AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Rover
800
Sedan
Sedan
Rover 800 Sedan
– wybierz silnik
Pokaż silniki:
Benzynowe
Benzynowe LPG
Diesla
Elektryczne
Hybrydowe
Hybrydowe Diesla
Hybrydowe Diesla plug-in
Hybrydowe plug-in
pb
Benzynowe
2.0 100KM 74kW (1988-1991)
2.0 16 V I/SI 140KM 103kW (1986-1988)
2.0 16V Turbo 180KM 132kW (1992-1999)
2.0 I/SI 136KM 100kW (1992-1999)
2.0 SI 133KM 98kW (1988-1991)
2.0 Sport 197KM 145kW (1994-1996)
2.0e 120KM 88kW (1986-1991)
2.5 Si Lux 175KM 129kW (1996-1999)
2.5 SI/Sterling 167KM 123kW (1986-1988)
2.5 SI/Sterling 173KM 127kW (1987-1991)
2.5 SI/Sterling KAT 150KM 110kW (1986-1991)
2.7 SI/Sterling 177KM 130kW (1988-1991)
2.7 SI/Sterling KAT 169KM 124kW (1988-1999)
on
Diesla
2.5 D 118KM 87kW (1990-1999)
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Informacje
o Rover 800 Sedan
Lata produkcji:
1986 – 1999
(1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999)
Segment:
Wyższa klasa średnia
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Dane techniczne
Rover 800 Sedan
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Długość
4690
mm
Szerokość
1730
mm
Wysokość
1397
mm
Rozstaw osi
2758
mm
Rozstaw kół - przód
1491
mm
Rozstaw kół - tył
1448
mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
445
l
Zobacz dane techniczne
Oceny
Rover 800 Sedan
Liczba ocen:
46
Ogólna ocena
4,1
/5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(71%)
Zalety
+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
+ Wentylacja i ogrzewanie
+ Stosunek jakość/cena
Wady
- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
- Wyciszenie
- Bezawaryjność (drobiazgi)
Wybrane
oceny
4,5
~roiven@interia.eu
Rover 800
Sedan 2.0 Sport 197KM 145kW
auto raczej nie dla kobiety która nie ma pojęcia o mechanice chcąca tylko wsiąść i nic tylko jeździć może nie trza byc pasjonatem ale jak sie umie samemu w sumie to we dwóch np. wymienić uszczelke kolektora wydechowego to można sporo kasy zaoszczedzić a sama uszczelka od 15do45zł zresztą jak na ten rok dużo rzeczy jest w stanie idealnym, poza tym w każdym aucie kilkuletnim trzeba czasami sprawdzić czy są jakies nieszczelności zajrzec do kopułki DBAĆ to kazde auto sie odwdzięczy, wiele aut z tymi parametrami i osiągami są wiele bardziej kosztowne w utrzymaniu o ten to w dodatku limuzyna, czasami żałuje że nie ma tylnego napędu
Dodane
16 lat temu
3,9
~Cshamoh
Rover 800
Sedan 2.7 SI/Sterling KAT 169KM 124kW
Sprowadzony na fali od sasiadow. Dlugo stal nieuzywany i wracajac 700km troche bylem zestresowany ze nie dojade. Nigdy nie wiadomo co sie kupuje. Auto zdobywa moje coraz wieksze zaufanie. Mimo ze ma swoje lata, trudno wroc do czegos z nizszej polki - chcby nowego. Po miescie potrafi wypic, ale na trasie jest juz znosnie. Brzmi bardzo fajnie i w koncu nie boje sie, ze nie zdaze przy wyprzedzaniu. Mozecie je sobie zobaczyc
tutaj
Jest chetny? Chyba zamienie na coupe...
Dodane
20 lat temu
3,3
~Jacek Wiśniewski wisniajacek@poczta.onet.pl
Rover 800
Sedan 2.7 SI/Sterling KAT 169KM 124kW
Tandetne wykonanie. Wsztstko skrzypi , stuka i trzeszczy, te beznadziejne plasticzki w połączeniu ze skórą, to jakaś pomyłka. Elektryka sypie się jakby to był PF 126P. Klimatyzacja do bani-wymieniłem już drugi kompresor i ten też się zepsuł. Stuka hydrauliczne kasowanie luzu zaworowego, maglownica pociekła i rozleciała sie po 170 tys. Gdyby nie silnik i zawieszenie, to byłby to mój najgorszy samochód jakim jeździłem. Śmiać mi się chce, gdy czytam, że jest w nim dużo miejsca. Niedawno przesiadłem sie ze starego Mercedesa 123 2,5 litra (benzyna), to była fura o ilości miejsca nie wspominając. Jednym słowem dno do Hondy nawet sie nie umywa i nie dziwię się, że Japończycy wypisali sie z układu z Roverem.
Dodane
22 lat temu
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
Rover 800 Sedan
Liczba raportów:
33
Średnie spalanie dla
Rover 800 Sedan
pb
7,6 – 10,4
l/100 km
on
8,1
l/100 km
lpg
10,0 – 12,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
Pb
9,7
Rover 800
Sedan 2.0 Sport 197KM 145kW
poprzednie auto średnio paliło średnio 9litrów ten 12,1 nadal po 6miesiącach nie umiem sie przyzwyczaić ale bądźmy szczerzy tym autem nie da sie wolno jechać na trasie jade często spokojnie 100-110 max 150jak sie spiesze (najszybciej jechałem nim 170) ale po mieście to gaz w podłodze to norma syk turbiny i zniewalające przyspieszenie producent podaje średnie 11,8 nie wiem jak przy moim stylu jazdy mam te 12,1 ostatnio może tyle na trasie oszczedzam jadąc 110 ogólnie NIEZNAJDZIESZ auta które ma 200kucy i tyle pali bmki alfy itp wszytsko co ma ok200kucy pali conajmniej 5litrów więcej może troche to jest tez kwestia że mój egzemplarz jest zadbany sie dba o silnik to sie odwdzięczy, ceny części używanych TANIOCHA! za 2klamki z całym osprzętem + zbiorniczek wyrówczawczy + 4przewody pompy wspomagania za całośc dałem 100zł + przesyłka SZOK!! niby serwis jest drogi słyszałem lewa przednia szyba 1500zł ale ja do serwisu nigdy nie jeźdze a czesci uzywane są 10razy tańsze nie przesadzam bo przednia szyba kosztuje 150zł, jedynie nieszło dostać nowego zbiorniczka wyrównawczego ale dałem z volva bo drugi używany też poszedł zadużo płynu lałem i ciśnienie rozrywało w takim stałym słabym miejscu gdzie juz powoli zaczyna gnic ten platik w tym standardowym miejscu w tych zbiornikach, przy tej mocy nie warto kupowac tylnego tłumika za 300-400zł bo go wydmucha po roku a za 600-700zyla nic niema zostaje remus supersprint sebring po 1000zł lepiej pozbierac nic wymieniać co roku taki urok aut z mocą
Dodane
16 lat temu
Pb
13,2
Rover 800
Sedan 2.0 I/SI 136KM 100kW
Zużycie paliwa w mieście, przy ciągłym ruszaniu, zwalnianiu i mojej dość ciężkiej nodze, waha się w przedziale 12-15l/100km. Na trasie daje radę, nawet przy ostrej jeździe zejść poniżej 10l. Ceny przeglądów nie straszą, naprawy również dzięki dużej ilości zamienników od Hondy są znośne nawet dla mniej przeciętnego portfela.
Dodane
13 lat temu
LPG
10,3
Rover 800
Sedan 2.0 I/SI 136KM 100kW
Niestety, ale przy zasilaniu LPG rozrzut wyników spalania z poszczególnych jazd jest bardzo duży. Wnioski można wyciągnąć dopiero po wielu tysiącach kilometrów. Przy sekwencyjnej instalacji gazowej można stwierdzić, że samochód pali mi do 2 litrów gazu więcej na 100km w stosunku benzyny.
Dodane
14 lat temu
Zobacz wszystkie raporty spalania
Usterki
Rover 800
Liczba wpisów:
3
Zimne luty
Rover 800 Sedan 2.0 I/SI 136KM 100kW 1992-1999
instalacja elektryczna
Występowanie usterki:
Tak
1
Nie
0
Po latach użytkowania Rovera 800 pojawiają się zimne luty w puszcze sterownika CCU i panelu sterowania szybami. Jest to nagminnie wystepująca usterka która pojawia się chyba w 100% Roverów 800. Na szczęście jest łatwa do naprawy. Po prostu należy wyciągnąć CCU czy też sterownik szyb i przelutować ponownie wszystkei luty.
Dodane
14 lat temu
Wadliwa elektryka.
Rover 800 Sedan 2.0 16 V I/SI 140KM 103kW 1986-1988
instalacja elektryczna
Występowanie usterki:
Tak
1
Nie
1
Zupełnie nie wiadomo kiedy i z jakiego powodu nie działa elektryka odpowiedzialna za otwieranie szyb, regulację fotela i tempa pracy wycieraczek. Po prostu się blokuje podczas jazdy w losowych odstępach czasu. Zawsze pomaga wyłączenie i włączenie kluczyka w stacyjce.
Dodane
16 lat temu
4 komentarze
Zawieszenie.
Rover 800 Sedan 2.0 16 V I/SI 140KM 103kW 1986-1988
zawieszenie
Już po pół roku od wymiany wszystkich gałek i regeneracji wahaczy wraca znajomy łomot wiążący się z pokonywaniem polskich, wszechobecnych nierówności nawierzchni.
Dodane
16 lat temu
Zobacz wszystkie zgłoszone usterki
Opinie o
instalacjach LPG
Liczba wpisów:
1
5,0
Rover 800
Sedan 2.0 I/SI 136KM 100kW
homologacja:
P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja:
AC STAG 300
przebieg:
220 tys. km
użytkowana przez:
50 tys. km
Instalacja porzadna, ale wymagala duzo czasu na regulacje. Mechanik z zakladu ktory zakladal instalacje nie poradzil sobie z tym do konca. Musialem sam zglebic temat i zrobic regulacje. Problem z sekwencja w silnikach rovera na elektronice MEMS Motoroli to polsekwencyjny wtrysk benzyny. Poza tym instalacja nie wymaga ponad typowej ingerencji. Polecam!
Dodane
14 lat temu
Zobacz wszystkie opinie LPG
Rover 800 Sedan
4,1 (46 ocen)
Wybierz silnik
2.0 100 KM
2.0 16 V I/SI 140 KM
2.0 16V Turbo 180 KM
2.0 I/SI 136 KM
2.0 SI 133 KM
2.0 Sport 197 KM
2.0e 120 KM
2.5 D 118 KM
2.5 Si Lux 175 KM
2.5 SI/Sterling 167 KM
2.5 SI/Sterling 173 KM
2.5 SI/Sterling KAT 150 KM
2.7 SI/Sterling 177 KM
2.7 SI/Sterling KAT 169 KM
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Rover 800 w pigułce
Rover 800
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Rover 800
Dane techniczne
Rover 800 Sedan
Raporty zużycia paliwa
Rover 800 Sedan
Opinie
Rover 800 Sedan
Usterki
Rover 800 Sedan
Publikacje
Rover 800
Newsy
Rover 800
Galerie
Rover 800
Nasze pomiary
Rover 800
Filmy
Rover 800
Ogłoszenia
Rover 800
Ceny aut używanych
Rover 800
Dziennik kosztów
Rover 800 Sedan
Opinie o instalacjach LPG
Rover 800 Sedan
Testy zderzeniowe
Rover
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglądasz
Rover 800 Sedan
Dane techniczne
33 raporty
zużycia paliwa
46 opinii
użytkowników
3 zgłoszone
usterki
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy