AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
BMW
Seria 3
E21
Coupe
316 90 KM 66 kW
316 90 KM 66 kW
Raporty zużycia paliwa
BMW Seria 3 E21 Coupe
pb
- zużycie paliwa dla silnika 316 90KM 66kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
10,3
Deklaracja producenta
9,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
9.0
lpg
- zużycie paliwa dla silnika 316 90KM 66kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
10,7
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
14.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.0
Sprawdź najnowsze oferty BMW Seria 3
Zobacz 123 auta
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(2)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
Pb
10,3
BMW Seria 3 E21
Coupe 316 90KM 66kW
Samochód ten posiadałem w 1991 roku, (auto z kwietnia 1980 r.) 4 biegowy, kolor biały, alufelgi, szyberdach, halogeny, lampy podwójne z przodu (wymiana z pojedynczych), przy prędkości 70 kmh to nawet spalał 7-8 litrów, na trasie 90 kmh - 9 litrów, w mieście tak od 11 litrów, ostra jazda miejska to nawet 14 do 17, jak na tamte czasy to było super auto, szczególnie kokpit kierowcy, samochód kupiony w styczniu 1991 r. był sprowadzony z DE, kosztował 36 mln starych zł, w zasadzie to nie było z nim problemów, usterki/serwisowanie : co pewien czas należało regulować gaźnik bo samochód gasł na wolnych obrotach - dlaczego tego nikt nie wiedział , należy dodać ,że w 1991 r. niewielu mechaników znało się na tym samochodzie, części były w zasadzie na zamówienie i kosztowały dosyć sporo w porównaniu do dzisiejszych czasów, popsuła się jakaś malutka uszczelka przy sprzęgle (podczas pracy silnika nie można było zmienić biegu) naprawa chyba 500 tyś starych zł (zarabiało się w 1991 r. około 2 mln starych zł) oczekiwanie na część 2 tygodnie, pojawiła się korozja podwozia - auto miało 11 lat - zrobiono konserwację podwozia, w grudniu 1991 r. auto zostało sprzedane chyba za 28,5 mln starych złotych, podczas wymiany oleju (SIC!)- mechanik wkręcił filtr oleju z Poloneza (taka była znajomość samochodów z zachodu przez polskie warsztaty - rok 1991), na drugi dzień po zapaleniu samochodu z rana i po przejechaniu około 20 metrów (nagłe głośne kliknięcie i zaświeciła się kontrolka oleju) pękła uszczelka tego filtra, rozlał się olej, na szczęście silnik nie ucierpiał - od razu został wyłączony, w czerwcu 1991 r. został wymieniony olej w chłodnicy chyba na borygo - po dwóch dniach z chłodnicy zaczęło ciec, naprawa chłodnicy - uszczelnianie . Podsumowując jak na tamte czasy 1991 r. w RP ten samochód to był bajer, wszyscy się oglądali, niektórzy myśleli, że jest to nówka z salony (SIC!), a faktycznie to był na zachodzie stary samochód (w 1991 r. były już dwie następne generacje tego modelu), który był kupowany np w DE za nieduże pieniądze (wysokie koszty eksploatacji), i przywożony do RP, jak by nie nowa RP w 1991 i "pusty" w zasadzie rynek samochodów zachodnich w nowej RP to te BMW szybko by w Niemczech skończyło na złomie. W 1991 r. do RP naprawdę przywożono kupę złomu - wszystko się wtedy sprzedawało, ale to było inne czasy, inna wartość zł. i potrzeba motoryzacji kraju. Jak ktoś chce porozmawiać wiecej o tym BMW (ciekawe czy jeszcze istnieje - chciałbym go mieć z powrotem - sentyment) to podaje email: gtokarczyk1@op.pl
Dodane
10 lat temu
LPG
10,7
BMW Seria 3 E21
Coupe 316 90KM 66kW
na LPG jest normalnie - na paliwie strasznie chochluje
Dodane
20 lat temu
Poprzednia
1
Następna
BMW Seria 3 E21 Coupe 316 90KM 66kW 1975-1980
2,9 (1 ocena)
Sprawdź oferty BMW Seria 3
Wybierz inny silnik
315 75 KM
316 90 KM
318 90 KM
318 98 KM
318 106 KM
320 109 KM
320 122 KM
320 i 125 KM
323 i 143 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
BMW Seria 3 w pigułce
BMW Seria 3
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
BMW Seria 3
Dane techniczne
BMW Seria 3 E21 Coupe 316 90KM 66kW 1975-1980
Raporty zużycia paliwa
BMW Seria 3 E21 Coupe 316 90KM 66kW 1975-1980
Opinie
BMW Seria 3 E21 Coupe 316 90KM 66kW 1975-1980
Usterki
BMW Seria 3 E21 Coupe 316 90KM 66kW 1975-1980
Publikacje
BMW Seria 3
Newsy
BMW Seria 3
Galerie
BMW Seria 3
Nasze pomiary
BMW Seria 3
Filmy
BMW Seria 3
Ogłoszenia
BMW Seria 3
Ceny aut używanych
BMW Seria 3
Dziennik kosztów
BMW Seria 3 E21 Coupe 316 90KM 66kW 1975-1980
Opinie o instalacjach LPG
BMW Seria 3 E21 Coupe 316 90KM 66kW 1975-1980
Testy zderzeniowe
BMW
Aktualnie przeglądasz
BMW Seria 3 E21 Coupe
Dane techniczne
25 opinii
użytkowników
967 ogłoszeń
używanych
32 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla BMW Seria 3
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy