Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Renault 19 II Hatchback 1.8 i 110KM 81kW 1991-1996

Lata produkcji: 1991 - 1996
Segment: Niższa klasa średnia

Autodiagnoza Renault 19 II

Liczba wpisów: 12
samochód ma częste problemy z układem chłodzenia
dodał: normando08, 6 lat temu
zbyt często zdarza się, że płyn chłodniczy na wskaźniku wewnątrz samochodu osiąga temperaturę krytyczną. Nie polecam stosowania wody, bo rdza bierze. Lepiej użyć płynu petrygo. Jeśli wiatrak od chłodnicy nie działa to prawdopodobnie zepsuł się czujnik termiczny. Zdarzają się przecieki i ubytki płynu chłodniczego przy rozgrzanym samochodzie gdy gorący płyn rozszerza dziury w wężu. Przez to płyn ucieka tylko wtedy gdy ubytek rozszerza się gdy samochód dłużej popracuje.
Cykanie, tykanie stukanie w okolicach kolektora przy większych obrotach silnika.
dodał: swt, 8 lat temu
Podczas obrotów silnika na poziomie od 1700 w górę z pod maski dochodzi dźwięk cykania, dokładniej przy kolektorze. Dźwięki z czasem pojawiały się przy niższych obrotach. Jak się okazało cykanie było spowodowane brakiem uszczelki na kolektorze a silnikiem, a właściwie jej wydmuchaniem i wypaleniem. Po rozkręceniu kolektora i wstawieniu nowej uszczelki wszelkie odgłosy ustały, a do tego silnik zyskał na mocy. Koszt uszczelki 9 zł oraz łącznika kolektora z tłumikiem 12zł, robocizna we własnym zakresie więc dużo mnie nie kosztowało.
Falujące obroty
dodał: santoz, 8 lat temu
Mam pewien problem a mianowicie falujące obroty pierwszy objaw zazwyczaj przy pierwszym odpaleniu rano obroty na biegu jałowym szybko przeskakują z 200 do 3000 obrotów i z powrotem do 200 po czym znowu do góry auto nie reaguje na wciśniecie pedału gazu po jakiś 40 sekundach gasnie po ponownym odpaleniu obroty ostro do góry po czym sie normują drugi objaw to podczas jazdy obroty spadają też w oklice 200 auto sie dławi również nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu po jakimś czasie takiego dławienia obroty wskakują w okolice 4000 i tak sie utrzymują przez jakieś 20 do 40 sekund po czym...

Dane techniczne Renault 19 II Hatchback 1.8 i 110KM 81kW 1991-1996

Podstawowe parametry Renault 19 II Hatchback 1.8 i 110KM 81kW
Produkowany od 1991 do 1996 roku
Pojemność skokowa 1794 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 150 Nm przy 2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Renault 19 II Hatchback 1.8 i 110KM 81kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Renault 19

Renault 19 II Hatchback
Aktualnie przeglądasz Renault 19 II Hatchback