Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 3 G20-G21 Touring Facelifting

Podsumowanie 3 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Diesla BMW Seria 3 G20-G21 Touring Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Benzynowe BMW Seria 3 G20-G21 Touring Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (3)

5,0
BMW Seria 3 G20-G21
Touring Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW
Ogólnie bardzo niskie spalanie, przeszedłem z SUVa w wersji plug-in hybrid - na trasie BMW serii 3 w tej wersji silnikowej świetnie się sprawuje, w Warszawie w ekstremalnych korkach jest to zmiana zdecydowanie na minus po przejściu z plug-in hybrid, co w sumie oczywiste. Spalanie zależy od jazdy, najniższe średnie spalanie na trasie (droga krajowa przejeżdżająca przez trochę miasteczek i wsi ze skrzyżowaniami ze światłami, rondami itd.) wyniosło 3,4l (na dystansie 75 km i już z rozgrzanym silnikiem, prędkości 80-100 km/h, ale więcej z tego dolnego przedziału akurat za jakimś tirem, czy cysterną), przy spokojnej jeździe po drogach ekspresowych, autrostradach (do 130 km/h), a także po mieście, ale przy w miarę płynnym ruchu spalanie wyniesie około 5l, natomiast w porannych korkach w Warszawie nie jest trudno osiągnąć wyniku rzędu 7-8l, a z kolei przy dynamicznej jeździe w okolicach 180-230 km/h spalanie wyniesie 9-10l. Przeważnie średnia z tankowania wychodzi około 6l - 80% jazdy drogami ekspresowymi/autostradami z prędkościami 130-160, pozostałe 20% to jazda po Warszawie przeważnie w korkach. Zdecydowanie to auto potrafi być oszczędne.
Dodane 1 miesiąc temu
5,9
BMW Seria 3 G20-G21
Touring Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW
5,7
BMW Seria 3 G20-G21
Touring Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW
wyniki z zimy, w lato było troszkę mniej.
Dodane ponad rok temu
BMW Seria 3 G20-G21 Touring Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów