Szukaj

Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023

Informacje o Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023

Lata produkcji: 2023 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2023 roku
Pojemność skokowa 1199 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 200 KM (147 kW) przy 4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Średnica cylindra × skok tłoka 75,5 x 89,3 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 33% / przeciw: 67%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Karoseria

Wady

- Stosunek jakość/cena - Silnik - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,9
~ok_
Renault Austral
SUV 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
Jestem zdziwiony widząc tak niską ocenę, samochód bardzo fajny. Dobre wyciszenie, te opinie, że silnik warczy nie wiem z czego wynikają, może ludzie porównują te auta do elektryka ;) Fakt, włącza się od czasu do czasu, ale jadąc ~110-120km/h w normalnych warunkach drogowych z normalnie włączonym radiem w tle, czasem w ogóle tego nie zauważam, a samochod czesto jezdzi w trybie EV. Super system multimedialny, bardzo dobry system audio (harman/kardon) Zbiera się też całkiem nieźle, nie jest to samochod sportowy, ale sorry, bez przesady, hybryda fajnie odpycha samochod, no chyba, że jesteś jednym z tych którzy mnie mijają lewym pasem jak sobie jadę 120 na trasie szybkiego ruchu, jadąc co najmniej 140... muszą bo się uduszą, ale ja rozumiem, dziecko płacze, pies szczeka, małysz skacze o 18-ej... wiec na odcinku 100km muszą zaoszczędzic te 10 minut. To chyba uprzedzenia do marki, bo serio ten samochod w najwyzszej wersji ociera się wg mnie o samochody klasy premium,
Dodane 11 dni temu
2,9
~F
Renault Austral
SUV 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
Renault Austral i funkcja Park Assist jest po prostu niebezpieczna. Pojazd słabo rozpoznaje zaparkowane pojazdy i bez gwałtownego hamowania awaryjnego poważnie bym w nie uderzył, ponieważ manewr ten jest wykonywany z dużą prędkością (i tak szybciej niż przy parkowaniu ręcznym!). Nie wiem, czy wprowadzą jakieś poprawki. Dodatkowo efekt fikcyjnego hamowania, gdy nic przed nim nie ma .Dalej Jeśli pozostawisz dźwignię świateł w pozycji włączonej, reflektory włączą się po 1 minucie. Myślę, że wszystkie modele z Androidem 10 mają ten problem. Teraz, mam na desce rozdzielczej wskazanie ograniczeń prędkości, które pojawia się po 5 minutach po od uruchomienia silnika – z żółtym wykrzyknikiem , ​​przednia szyba jest czysta, nie pada intensywny deszcz, nie pada śnieg, nie ma mgły!! Inne funkcje nie działają -alarm odległości od samochodu z przodu nie działa .Jak można wypuścić na rynek pojazd z takimi defektami!? A co na to Reanult nic , zamiast tego tylko na YT pojawiają się kolejne konta z botami wypisującymi kolejne kłamstwa a może tak naprawić auto a nie na YT inwestować w oszustwa .
Dodane 3 miesiące temu
3,1
~Tadeusz
Renault Austral
SUV 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
( Auto takie dostałem nie wybierałem ) Ideał dla mistrzów prawego pasa, co to żyją ekologicznie i ekonomicznie, nigdzie się ponoć nie spieszą i przepisów drogowych nie łamią ,Ty się spieszysz, za wyprzedzanie a tu niespodzianka 200KM a to stoi NIE !!! jedzie !!!! ( polecam testy przyspieszenia bo dane katalogowe to bajka to coś jedzie tak jak 1,3 z ok 160 KM ) TiRa...czym przyczyniają się do wzrostu pobożności...bo śmiało możesz dwie, trzy zdrowaśki, litanię, a bywa że i tajemnicę różańca odmówić zanim Tira wyprzedzę . Do tego mierne wyciszenie ergonomia słaba , pozycja za fotelem fatalna . no ale mało pali jak bardzo wolno jedziemy .
Dodane 6 miesięcy temu

Usterki Renault Austral

Liczba wpisów: 8
Błąd uszkodzonej skrzyni biegów
  • Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 1
Po 46 przejechanych (od nowości) kilometrach nie chciał ruszyć z postoju, pojawiła się informacja o uszkodzeniu silnika elektrycznego. Został wymieniony silnik elektryczny na nowy, po przejechaniu kolejnych 1400km w trakcie jazdy auto szarpnęło i zgasło na środku ulicy. Informacja na wyświetlaczu : "uszkodzona skrzynia biegów, ustaw bieg w pozycji P". Po ustawieniu na pozycję "P" i następnie przełączeniu na "D" pojawia się poprzednia informacja "ustaw bieg w pozycji P". Po przejechanych w sumie 1500km od nowości, auto trafia po raz drugi na lawete i serwis. Nie polecam
Dodane ponad rok temu
4 komentarze
brak ładowarki indukcyjnej
  • Renault Austral 1.3 Mild Hybrid 158KM 116kW od 2022
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Po odebraniu nowego auta w maksymalnej wersji i dokupionymi wszystkimi opcjami okazało się ,że nie działa ładowanie indukcyjne. Po kilku telefonach do serwisu i na infolinię poinformowano mnie, że moje auto nie ma takiej ładowarki . W opisach , filmach instruktażowych , samochodzie testowym - wszędzie jest . Zostałem oszukany . Oprócz tego nie ma na wyposażeniu instrukcji obsługi w wersji papierowej. Nie działa też DAB, panowie z infolinii d/s multimediów powiedzieli mi , że jest tak dożo różnych systemów, że nie sposób znać je wszystkie.
Dodane 2 lata temu
Problem rozwiązany
14 komentarzy
Stukanie w tyle auta
  • Renault Austral 1.3 Mild Hybrid 158KM 116kW od 2022
  • inne
  • 29 tys. km
Jak tylko wyjechałem autem z salonu,w tylnej części nadwozia slychac stukanie ale uwaga tylko podczas słonecznych dni.Aso podjęło się problemu lecz niestety problem powrócił. Auto stało w serwisie 8 tyg. Renault Polska nie ma chyba pojęcia o co chodzi i w ciemno próbuje coś zrobić.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
Renault Austral

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów