Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Renault Twingo II

Lata produkcji: 2007 - 2014
Segment: Auta małe
Druga generacja modelu produkowana w latach 2007-2014.W porównaniu do swojego poprzednika, Twingo II, poprzedzone debiutem wersji koncepcyjnej w 2006 roku, zostało odmienione stylistycznie. Przede wszystkim, samochód otrzymał zupełnie nowe, dwubryłowe nadwozie. Zbudowano go na płycie podłogowej Renault Alliance B platform, którą dzielił m.in. z modelem Clio. W 2010 i w 2012 roku Twingo II przeszło dwa face-liftingi. Ten w 2012 roku dał samochodowi gruntownie przeprojektowany pas przedni.
Powagosław
Drugie Twingo było zakładnikiem sukcesu pierwszej generacji tego modelu: oczekiwano, że też będzie w jakimś stopniu wyjątkowym, charakternym maluchem. A wyszła z niego cała ówczesna nijakość Renault. Ale teraz dzięki niej (bo na jej tle) nowe Twingo znów wygląda dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
Myślę sobie, że to duża sztuka stworzyć retro-malucha, szczególnie jeśli Renault nawiązuje nim do Fiata 500 (albo lepiej: do Fiata 126p). Tyle złośliwości. Z sympatią mogę powiedzieć natomiast: dobrze się stało, że Twingo II już nie ma z nami. ~Luzacjusz

Renault Twingo II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Autodiagnoza Renault Twingo II

Liczba wpisów: 7
auto gasnie
dodał: gabryska, 7 lat temu
auto odpala ale po pewnym czasie obroyy spadają a wlaściwie na przemia sa nie stabilne,jadac i dodajac gazu auto gaśnie albo robi sie tzw.koziolki jak juz sie rozgrzeje wtedy juz problem mija.
szybko zapala się rezerwa paliwa
dodał: ~jan, 5 lat temu
gdy odpalam (nie zawsze)zapala się kontrolka paliwa(rezerwa)np zatankuje 5l i przejadę 8km i już się zapali rezerwa a ostatnio to pod zaparkowaniu pod górkę i wyłączeniu silnika gdy zapalam wtedy zapala się rezerwa
Prędkościomierz nie działa.
dodał: Gumowy66, 7 lat temu
W trakcie jazdy prędkościomierz raz działa, a za chwilę pokazuje 0(w zasadzie 90%pokazuje0). Co może być przyczyną?
Silnik gaśnie świeci się pomarańczowa lamka
dodał: robpiw, 5 lat temu
Witam,mam problem z autkiem otóż autko ma dziwny objaw z gaśnięciem silnika,mianowicie odpala poprawnie ze spalaniem nie ma najmniejszych problemów ze spadkiem mocy również a jednak problem istnieje. Po odpaleniu ruszam czasem normalnie i jadę sobie i po pewnym czasie zapala się pomarańczowa lampka i zaczyna gasnąc silnik (nie trzyma wolnych obrotów) ponownie uruchamiam i jadę sobie dalej. Po pewnym czasie lampka gaśnie i problem ustaje,i tak zaświeca się nieustanie w nie regularnych odstępach czasu. Najciekawsze jest to że dzieje się to tylko w mieście na trasie autko porusza się bez...
komunikat STOP przy probie przekroczenia 2500 obrotow gdy jest mroz
dodał: Jacek, 5 lat temu
Gdy jest zimno samochod odpala normalnie bez najmnijeszego problemu. Na wolnych obrotach chodzi normalnie. Gdy ruszamy i zaczynamy wszystko jest dobrze do momentu gdy obrotomierz dochodzi do 2300-2500 obrotow. W tym momencie zapala sie kontrolka STOP i samochod zaczyna sie krztusic i "skakac" do przodu. Gdy wyrzucimy na luz to kontrolka gasnie i samochod zaczyna jechac normalnie. Dzieje sie tak non-stop ale gdy dluzej jedziemy to te "skoki" sa coraz czestsze i po jakis 15 minutach tak zaczyna ie dziac juz przy 2000 obrotow. Gdy jest cieplo nic takiego sie nie dzieje.

Autorentgen Renault Twingo II

Liczba wpisów: 17

Awaria komputera.

dodał: 161go657, 3 lata temu
Kompletny szok. Samochód stanął i koniec. Kompletna cisza. Po zawiezieniu do serwisu się okazało że padł komputer sterujący silnikiem. Na gwarancji wymieniono komputer i więcej usterka nie wróciła.

Pękające sprężyny zawieszenia.

dodał: ACbot, 9 lat temu
obecnie w starszych modelach Twingo I, następuje korozja sprężyn zawieszenia i oprócz wymiany na nowe nie da się niestety z tym nic zrobić. Na szczęście sprężyny są dostępne w zamiennikach i nie są drogie, ale moja rada, jeśli ktoś z was zauważył, że np.podczas podnoszenia auta na lewarku gdzieś z nadkola wypadł kawałek sprężyny, proszę nie panikowć. Z reguły jest to końcówka splotu tzw.ogonek i niczym to jeszcze nie grozi. Spręzyna na pewno siedzi w gnieździe i jeszcze podziała.

Łozyska kół przednich, hałasują , wyją ,huczą w czasie jazdy.

dodał: ~matey, 8 lat temu
jeżeli w waszym Twingo przy przekroczeniu 70 km/h coś wyje, huczy i buczy w okolicy któregoś z przednich kół to na pewno łożysko koła. łatwo sprawdzić to podnosząc przód auta na lewarku i kręcąc kołem . dodatkowo jeśli w czasie jazdy występuje wspomniane zjawisko, to przy jeździe na wprost huczy w przy skręcie nie.

Wycieki oleju z silnika i skrzyni biegów.

dodał: ~lklklklk, 8 lat temu
wycieki oleju z silnika to w Twingo raczej rzadkość (no chyba ,że komuś kapie z niedokręconego korka)? Nawte w modelach o przebiegu 150-250 tyś. nie spotkałem się z wyciekami oleju z silnika. no przesącze z uszczelki pod klawiaturą po takim przebiegu to norma - wiadomo.

Korozja układu wydechowego.

dodał: ACbot, 9 lat temu
korozja drugiego tłumika to reguła , chyba w każdym twingo, podczas spalania dochodzi do zjawiska przy którym wraz ze spalinami zostają wyrzucone części mokre i najczęściej gromadzą się w drugim tłumiku, z uwagi na jego pochylona pozycję montażu, zalegaja tam a to już niedaleka droga do gnicia i korozji tłumika od wewnątrz w płaszczyznach szwu blach poszycia tłumika.

Dane techniczne Renault Twingo II

Moc silników 58–133 KM
Pojemność silników 1,2–1,6 l
Prędkość maksymalna 150–201 km/h
Przyspieszenie 0-100 8,7–15,0 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Renault Twingo II
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 600
Koszt ogólny 20,45 PLN
LPG21.05 PLN
ON27 PLN
PB21.09 PLN
Wydatki serwisowe 6,65 PLN Pozostałe wydatki 14,38 PLN

Publikacje o Renault Twingo

Newsy o Renault Twingo

Renault Twingo II