AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Renault
19
II
Cabrio
Cabrio
Renault 19 II Cabrio
– wybierz silnik
Pokaż silniki:
Benzynowe
Benzynowe LPG
Diesla
Elektryczne
Hybrydowe
Hybrydowe Diesla
Hybrydowe Diesla plug-in
Hybrydowe plug-in
pb
Benzynowe
1.8 i 90KM 66kW (1992-1996)
1.8 i 16V 137KM 101kW (1992-1996)
1.8 i RSi 110KM 81kW (1992-1996)
Sprawdź najnowsze oferty Renault
Zobacz 461 aut
od ręki
Informacje
o Renault 19 II Cabrio
Lata produkcji:
1992 – 1996
(1992, 1993, 1994, 1995, 1996)
Segment:
Niższa klasa średnia
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Publikacje
o Renault 19
Opis techniczny Renault 19
Przedstawiamy opis techniczny Renault 19...
Renault
19
Więcej publikacji o Renault 19
Sprawdź najnowsze oferty Renault
Zobacz 461 aut
od ręki
Dane techniczne
Renault 19 II Cabrio
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
4
Długość
4162
mm
Szerokość
1684
mm
Wysokość
1410
mm
Rozstaw osi
2540
mm
Rozstaw kół - przód
1426
mm
Rozstaw kół - tył
1406
mm
Zwis przedni
813
mm
Zwis tylny
809
mm
Prześwit
120
mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)
360
l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
255
l
Zobacz dane techniczne
Oceny
Renault 19 II Cabrio
Liczba ocen:
11
Ogólna ocena
4,4
/5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%)
Zalety
+ Karoseria
+ Stosunek jakość/cena
+ Całokształt
Wady
- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
- Widoczność
- Wyciszenie
Wybrane
oceny
4,4
~maciekk6@poczta.onet.pl
Renault 19 II
Cabrio 1.8 i 90KM 66kW
Super autko! Niedrogie, BARDZO WYGODNE, dobrze wyposażone (w moim: elektryczne szyby x2, elektryczny szyberdach, wspomaganie kierownicy, 1x airbag, napinacze pasów, podpórka lędźwiowa dla kierowcy, regulowana kierownica + audio z sześcioma głośnikami). Znajdźcie \"niemca\" w tej klasie, cenie i z powyższą listą wyposażenia. Gwarantuje, że golfy tyle nie miały a są dużo brzydsze. Ale, De gustibus non est disputandum jak to mówią...
Dodane
15 lat temu
4,8
~przemo9933
Renault 19 II
Cabrio 1.8 i 90KM 66kW
jak na auto za przystepne pieniadze lepszego nie znajdzie sie:)
Dodane
14 lat temu
4,3
~Ramess
Renault 19 II
Cabrio 1.8 i 90KM 66kW
Po prostu autko niezawodne. Tylko wsiadać i jechać.
Dodane
17 lat temu
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
Renault 19 II Cabrio
Liczba raportów:
12
Średnie spalanie dla
Renault 19 II Cabrio
pb
6,8 – 10,3
l/100 km
lpg
2,6 – 9,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
Pb
8,5
Renault 19 II
Cabrio 1.8 i 90KM 66kW
nie mialem w swojej historii motoryzacyjnej auta mniej awaryjnego i tak oszczednego no chyba ze CUORE z silnikiem 800cm i spalaniem 3,5l beny ale to nie jechalo tylko sie wleklo:)
Dodane
14 lat temu
Pb
7,7
Renault 19 II
Cabrio 1.8 i 90KM 66kW
Pb
10,7
Renault 19 II
Cabrio 1.8 i 90KM 66kW
ubezpieczenia srednie paliwo srednie
Dodane
12 lat temu
Zobacz wszystkie raporty spalania
Usterki
Renault 19 II
Liczba wpisów:
11
samochód ma częste problemy z układem chłodzenia
Renault 19 II Hatchback 1.7 i 75KM 55kW 1992-1995
układ chłodzenia
zbyt często zdarza się, że płyn chłodniczy na wskaźniku wewnątrz samochodu osiąga temperaturę krytyczną. Nie polecam stosowania wody, bo rdza bierze. Lepiej użyć płynu petrygo. Jeśli wiatrak od chłodnicy nie działa to prawdopodobnie zepsuł się czujnik termiczny. Zdarzają się przecieki i ubytki płynu chłodniczego przy rozgrzanym samochodzie gdy gorący płyn rozszerza dziury w wężu. Przez to płyn ucieka tylko wtedy gdy ubytek rozszerza się gdy samochód dłużej popracuje. Zazwyczaj przyczyną jest zużycie się materiałów (zmęczenie materiału), lub użycie wadliwych materiałów, które dopiero po czasie wychodzą. Należy systematycznie sprawdzać poziom płynu chłodzącego w zbiorniku. Czasami należy, niestety, wymienić, całą chłodnicę.
