Szukaj

Saab 9000 II 2.3 16V Turbo CSE 200KM 147kW 1993-1998

Informacje o Saab 9000 II 2.3 16V Turbo CSE 200KM 147kW 1993-1998

Lata produkcji: 1993 – 1998
Segment: Wyższa klasa średnia
Produkowany od 1993 do 1998 roku
Pojemność skokowa 2290 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 200 KM (147 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 323 Nm przy 1800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Silnik + Wentylacja i ogrzewanie + Całokształt

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,2
~Saab_Fan
Saab 9000 II
Sedan 2.3 16V Turbo CSE 200KM 147kW
Fajny samochód do jazdy na codzień - duży, wygodny, bardzo bardzo dynamiczny - nawet na tle współczesnej konkurencji. Trzeba się jednak liczyć z tym, że musi swoje spalić (średnia z 3000 kilometrów po mieście to równe 13 litrów benzyny na setkę, gazu nie chcę zakładać) oraz na to, że trzeba mieć dobrego mechanika, specjalizującego się w Saabach. W tych autach jest bardzo dużo niuansów, których mechanicy niezaznajomieni z tematem nie potrafią naprawić... I to dochodzimy do najważniejszego - to auto trzeba kupić z pewnych rąk. Tak, żeby było wiadomo, że nie zajmował się nim nieobeznany z tymi autami mechanik, który porobił patenty, bo nie wiedział jak naprawić dany element.
Dodane 8 lat temu
4,7
~Rysiek123
Saab 9000 II
Sedan 2.3 16V Turbo CSE 200KM 147kW
idealne połączenie czołgu z samochodem sportowym. Taki "pan samochodzik" - często obserwuję zdziwienie u kierowców, nawet samochodów sportowych, jak widzą znikający tył. Oczywiście Porsche to nie jest, bo masa robi swoje, ale z drugiej strony dzięki masie i zabezpieczeniom, z których słyną Szwedzi, mamy samochód-fortecę
Dodane 18 lat temu
4,3
~opiotrek@yahoo.com
Saab 9000 II
Sedan 2.3 16V Turbo CSE 200KM 147kW
Super auto do prowadzenia, bezpieczne i komfortowe. Warte polecenia. Z klasą mimo nie najnowszego już modelu i nie wstyd się nim pokazać. Może też pokazać kopa. Żaden problem z przyspeiszeniem w trasie i wyprzedzaniem. Wersja w automacie to po prostu sama przyjemność z jazdy, niezależnie w mieście czy w trasie. Samochód płynie - nie czuć prędkości nawet ok. 200 km/godz.
Dodane 21 lat temu
Średnie spalanie dla Saab 9000 II 2.3 16V Turbo CSE 200KM 147kW 1993-1998
11,2
l/100 km
12,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,7
Saab 9000 II
Sedan 2.3 16V Turbo CSE 200KM 147kW
W trasie, kiedy nie przekraczamy 120 km/h pali w granicach rozsądku. W mieście zasadniczo nie ma górnej granicy spalania, ile jest tyle wciągnie. Nie wierzcie w bzdury typu "12 litrów", bo się grubo zdziwicie po zakupie. Auto w 100% sprawne i przeserwisowane przez mechanika zajmującego się tylko Saabami.
Dodane 4 lata temu
12,5
Saab 9000 II
Sedan 2.3 16V Turbo CSE 200KM 147kW
Trasa 300 kilometrów na tempomacie, prędkości 90 - 110 km/h, jazda raczej emerycka - wyszło 11,5 litra gazu na setkę. Co ciekawe komputer pokładowy pokazuje spalanie gazu 1:1 z rzeczywistym. U mnie koszty podróży po zainstalowaniu gazowni spadły o około połowę, bo wcześniej samochód na tej samej trasie (jeżdżę nią raz na tydzień) palił jakieś 9-10 litrów benzyny (4-ro biegowy automat).
Dodane 6 lat temu
11,0
Saab 9000 II
Sedan 2.3 16V Turbo CSE 200KM 147kW
Średnia z jazdy po mieście z jakichś 3000 kilometrów to równe 13 litrów na setkę. Na trasie wciąga - przy spokojnej jeździe - jakieś 8. Mam 4 biegowy automat, więc prędkości powyżej 100 km/h powodują, że spalanie rośnie natychmiast do 10-12 litrów.
Dodane 8 lat temu
Saab 9000 II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów