reaguje na wciśniecie pedału gazu po jakiś 40 sekundach gasnie po ponownym odpaleniu obroty ostro do góry po czym sie normują drugi objaw to podczas jazdy obroty spadają też w oklice 200 auto sie dławi również nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu po jakimś czasie takiego dławienia obroty wskakują w okolice 4000 i tak sie utrzymują przez jakieś 20 do 40 sekund po czym wracają do normy w aucie wymieniłe komlet świec kable zapłonowe kopułke uszczelke pod głowicą uszczelkę pod kolektorem filtr paliwa oraz wiadomo filtr powietrza pomału kończą mi się pomysły a wiadomo kasy nikt nie chce wydawać nie potrzebnie wiec jak ma ktoś jakiś pomysł chtnie skorzystam z rady chciałem dodać że problem nie powtarza się dziennie raz jest raz go nie ma ale jest to uciążliwe auto jeździ na benzynie nigdy nie było w nim gazu
Oczekuje na rozwiązanie
7 komentarzy
Tarcze hamulcowe.
  • Renault 19 I
  • inne
Posiadam Renie \\\"Strzałe\\\" (jak to mowila wczesniejsza wlascicielka )dokladnie od roku moja renia to 1.9d z 1992r koncówka,od ostatniej przekladki czesci czyli tarczowki wymienilem komplet, na przegladzie zajrzalem i masz ci keks jedna tarcza juz nie bierze na calej dlugosci tylko odcinek 2 cm. do tego zmienilem wtedy rowniez tył bębny i tez slabo hamuje. kupilem zamienniki ale te lepsze polowe tansze od oryginalnych ale i tak lipa.
nawet nie kreci
  • Renault 19 I Hatchback 1.7 75KM 55kW 1988-1992
  • silnik
mam taki problem od pewnego czasu nie chcialo mi palic auto nie chcialo palic robilo tylko tyk tyk tyk i cisza po kilku probach odpalilo pare km i yo samo az w koncu nie odpalilo wogole rozrusznik wyjalem wyczyscilem skrecilem wsiadam i tyk tyk tyk i czisza nic nawet nie zakreci doslownie nic co to moze byc
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Renault 19 I Hatchback