Szukaj

Najnowsze raporty Cadillac

15,4
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
Auto klasy premium pod kazdym wzgledem. Co do spalania potrafi byc bardzo ekonomiczny na trasie, mnie udalo sie zejsc ponizej 8 L / 100 km - trasa 800km z srednia predkoscia utrzymywana w okolicach 110-140 km w wiekszosci autostrada. W duzym miescie z licznymi korkami nie ma co liczyc na cuda i zadko auto zadowoli sie mniejsza iloscia paliwa jak 18 L. Warunek oczywiscie to serwisowanie na czas i 100% sprawnosc auta. Dla przykladu powiem ze wlasnie 10 dni temu padla mi sonda lambda i srednie zuzycie skoczylo odrazu o 5 L w gore ;)
13,2
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
Jak już wiele osób zaznaczyło auto bardzo ekonomiczne jak na takiego kolosa. Trasa Gdynia - Kraków 7,6L - jazda ekonomiczna ok 130 km/h najbardziej ekonomiczna prędkość. Auto bardzo dobrze przyspiesza i na starcie zostawia z łatwością większość aut (dane producenta jak w przypadku większości amerykańskich aut są znacznie lepsze gdyż odwrotnie niż w europie, producent zobowiązany jest do podania danych przy pełnym dopuszczalnym obciążeniu). Osoby którym to auto pali duże ilości paliwa mają coś nie tak, trzeba autko naprawić... Nie udało mi się przekroczyć 20 L w mieście mimo korków, choć zapewne jest to możliwe. Średnie spalanie na trasie nigdy nie przekroczyło 10L.
13,6
Kombi 3.6 i V6 24V AWD 264KM 194kW
Cadillac SRX I
Spalanie dosyć duże, w zależności od prowadzącego. Jeżdżąc po Warszawie w ruchu miejskim auto nie spalało poniżej 15l. Na autostradzie przy prędkości ok 130 km/h spalanie 13,5l według komputera. Nie mniej jednak jadąc wolno, prędkość ok 80 km/h spalanie spadło do 9,8l. Ale umówmy się tym autem nawet nie pasuje wolno jeździć, ponieważ ma bardzo fajną moc, która naprawdę kusi i aż się prosi by ją wykorzystać. dlatego dla zainteresowanych powiem, że przy dynamicznej jeździe w warunkach miejskich spalanie to ok 19l. Nie mniej jednak polecam.
13,9
SUV 6.2 V8 409KM 301kW
Cadillac Escalade III
Wartosci podane dotycza spalania LPG. Nowoczesna konstrukcja silnka V8 typu Small Block, skrzynia automatyczna 6-biegowa, i niecale 2000 obrotow przy 120km/h czynia ten samochód niezwykle ekonomiczy (wiem co mowie-jezdzilem Mercedesem ML AMG 5.5, Lincolnem Navigatorem 5.4 i Cayennem 4.5 i zaden nawet nie zblizyl sie do spalania Escalade). Samochód przede wszystkim bezpieczny, podrózuje się nim dostojnie, jest obszerny i ciężki, mimo to na światłach połyka wszelkiego rodzaju Audiki, Beemki i inne popierdółki. Cayenny zostaja w tyle, to samo z wszelkiego rodzaju, X5, Lexusami czy innymi pudelkami. Komplet klockow na przod 110zl, filtr skrzyni 150zl, filtr paliwa 45zl. Ceny jak za taki samochod sa smiesznie niskie. Auto idealnie wpolgra z sekwencyjna instalacja gazowa. Goraco polecam.
21,0
SUV 6.0 i V8 AWD 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
Super auto mające wszystkie inne pod sobą,spalanie w trasie z kompletem pasażerów 18l LPG przy predkosciach 90-120 km/h,mieszkam w Warszawie więc korki są wszech obecne,i tak przy oszczednej jeździe bez wyścigów itp. CADDI lyka od 21- 25 LPG.Jestem w tym aucie zakochany,chciałem kupić nowszy model ten z motorem 6,2 ale jazda starym jest nie do porównania,równolegle testowalem oba na raz tzn.30 minut jazdy modelem z silnikiem 6,0 i potem zamiana na model z motorem 6,2 i bez dwóch zdań stary w którego posiadaniu jestem okazał się pod każdym względem lepszy-znam wiele przypadków z amerykańskich forów internetowych ze ludzie po zakupie nowego modelu chcieli wrócić do poprzedniej wersji
15,5
SUV 6.2 V8 409KM 301kW
Cadillac Escalade III
Zużycie paliwa w tym samochodzie dla mnie nie jest najważniejsze ,miałem poprzedni model i sporo palił ale w zamian daje wielka frajdę z jazdy i jest praktycznie bezawaryjny , części tanie jak do Fiata , serwis znośny . W trasie jadąc do 130 km/h pali około 13L , jadąc do 100 km/h spokojnie mieści się w 12L samemu trudno mi w to uwierzyć , ale jak się przyciśnie (nie mam blokady) 180-220 km/h spokojnie dochodzi do 20L . Miasto około 18L , mam ten samochód dwa lata średnia z ostatnich 10 tys. km 15.7 L , biorąc pod uwagę tani serwis ,bardzo tanie części i bezawaryjność jazda tym autem na pewno nie jest droższa od podobnych wielkością np. Mercedesa GL diesel .Wiem co piszę jeżdziłem rok GL-em często się psuł (dwa razy otwieranie klapy bagażnika itd.) GMC YUKON oczywiście ekonomicznym samochodem
22,8
SUV 6.2 V8 409KM 301kW
Cadillac Escalade III
Prawdziwy pożeracz kilometrów. Średnie spalanie jeżdżąc normalnie po większym mieście do 80 km/h to lekko ponad 20 litrów (20,5 - 21,5). Załadowany po dach przy szybkiej jeździe niemiecką autostradą (160-200km/h) potrafi przejechać 300km na 100 litrowym baku. Wartości mniejszych niż 18 litrów nie widywaliśmy, ale rekompensuje to świetny dźwięk jednostki v8.
18,0
Sedan 4.6 i V8 32V VVT 325KM 239kW
Cadillac STS
Ponoć amerykańskie auta są solidne więc nie było jeszcze poważnych usterek. Poprzedni właściciel wymienił pompe od wspomagania- koszt 600zł + 200 przesłka z USA. Mi padła pompa wody- 350zł kupiłem w PL. Jak ze wszystkim, jak się nie psuje to jest dobrze. ale i tak nie jest drożej jak bmw 5 czy audi6 itp Aha mam LPG - średnio 20/100. przy cały czas spokojnej jeździe można 18 osiągnąć w jeździe mieszanej. Ale miasto centrum dość żwawa jazda to 21-22 -GAZ hahaha
13,7
Sedan 4.6 i V8 32 305KM 224kW
Cadillac SeVille V
Spalanie z okresu letniego, trasa przez wioski, prędkości rzędu 80-110 km/h. Miasto małe, nie typowa metropolia. Jazda zrównoważona, czasem z naciskiem na większą dynamikę. Silnik szybko się zagrzewa.
18,7
Kombi 4.6 i V8 32V AWD 324KM 238kW
Cadillac SRX I
18litrów gazu, a audi 18 litrów ropy. więc mam duże oszczędności z tego powodu że mam Cadillaca. olej w silniku 600pln, skrzynia 1200pln, tarcze i klocki przód 500pln więc jak na tą klasę auta doskonale