Szukaj

Informacje o Renault Laguna III Coupe

Lata produkcji: 2008 – 2011
Segment: Klasa średnia

Trzecia, ostatnia generacja modelu, produkowana w latach 2007-2015. Zbudowano go na płycie podłogowej Renault-Nissan D Platform, którą dzielił m.in. z Nissanami Altima i Murano oraz Renault Latitude. Stylistycznie model nawiązywał do prototypu Renault Fluence Concept. Model tradycyjnie był dostępny tylko jako liftback, kombi i coupe – pierwsza w historii auta odmiana sedan powstała jedynie w wersji koncepcyjnej. W 2010 roku Laguna została poddana faceliftingowi. W 2015 roku została wycofana z rynku i zastąpiona przez model Talisman.

czytaj więcej
Powagosław

Komfortowy, ponoć solidny jak nigdy, dobrze wyposażony i oszczędny. Może trudno w to uwierzyć, ale właśnie takim samochodem jest teraz Laguna. Szkoda tylko, że w Renault nie pomyślano o ciekawszej stylistyce.

~Powagosław
Luzacjusz

Tylko Chuckowi Norrisowi nigdy nie zepsuła się Laguna. Może teraz dla odmiany tylko jemu się zepsuje. Za to na pewno tylko jemu się spodoba.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Średnica zawracania 11,1 m
Długość 4643 mm
Szerokość 1812 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2082 mm
Wysokość 1401 mm
Rozstaw osi 2693 mm
Rozstaw kół - przód 1547 mm
Rozstaw kół - tył 1542 mm
Zwis przedni 1019 mm
Zwis tylny 931 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 423 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,4
[email protected]
Coupe 2.0 dCi FAP 180KM 132kW
Renault Laguna III
Auto krajowe kupione dwa lata temu od pierwszego właściciela, wersja Monaco GP - podniesiona moc do 204 KM i ponad 440Nm. Masaz pleców odpowiedni. Na pewno nie da się nie zauważyć tego auta przechodząc lub przejeżdżając obok. Ale walory estetyczne niech każdy oceni sam. Plusy: świetne prowadzenie, system 4 control już raz uratował mi życie jak na autostradzie omijałem psa który wbiegł na drogę - ten system na prawdę działa - idealny kompromis pomiędzy twardością a sprężystościa zawieszenia, aczkolwiek rok temu pękła sprężyna przedniego zawieszenia - koszta naprawy dla pary lewy plus prawy ok. 1000 zł - bezawaryjny i bezobsługowy motor, przejechane - do tej wymieniona jedynie poduszka silnika, uszczelka pompy wysokiego ciśnienia, wymianę płynów eksploatacyjnych należy skrócić do 15 tys. km - silnik na łańcuchu, warto sprawdzać jego stan aczkolwiek nic nie powinno się stać, do tej pory brak jakikolwiek problemów - bardzo wygodne fotele, dużo miejsca z przodu - wygodny system hands free bez żadnych problemów przez cały okres użytkowania - nagłośnienie Bose - świetne brzmienie - nawigacja jasna, czytelna i intuicyjna o dobrej rozdzielczości Minusy: - trzeszczące plastiki przy ujemnych temperaturach, swoją droga niezbyt wysokiej jakości - skrzynia biegów by mogła mieć krótszy skok i być odrobine bardziej precyzyjna - dosyć duży hałas w środku przy prędkościach autostradowych, również na biegu jałowym zbyt duże wibracje przenoszone są do środka - pomino podniesienia mocy odczuwalna turbo dziura do około 2 tys obr/min, - czujniki ciśnienia w oponach czasem lubią uprzykrzyć życie, co wiąże się z wizyta w serwisie i kolejna kalibracja Jeśli zaakceptujesz drobne niedoróbki, niższą jakość materiałów - plastików i lubisz zwracać na siebie uwagę to uważam ze jest to super auto w rozsądnych pieniądzach.
4,3
~Michał CK
Coupe 2.0 dCi 150KM 110kW
Renault Laguna III
Posiadam Lagune Coupe Monaco GP 2.0 dci 150KM 2011r. przed liftem (lampy przód bez ledów). Auto nietuzinkowe i rzadko spotykane na polskich drogach co daje mu duży plus, ponieważ nierzadko zdarzało się że ktoś obejrzy się za autem lub przepuści w korku żeby podziwiać świetną bryłę Laguny. Dość dynamiczny i oszczędny silnik, jednak przy tak sportowym wyglądzie wypadałoby zwiększyć moc bo 150KM daje rade ale mógłby być bardziej czuły na pedał gazu. Świetna skrzynia (mam wersje z aluminiowym drążkiem zmiany biegów) zupełnie jakby nie od Renault :D
4,4
~relteg
Coupe 2.0 dCi FAP 180KM 132kW
Renault Laguna III
Samochód jest fantastyczny, szczególnie w specyfikacji Monaco GP. Z zewnątrz czarny lśniący dach, czarne lusterka, antracytowe 18 calowe alufelgi, a w środku w kolorze lakieru białej perły takie same wstawki, szczególnie ta na tunelu środkowym robi niesamowite wrażenie. Do tego świetne fotele i genialnie grający zestaw od Bose oraz bardzo dokładna nawigacja. Układ kierowniczy bajka, a to w szczególności zasługa układu 4 Control. Osiągi zupełnie wystarczające. Na obniżenie noty powinny wpłynąć usterki o których pisałem wcześniej, szczególnie ta związana z klimatyzacją, ale jakoś nie wpływa bo Laguna Coupe to naprawdę świetny samochód.
Średnie spalanie dla Renault Laguna III Coupe
10,6 – 12,0
l/100 km
7,2 – 9,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,2
Coupe 2.0 dCi 150KM 110kW
Renault Laguna III
Dodam od siebie, wiem że spalanie w mieście jest ok 8-8,5 litra (jazda oceniam na średnią chodzi o szybkość,przyspieszanie raczej nie szarżuję, ale czasem docisne), ale komputer pokazuje 7.3 z ok 6000km przebiegu miasto + 2-3 trasy każda po ok 600km. Spalanie w trasie 6l przy prędkości ok 120km/h, analogicznie przy 90km/h poniżej ok 5l lub niżej, maksymalnie prędkość którą jechałem nią na trasie to 200km/h i na tyle pozwolił mi tempomat, a komputer pokazywał mi spalanie przy tej jednostajnej jeździe na ok 13.5l/100km , czyli jakby podzielić to na połowę, to byłoby 100km/h = ok.6,7l
7,5
Coupe 2.0 dCi 150KM 110kW
Renault Laguna III
Aktualizacja do poprzedniego raportu. Dane mierzone Laguna Coupe 2,0 dCi AUTOMAT z 2010r. z przebiegiem prawie 300 000 km. Podejrzewam, że idzie spalić trochę mniej i pewnie znacznie więcej, ale mi tyle wychodziło - maksymalne - to spalanie w mieście przy normalnej jeździe, minimalne - starałem się jechać ekonomicznie.
7,2
Coupe 3.0 dCi V6 FAP GT 235KM 173kW
Renault Laguna III
Wygodny, szybki, cichy, w wersji GP Monaco przyciąga spojrzenia - tył stylizowany na Astona... Mocny silnik, automat i kompletny spokój nawet z przebiegiem ponad 200tys od roku wymienione klocki tył i jedna postojówka. Super autko, choć automat dość leniwy.
Renault Laguna III Coupe