Szukaj

Najnowsze raporty Cadillac

15,4
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
Auto klasy premium pod kazdym wzgledem. Co do spalania potrafi byc bardzo ekonomiczny na trasie, mnie udalo sie zejsc ponizej 8 L / 100 km - trasa 800km z srednia predkoscia utrzymywana w okolicach 110-140 km w wiekszosci autostrada. W duzym miescie z licznymi korkami nie ma co liczyc na cuda i zadko auto zadowoli sie mniejsza iloscia paliwa jak 18 L. Warunek oczywiscie to serwisowanie na czas i 100% sprawnosc auta. Dla przykladu powiem ze wlasnie 10 dni temu padla mi sonda lambda i srednie zuzycie skoczylo odrazu o 5 L w gore ;)
13,2
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
Jak już wiele osób zaznaczyło auto bardzo ekonomiczne jak na takiego kolosa. Trasa Gdynia - Kraków 7,6L - jazda ekonomiczna ok 130 km/h najbardziej ekonomiczna prędkość. Auto bardzo dobrze przyspiesza i na starcie zostawia z łatwością większość aut (dane producenta jak w przypadku większości amerykańskich aut są znacznie lepsze gdyż odwrotnie niż w europie, producent zobowiązany jest do podania danych przy pełnym dopuszczalnym obciążeniu). Osoby którym to auto pali duże ilości paliwa mają coś nie tak, trzeba autko naprawić... Nie udało mi się przekroczyć 20 L w mieście mimo korków, choć zapewne jest to możliwe. Średnie spalanie na trasie nigdy nie przekroczyło 10L.
13,6
Kombi 3.6 i V6 24V AWD 264KM 194kW
Cadillac SRX I
Spalanie dosyć duże, w zależności od prowadzącego. Jeżdżąc po Warszawie w ruchu miejskim auto nie spalało poniżej 15l. Na autostradzie przy prędkości ok 130 km/h spalanie 13,5l według komputera. Nie mniej jednak jadąc wolno, prędkość ok 80 km/h spalanie spadło do 9,8l. Ale umówmy się tym autem nawet nie pasuje wolno jeździć, ponieważ ma bardzo fajną moc, która naprawdę kusi i aż się prosi by ją wykorzystać. dlatego dla zainteresowanych powiem, że przy dynamicznej jeździe w warunkach miejskich spalanie to ok 19l. Nie mniej jednak polecam.
18,2
Sedan 4.6 i V8 32V VVT 325KM 239kW
Cadillac STS
Przy oszczędnej jeździe z lekkim butem w mieście wychodzi w okolicy 18l w mieście, ale ciężko nie deptać, wóz się prosi o więcej :) da się zejść niżej, ale trzeba sobie zadać pytanie, czy nie lepiej oddać wóz komuś, kto bardziej na niego zasłużył
12,8
Sedan 4.6 i V8 32 305KM 224kW
Cadillac SeVille V
Przy 80-90 zejdzie ponizej 9 ale rowniez potrafi 12 gdy sie jedzie ze stala predkoscia nie zjezdzajac z lewego pasa. A miasto jezdzac tak jak reszta to 14-16. Czyli spalanie jest nie wile wieksze niz nowego 2 litrowego disla o mocy 200 koni
22,8
SUV 6.2 V8 409KM 301kW
Cadillac Escalade III
Prawdziwy pożeracz kilometrów. Średnie spalanie jeżdżąc normalnie po większym mieście do 80 km/h to lekko ponad 20 litrów (20,5 - 21,5). Załadowany po dach przy szybkiej jeździe niemiecką autostradą (160-200km/h) potrafi przejechać 300km na 100 litrowym baku. Wartości mniejszych niż 18 litrów nie widywaliśmy, ale rekompensuje to świetny dźwięk jednostki v8.
18,0
Sedan 4.6 i V8 32V VVT 325KM 239kW
Cadillac STS
Ponoć amerykańskie auta są solidne więc nie było jeszcze poważnych usterek. Poprzedni właściciel wymienił pompe od wspomagania- koszt 600zł + 200 przesłka z USA. Mi padła pompa wody- 350zł kupiłem w PL. Jak ze wszystkim, jak się nie psuje to jest dobrze. ale i tak nie jest drożej jak bmw 5 czy audi6 itp Aha mam LPG - średnio 20/100. przy cały czas spokojnej jeździe można 18 osiągnąć w jeździe mieszanej. Ale miasto centrum dość żwawa jazda to 21-22 -GAZ hahaha
13,7
Sedan 4.6 i V8 32 305KM 224kW
Cadillac SeVille V
Spalanie z okresu letniego, trasa przez wioski, prędkości rzędu 80-110 km/h. Miasto małe, nie typowa metropolia. Jazda zrównoważona, czasem z naciskiem na większą dynamikę. Silnik szybko się zagrzewa.
18,7
Kombi 4.6 i V8 32V AWD 324KM 238kW
Cadillac SRX I
18litrów gazu, a audi 18 litrów ropy. więc mam duże oszczędności z tego powodu że mam Cadillaca. olej w silniku 600pln, skrzynia 1200pln, tarcze i klocki przód 500pln więc jak na tą klasę auta doskonale
15,7
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
autem jeździłem w tym roku po Islandii, zrobiłem ok 4 tyś. km. opony nieco większe niż fabrycznie, dodatkowo z oponą terenową. jazdy w mieście mało ale za to sporo dróg gruntowych lub terenowych. prędkości maksymalnie 100 km/h, ale często mniej i na tempomacie. przy takich stałych prędkościach na trasie nie przekraczał 16l/100 km. całkiem nieźle jak na taki prom :)