Szukaj

Informacje o Rover 800

Lata produkcji: 1986 – 1999
Segment: Wyższa klasa średnia

Rover 800 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Rover 800

Liczba ocen: 76
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~Caaliffa
Rover 800
Coupe 2.7 24V 169KM 124kW
Szczere 5/5. Prawdziwy samochód marzeń. Kupiłem go w zeszłym roku, a u mechanika był tylko raz (schorzeń do wymiany). Oprócz tego samochód NIGDY mnie nie zawiódł, daje mi mnóstwo frajdy i przyjemnosci z jazdy. Jest nieziemsko wygodny, a prowadzi się go poprostu cudownie. Jedyny minus to wygłuszenie samochodu - przy prędkości powyżej 140km/h w środku robi się dosyć głośno. Oprócz tego nie mam do czego się przyczepić. Serdecznie pozdrawiam Rogera z Pruszcza Gdańskiego, od którego kupiłem samochód ;)
4,5
~roiven@interia.eu
Rover 800
Sedan 2.0 Sport 197KM 145kW
auto raczej nie dla kobiety która nie ma pojęcia o mechanice chcąca tylko wsiąść i nic tylko jeździć może nie trza byc pasjonatem ale jak sie umie samemu w sumie to we dwóch np. wymienić uszczelke kolektora wydechowego to można sporo kasy zaoszczedzić a sama uszczelka od 15do45zł zresztą jak na ten rok dużo rzeczy jest w stanie idealnym, poza tym w każdym aucie kilkuletnim trzeba czasami sprawdzić czy są jakies nieszczelności zajrzec do kopułki DBAĆ to kazde auto sie odwdzięczy, wiele aut z tymi parametrami i osiągami są wiele bardziej kosztowne w utrzymaniu o ten to w dodatku limuzyna, czasami żałuje że nie ma tylnego napędu
3,9
~Cshamoh
Rover 800
Sedan 2.7 SI/Sterling KAT 169KM 124kW

Raporty spalania Rover 800

Liczba raportów: 57
Średnie spalanie dla Rover 800
7,6 – 16,2
l/100 km
7,4 – 8,1
l/100 km
10,0 – 14,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,7
Rover 800
Sedan 2.0 Sport 197KM 145kW
poprzednie auto średnio paliło średnio 9litrów ten 12,1 nadal po 6miesiącach nie umiem sie przyzwyczaić ale bądźmy szczerzy tym autem nie da sie wolno jechać na trasie jade często spokojnie 100-110 max 150jak sie spiesze (najszybciej jechałem nim 170) ale po mieście to gaz w podłodze to norma syk turbiny i zniewalające przyspieszenie producent podaje średnie 11,8 nie wiem jak przy moim stylu jazdy mam te 12,1 ostatnio może tyle na trasie oszczedzam jadąc 110 ogólnie NIEZNAJDZIESZ auta które ma 200kucy i tyle pali bmki alfy itp wszytsko co ma ok200kucy pali conajmniej 5litrów więcej może troche to jest tez kwestia że mój egzemplarz jest zadbany sie dba o silnik to sie odwdzięczy, ceny części używanych TANIOCHA! za 2klamki z całym osprzętem + zbiorniczek wyrówczawczy + 4przewody pompy wspomagania za całośc dałem 100zł + przesyłka SZOK!! niby serwis jest drogi słyszałem lewa przednia szyba 1500zł ale ja do serwisu nigdy nie jeźdze a czesci uzywane są 10razy tańsze nie przesadzam bo przednia szyba kosztuje 150zł, jedynie nieszło dostać nowego zbiorniczka wyrównawczego ale dałem z volva bo drugi używany też poszedł zadużo płynu lałem i ciśnienie rozrywało w takim stałym słabym miejscu gdzie juz powoli zaczyna gnic ten platik w tym standardowym miejscu w tych zbiornikach, przy tej mocy nie warto kupowac tylnego tłumika za 300-400zł bo go wydmucha po roku a za 600-700zyla nic niema zostaje remus supersprint sebring po 1000zł lepiej pozbierac nic wymieniać co roku taki urok aut z mocą
13,2
Rover 800
Sedan 2.0 I/SI 136KM 100kW
Zużycie paliwa w mieście, przy ciągłym ruszaniu, zwalnianiu i mojej dość ciężkiej nodze, waha się w przedziale 12-15l/100km. Na trasie daje radę, nawet przy ostrej jeździe zejść poniżej 10l. Ceny przeglądów nie straszą, naprawy również dzięki dużej ilości zamienników od Hondy są znośne nawet dla mniej przeciętnego portfela.
10,3
Rover 800
Sedan 2.0 I/SI 136KM 100kW
Niestety, ale przy zasilaniu LPG rozrzut wyników spalania z poszczególnych jazd jest bardzo duży. Wnioski można wyciągnąć dopiero po wielu tysiącach kilometrów. Przy sekwencyjnej instalacji gazowej można stwierdzić, że samochód pali mi do 2 litrów gazu więcej na 100km w stosunku benzyny.
Rover 800