Dodane
13 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
podwyższone obroty
Renault 19 II Hatchback 1.4 i 60KM 44kW 1991-1996
silnik
wszystko zaczęło sie gdy nadeszła fala ostatnich mrozów: w nocy -20C, rano do pracy (ale odpalał bez problemów).Do pracy kilka minut zaledwie wiec nie zauważyłem nic dziwnego tzn silnik pracował na wysokich obrotach przez cały czas ale tłumaczyłem to ssaniem. niestety - mrozy odeszły (dziś temp była +) przejechałem kilkanaście km a obroty nie spadają, nawet stojąc na światłach silnik pracuje tak jakgdybym trzymał nogę na gazie (o spalaniu nie wspominam bo pali chyba 18l./100km:( co sie mogło stać na mrozie czy to silnik krokowy jest zanieczyszczony czy może trójnik (ten od obrotów w R19 jest nieszczelny) a może jeszcze co innego??? Aha mam pęknięty przewód chłodzenia i szybko ubywa mi płynu chłodniczego tak ze czasami jest go "zero". Wiem ze układ może sie zapowietrzyć ale chce wiedzieć jakie są kosekwencje jezdy bez płynu. thx
Dodane
15 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Cykanie, tykanie stukanie w okolicach kolektora przy większych obrotach silnika.
Renault 19 II Hatchback
silnik
Podczas obrotów silnika na poziomie od 1700 w górę z pod maski dochodzi dźwięk cykania, dokładniej przy kolektorze. Dźwięki z czasem pojawiały się przy niższych obrotach. Jak się okazało cykanie było spowodowane brakiem uszczelki na kolektorze a silnikiem, a właściwie jej wydmuchaniem i wypaleniem. Po rozkręceniu kolektora i wstawieniu nowej uszczelki wszelkie odgłosy ustały, a do tego silnik zyskał na mocy. Koszt uszczelki 9 zł oraz łącznika kolektora z tłumikiem 12zł, robocizna we własnym zakresie więc dużo mnie nie kosztowało. Nieszczelność pomiędzy kolektorem a silnikiem, wymiana uszczelki zalecana. zdjęcie filtra powietrza z obudową, rozłączenie wszelkich przewodów od gaźnika zdjęcie gaźnika rozłączenie kolektora i tłumika odkręcenie kolektora, uważać aby nie urwać szpilek oczyszczenie kolektora, założenie nowej uszczelki na silikon, skręcenie wszystkiego do pierwotnej postaci
Dodane
16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Zobacz wszystkie zgłoszone usterki
Renault 19 II Cabrio
4,4 (11 ocen)
Wybierz silnik
1.8 i 90 KM
1.8 i 16V 137 KM
1.8 i RSi 110 KM
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Renault 19 w pigułce
Renault 19
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Renault 19
Dane techniczne
Renault 19 II Cabrio
Raporty zużycia paliwa
Renault 19 II Cabrio
Opinie
Renault 19 II Cabrio
Usterki
Renault 19 II Cabrio
Publikacje
Renault 19
Newsy
Renault 19
Galerie
Renault 19
Nasze pomiary
Renault 19
Filmy
Renault 19
Ogłoszenia
Renault 19
Ceny aut używanych
Renault 19
Dziennik kosztów
Renault 19 II Cabrio
Opinie o instalacjach LPG
Renault 19 II Cabrio
Testy zderzeniowe
Renault
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglądasz
Renault 19 II Cabrio
Dane techniczne
12 raportów
zużycia paliwa
11 opinii
użytkowników
1 publikacja
o tym modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy