Szukaj

Informacje o Skoda Yeti Outdoor

Lata produkcji: 2013 – 2017
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Pięciomiejscowy kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany w latach 2009-2017. Pierwsze auto w tej klasie w historii czeskiej marki. Samochód bazował na prototypie Skoda Yeti Concept z 2005 roku. Jego projektantem był Thomas Ingenlath. Konstrukcyjnie Yeti oparty był na modelu Octavia 4x4 ze zmodyfikowanym zawieszeniem. Oba auta powstały też na tej samej płycie podłogowej VW Group A5 (PQ35). Yeti zwyciężył w czeskiej edycji plebiscytu na Samochód Roku 2010. W 2012 roku model został poddany face-liftingowi. W sumie wyprodukowano go w liczbie 630 tys. egzemplarzy. Jego następcą jest Skoda Karoq.

 

czytaj więcej
Powagosław

Najodważniej wyglądająca Skoda — lekka, przyjemna i nienudna. To wciąż tylko samochód rodzinny, do tego nie za duży, ale w segmencie SUV jest ciekawą alternatywą. Choćby ze względu na oryginalność.

~Powagosław
Luzacjusz

Auto, które udaje terenówkę musi wyglądać przekomicznie. Do tego jest strasznym brzydalem. Ale nadrabia bezpretensjonalnością i tak zwanym byciem cool. A tak naprawdę już odlicza czas do pierwszego faceliftingu.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4222 mm
Szerokość 1793 mm
Wysokość 1545 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Rozstaw kół - przód 1541 mm
Rozstaw kół - tył 1537 mm
Zwis przedni 877 mm
Zwis tylny 772 mm
Prześwit 212 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 416 l
Kąt natarcia 19 stopnie
Kąt zejścia 32 stopnie
Maksymalna ładowność 645 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~lrespondek
Outdoor 2.0 TDI 170KM 125kW
Skoda Yeti
Yeti spełnił moje oczekiwania. Nie udaje auta z wysokiej półki ale oczekiwałem sprawnego poruszania się w pracy i z rodziną, trochę wygody w podróży (wybrałem bogate wyposażenie) i praktyczności. Wszystko w 100% tak jak się spodziewałem. Jak na swój segment auto jest bardzo dobrze wykonane. Wszystko działa bez zarzutu. Oczywiście moja wysoka ocena nie świadczy, że Yeti jest lepsze od np. Audi czy Lexusa itp., ale oceniam Skodę i to, czego się można po aucie tej klasy spodziewać. Wybrałem Yeti godząc się na pewne kompromisy, ale priorytetem była praktyczność i napęd 4x4, bo mieszkam w takim miejscu, że przy normalnej zimie bez łańcuchów trudno wyjechać. Auto w 90% służy do jazdy w pracy - cała Polska, czasem Czechy, Niemcy. Nie jeżdżę po mieście tylko trasy często 300 - 500 - 700 km. Yeti ma niewielki bagażnik, ale możliwości systemu varioflex robią cuda. 3 razy w roku pakuję sprzęt firmowy na targi i auto jest wtedy małą ciężarówką. Inni pożyczają minivana a ja się mieszczę w Yeti. Za tę cenę a nawet nieco drożej nie znalazłem tak wszechstronnego samochodu.
4,9
~Piotr
Outdoor 1.8 TSI 160KM 118kW
Skoda Yeti
Witam, jeżdżę Skodą od roku i jestem bardzo zadowolony. Wiem że każde nowe auto przez pierwsze kilkadziesiąt tys. km przeważnie się nie psuje, więc nie mogę ocenić awaryjności Yeti. Ogólnie szukałem auta dostosowanego do moich potrzeb tj. napęd 4x4, benzyna min. 150koni i żeby nie był zbyt duży. Yeti okazało się najrozsądniejszą z opcji. Jakość wykonania zadowalająca, osiągi przyzwoite, spalanie... no cóż, po mieście cudów nie ma ale w lekko ponad 9l się mieści. Za 100 tys. zł nic lepszego nie znalazłem. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne.
4,5
~Mec64
Outdoor 1.4 TSI 150KM 110kW
Skoda Yeti
minusik za słaby lakier szczególnie na plastikach, podatny na zarysowania.
Skoda Yeti Outdoor