Szukaj

Najnowsze raporty BMW

4,2
Active Tourer Facelifting 225xe 224KM 165kW
BMW Seria 2 I
Przejechalam 3tys km w miescie i nieco w trasie. Do tych 4,2l/100km trzeba dodac 8,2 kWh/100km. W miescie jakies 70% na baterii. Temp na dworze śr. ok. 5st C i na samej baterii przejezdzam max 30km. Tryb jazdy glownie Comfort chociaz w trybie Sport wyprzedzanie to czysta przyjemnosc (i tym samym bepieczenstwo). Potwierdzam poprzednika ze na autostradzie jakies 7l/100km przy 115-120km/h. Byloby super gdyby te baterie mialy 2 razy wieksze pojemnosci to wtedy mialabym srednie spalanie na poziomie 3l/100km + jakies 12kWh/100km bo w miescie mialabym tylko na baterii. Jezeli ktos ma bliskie odleglosci codziennie i dostep do gniazdka to fura idealna. Pelny elektryk niestety za slaba infrastruktura.
10,7
SUV 3.0 30d 265KM 195kW
BMW X5 G05
Silnik całkiem żwawy, głównie przy prędkościach do 160kmh powyżej 160kmh już bez szału. Po 10tys km mam średnie spalanie 10,5 l/100km. Głównie miasto i autostrady/trasy szybkiego ruchu. Przy tempomacie na 160kmh spalanie 11-12l. Przy przepisowej +10kmh jeździe po krajówkach/miasteczkach można zejść poniżej 8l. Tryb żeglowania bardzo cenię, start&stop nie używam. Bak w porównaniu do F15 o ok 5l mniejszy. Wystarcza średnio na przejechanie 750km. W mieście ok. 650km. Wg mnie przy różnicy w zakupie rzędu 6k PLN. ciekawa alternatywa jest 40i z o wiele bardziej dynamicznym silnikiem, większym zakresem obrotów i elastycznością. A przy różnicy 2l/100km w spalaniu to będzie mój typ na kolejne auto. 45e zapowiada się jeszcze ciekawiej przy założeniu że po mieście jeździmy na prądzie za grosze a w trasie mamy prawie 400KM pod pedałem
11,2
Touring 520 i 150KM 110kW
BMW Seria 5 E39
Instalacja ma już 10 lat, więc najwyższy czas ją wymienić, na krótkich trasach i w mieście ciężko zejść poniżej 12l. Wyjeżdżając całą butlą na trasach ok. 20-30 km codziennie przez cały tydzień lub robiąc trasę z prędkościami 80-110 km/h w ciągu paru godzin można zejść między 10,6 a 11.3. Ogólnie jestem bardzo zadowolony.
10,5
Limuzyna E90 318i 129KM 95kW
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Przyzwoite spalanie jak na 1400 kg, prowadzenie samochodu bardzo przyjemne. Udało mi się nabyć ten samochód z silnikiem który na szczęście nie ma apetytu na olej, możliwe że to za sprawą przebiegu 200k. Silnik bez dotrysku benzyny, czyli potrzebuje jej tylko do odpalenia i na rozgrzanie. Ogólnie samochód godny polecenia.
6,1
Touring 318 d 115KM 85kW
BMW Seria 3 E46
Mam swój egzemplarz ponad 2 lata, przejechane 280.000km i jest trochę zmęczony w środku ale sprawny mechanicznie i po tylu latach nadal jeździ dynamicznie. Nieważne jak jeżdżę po mieście i okolicach, emerycko czy też dynamicznie, na zbiorniku zawsze mam około 7L/100km (~800km). W trasie zależnie od stylu spalanie wynosi od 4.5 przy 80-90km/h do 6.5 ale tu już prędkości ponad 160km/h, tak więc auto jest dynamiczne i przy tym dość oszczędne jak na 2L pojemności.
10,9
SUV xDrive25d 218KM 160kW
BMW X5 F15
Mam to auto od roku, jeżdżąc po warszawie nie jestem w stanie nawet zbliżyć się do wartości podanych przez użytkowników w opiniach obok. Auto ma 7500 km , zadbane z wymianą oleju co 12-13 tys km. Jeśli ktoś myśli o X5 to tylko z jednostką 3l. tylko raz miałem 7,8 na autostradzie jadąc jak pipa 130 km/h na tempomacie w trybie econo. Normalna jazda autostradą/ekspresówką z prędkościami do 150 km/h to trzeba liczyć te 10-11 litrów. Nie ma przebacz...
7,2
Touring 530d 265KM 195kW
BMW Seria 5 G30-G31
Super silnik, mocny i oszczedny. Jak sie "przycisnie" to troche pali, ale przyspieszenie ma super. Na trasie pali oszczednie, biorac pod uwage, ze w czasie plynnej jazdy silnik ma tylko 1100 obrotow/min, to musi nieduzo palic.
10,3
Sedan 725 tds 143KM 105kW
BMW Seria 7 E38
Osobiście przejechałem e38 z silnikiem tds prawie 70 tys km z czego 10 tys lawetam.in Chorwacja dwa lata temu potem Albania rok temu i maski nie otwieram poza wymianami płynów eksploatacyjnych . może nie jest to ekonomiczne auto ale bardzo wygodne a pajace w rurkach którzy nie potrafią eksploatować diesla proponuję passerati 1.9 d bo nawet tds może zrobić im krzywdę
11,3
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Samochód sprawuje się świetnie, spalanie na benzynie wahało się między 8,5-10/100 na trasie, oraz około 11-12/100 w trybie miejskim wliczając w wliczając w to krótkie odcinki na dojazd do pracy. Po założeniu instalacji gazowej STAG jestem bardzo zadowolony ze spalania, butla 60L wystarcza na jakieś 450-500km, średnio w trybie mieszanym wyszło mi 10,6l LPG/100. Na autostradzie można zejść do 10. Polecam jesli ktoś szuka ekonomicznego samochodu
11,7
Sedan 725 tds 143KM 105kW
BMW Seria 7 E38
Totalnie nie polecam tego samochodu z tym silnikliem. Ludzie ktorzy pisza ze wystarcza chyba nie jezdzili niczym innym po za polonezem. Silnik absolutnie nie daje sobie rady z tak ciezkim nadwoziem. Mulasty do granic. Czuc ze brakuje sporo mocy. Szkoda kasy na e38 z tym motorem.