Szukaj

Skoda Fabia IV – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Skoda Fabia IV

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Auta małe
Produkowany od roku 1999, miejski model segmentu B w gamie czeskiej marki zastąpił model Felicia. Skoda Fabia stała się rynkowym sukcesem czeskiego producenta – dotychczas nabywców znalazło ponad 3,5 mln egzemplarzy (w Polsce od wielu lat jest jednym najchętniej kupowanych aut). Skoda Fabia mocno spokrewniona jest z innymi autami grupy Volkswagena od samego początku. Biorąc pod uwagę trzecią, najnowszą generację modelu, wprowadzoną na rynek w roku 2014, auto zbudowano na tej samej platformie podłogowej (VW Group PQ25) co Audi A3 oraz Seata Leona. Fabia zdobyła tytuł Samochodu Roku 2007 w Serbii oraz, w plebiscycie „What Car?” została wybrana Samochodem Roku 2015. Skoda Fabia jest oferowana w odmianie pięciodrzwiowej oraz jako kombi. Tylko pierwsza generacja modelu była także dostępna jako sedan.
czytaj więcej
Powagosław
Hasło reklamowe Skody brzmi „Simply clever”, czyli „po prostu bystra”. Zgodnie z tym sloganem, Fabia jest prosta w obsłudze, a do tego nieźle wygląda. Cena rozsądna, jakość przyzwoita. ~Powagosław
Luzacjusz
Pierwsza Fabia była tak brzydka (szczególnie tak z doklejonym tyłem), że aż Skoda było patrzeć. Na szczęście pani Fabia przeszła operację plastyczną. Nie wiem, kto ją operował, ale efekt jest taki, jakby z Renaty Beger powstała Renata Dancewicz. ~Luzacjusz

Oceny Skoda Fabia IV

Liczba ocen: 20
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(70%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Układ jezdny

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,6
~pawelwr7
Skoda Fabia IV
Hatchback 1.0 TSI 110KM 81kW
Automat, wersja Monte Carlo, 115KM. W mojej wersji spasowanie plastików wewnątrz bez zarzutu (niektórzy narzekają), fakt - są twarde, ale w niczym to nie przeszkadza, a tam gdzie powinny być miękkie, takie są. Super przednie fotele (inne niż w wersji podstawowej), bardzo wygodne nawet na dłuższe trasy, świetnie trzymają tułów (170cm, ok. 70kg wagi)! Bagażnik bez zarzutu - dostęp bdb, pojemność wystarczająca. Połączenie z telefonem zarówno przez kabel, jak i bluetooth - działa bez zarzutu. Systemy wspomagające działają, dźwięki ostrzegawcze nieuciążliwe, stonowane... Jedyne co zmieniłbym, to system start-stop - żeby domyślnie był wyłączony, a teraz muszę pamiętać żeby go wyłączać po każdym odpaleniu silnika. Samochodem jeżdżą głównie 2 dorosłe osoby, ale myślę że dla rodziny 2+2 też byłby dobrym wyborem do codziennego użytku.
Dodane 2 miesiące temu
4,4
~Rafał
Skoda Fabia IV
Hatchback 1.0 TSI 110KM 81kW
Auto spoko kupione w wersji Monte Carlo ładnie wszystko wygląda jeździ fajnie spoko się zbiera wyciszenie super gdy mu dodasz gazu na wyższych obrotach dopiero słychać charakterystyczny 3 cylindrowy silnik i szczerze go polecam bardziej niż 1.5tsi ponieważ ten przy oszczędniej jeździe wyłącza 2 cylindry i mogą się szybciej posypać i jeśli komuś nie zależy na danej skrzyni to polecam manual ponieważ według mnie automat lekko mułowaty w porównaniu do np z takiej toyoty czy jaguara, ale to tylko moje odczucia pozdrawiam.
Dodane 7 miesięcy temu
4,9
~Użytkownik
Skoda Fabia IV
Hatchback 1.0 TSI 110KM 81kW
Bardzo dobre auto do jazdy na codzień a nawet w dalsza trasę, pod warunkiem lepszych foteli niż w bazowej wersji. Dobre prowadzenie, wyciszenie, dynamika i ekonomia jazdy. Pozytywnie zaskoczylo mnie to auto. Na razie przebieg 1 tys km, dodam relacje po większym przebiegu również. Mam wersje 1.0 115km, nieco się różni od 1.0 110km, m.in inne turbo, lepsza reakcja na gaz, skrzynia nie muli silnika na niskich obrotach. Zestrojenie zawieszenia , ergonomia, wyciszenie - skoda bardzo dopracowała najnowsza fabie, jest olbrzymia różnica względem fabii III która była typowo miejskim autem.
Dodane ponad rok temu
Średnie spalanie dla Skoda Fabia IV
5,8 – 6,5
l/100 km
6,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,6
Skoda Fabia IV
Hatchback 1.0 TSI 110KM 81kW
Średnie spalanie wg komputera w tym roku to 7,1 l/100km. Głównie jazda po Warszawie w godzinach szczytu, trasy po 7 km. Do tego średniego spalania dochodzą wieczorowe i weekendowe przejażdżki oraz póki co 2 dłuższe i spokojne trasy w Polskę. Minimalne spalanie jakie uzyskałem to 4,8 l/100km przy jeździe z ogranicznikiem na prędkość +10 niż ograniczenie na znaku, wieczór w święto, puste ulice, toczenie się Wałem Miedzyszyńskim, Czerniakowską, Trasą Siekierkowską, Patriotów, Żołnierską itp. Średnie spalanie z typowego tygodnia roboczego gdzie jeżdżę głównie w godzinach szczytu to 7-8 l/100km. Spalanie w trasie przy tempomacie na 130/140 km/h to ok. 6,1 l/100km.
Dodane 5 miesięcy temu
6,1
Skoda Fabia IV
Hatchback 1.0 TSI 110KM 81kW
Wynik 4,4 uzyskany na trasie 100km Elbląg-Gdynia przy tempomacie załączonym na 115km/h. Odczyt z komputera pokładowego. Jeżeli jeździsz automatem radzę jeździć w trybie sport. Paradoksalnie samochód pali mniej bo chodzi w lepszych obrotach. Jazda 60km/h na 7 biegu i obrotach na poziomie 1300 jest nieporozumieniem. Przy trybie sport jedziemy na 4 biegu w zakresie 2300. Auto jest wtedy żwawe, a jeżeli mamy lekką nogę to skrzynia lepiej dobiera biegi. Nie trzeba go dusić pedałem gazu w celu przyspieszenia.
Dodane ponad rok temu
6,1
Skoda Fabia IV
Hatchback 1.0 TSI 110KM 81kW
Wynik 4,4 uzyskany na trasie 100km Elbląg-Gdynia przy tempomacie załączonym na 115km/h. Odczyt z komputera pokładowego. Jeżeli jeździsz automatem radzę jeździć w trybie sport. Paradoksalnie samochód pali mniej bo chodzi w lepszych obrotach. Jazda 60km/h na 7 biegu i obrotach na poziomie 1300 jest nieporozumieniem. Przy trybie sport jedziemy na 4 biegu w zakresie 2300. Auto jest wtedy żwawe, a jeżeli mamy lekką nogę to skrzynia lepiej dobiera biegi. Nie trzeba go dusić pedałem gazu w celu przyspieszenia.
Dodane ponad rok temu
Skoda Fabia IV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów