Szukaj

Zużycie paliwa Chrysler Town & Country – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Chrysler Town & Country

10,8
Chrysler Town & Country V
Van 3.6 V6 287KM 211kW
Rewelacyjnie wygodny i mega tani w eksploatacji. Wymiana oleju i filtrów to zaledwie kilka minut pracy. Tanie części i prostota stawiają auto jako nr1 w klasie van. Auto tez mi służy jako dostawczak i potrafi udźwignąć prawie dwie tony towaru co jest nie wiarygodnym wynikiem nawet dla busa. Mega super silnik, bardzo ekonomiczny i mocny do 500tys km bez awaryjny bo tyle mam przebiegu. Skrzynia biegów super. Potrzeba dobrego gazownika, gdyż ogólnie auto pali 13-15 ale w końcu trafiłem dobrego fachowca i ustawił mi na 11-12l/100 Wcześniej miałem escape, galaxy, R-klasa, vito, partner i nie ma co porównywać. Samochód rewelacja
14,9
Chrysler Town & Country IV
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
TAK CZYTAM WASZE OPINIE I MYŚLĘ, ŻE CO NAJMNIEJ POŁOWA Z WAS POMYLIŁA TO AUTO 2 TONOWE Z LINIKIEM 3300CM3 ZE SKRZYNIĄ AUTOMATYCZNĄ(NIE ZAUTOMATYZOWANĄ!) Z DAEWOO TICO 700CM3 POJEMNOŚCI I 900Kg MASY. AUTO MUSI SPALAĆ ILOŚCI JAKIE PODAJĘ. UWAŻAM ŻE TO NIE JEST DUŻO. SPALANIE W ZIMIE NA ODCINKACH DO 10 KM TO 16-17L LPg + 3 L Pb. SPALANIE W LECIE W MIEŚCIE NA TYCH SAMYCH ODCINKACH 15L LPg + 2L Pb. SPALANIE NA TRASIE OK. 100KM 13-15L LPg. JEŻDŻĘ SPOKOJNIE. 4 PRZEŁOŻENIE ZAŁĄCZA MI SIĘ W WIĘKSZOŚCI PRZYPADKÓW OK. 40-50 KM/H. AUTO NIE ZACHĘCA DO SZYBKIEJ JAZDY. MAM BARDZO NOWOCZESNĄ INSTALACJĘ LPg NA STAgU 300-6 Z PODgRZEWANYMI POLSKIMI WTRYSKAMI, BEZ ŻADNYCH PROBLEMÓW NA ODCINKU 15000 KM. NA POPRZECZNYCH NIERÓWNOŚCIACH BARDZO BUJA - NIESTABILNE. SUPER KOMFORTOWE NA NASZYCH DZIURACH W DRODZE BRZUCH NIE BOLI. JEŚLI CHCECIE KUPIĆ AUTO DO SZYBKIEJ JAZDY TO ODRADZAM PO ROKU UŻYTKOWANIA. JEŚLI PREFERUJECIE SPOKOJNY STYL JAZDY TO NIE ZNAM LEPSZEgO AUTA A MIAŁEM ICH WIELE WIELE. AUTO JEST Mega wyciszone w środku. NIE SŁYCHAĆ SILNIKA, LEDWO WYCZUWALNA JEST ZMIANA PRZEŁOŻEŃ. AUTO MA 42000 KM Przebiegu.
11,4
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Mój styl jazdy to raczej wożenie czterech liter z miejsca na miejsce, niż częste przyspieszanie i hamowanie. Wyprzedzam kiedy trzeba a nie dla ratowania swojego samopoczucia. Poza tym to auto to typowy kanapowóz. Poza tym jeśli ktoś nie dba o środowisko, czy też brak mu czucia w prawej nodze to spalanie będzie wysokie.
11,3
Chrysler Town & Country V
Van 3.6 V6 287KM 211kW
Na zimowych oponach spalanie mam w trasie 10.5. Kupiłam tej samej firmy nowe opony letnie w klasie A/C i spalanie mam wyższe o 1-1,5l w trasie, ok 12l/100 jeżdżąc dynamicznie. Z obłożeniem full 6os wakacyjnym/feryjnym, jeżdząc spokojniej również takie samo. Warto wydać więcej na opony bo robią różnice! Jeżdze w trybie eco (nie tracąc na dynamice).
16,0
Chrysler Town & Country IV
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
Spalanie bardzo mocno uzależnione od stylu jazdy, warunków na drodze, prędkości i obciążenia. Auto raczej do spokojnej jazdy choć możliwości ma naprawdę duże. Poza tym KOMFORT i przestrzeń. Jakość wykończenia - średnia. Części tanie i łatwo dostępne. Prosta konstrukcja ale za to mało awaryjna ( np. resory w zawieszeniu jak w dyliżansie ). Polecam spokojnym kierowcom mającym rodziny 2 + do 5. Auto coraz częściej spotykane na naszych drogach.
14,3
Liczba komentarzy: 1
Chrysler Town & Country V
Van 3.6 V6 287KM 211kW
Jak na takiego kolosa, to jest wyjątkowo oszczędny w eksploatacji. Ostatnio zaliczyłem Polską dziurę w drodze, po której wylał amorek, koszty nowego 250 pln plus wymiana 80 pln. O zużyciu paliwa nie wspomnę.
14,5
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Myślałem że będzie gorzej ale jestem pozytywnie zaskoczony. Przed zakupem sprawdzałem ceny części, spalanie i faktycznie, części łatwo dostępne, ceny przystępne. Spalanie LPG na poziomie 14-15 litrów STAG 300 4gen. Ale pewnie da się lepiej. Spalanie paliwa było w momencie zakupu wg na poziomie 17,5 litra, po wymianie EGR spadło do 13,5 litra
12,0
Chrysler Town & Country V
Van 3.6 V6 287KM 211kW
Jak na tak duży samochód i silnik spalanie jest trochę zaskoczeniem. Najgorzej jest w mieście przy dużej ilości świateł i korkach poniżej 12 ciężko zejść, natomiast w trasie przy spokojnej jeździe mieści się pomiędzy 9-10. Używanie przycisku Economy według mnie nie ma sensu, po włączeniu go skrzynia szybciej przełącza na wyższy bieg ale nie idze za tym zmniejszenie zużycia paliwa, lepiej dynamicznie przyśpieszyć. Bez economy skrzynia przełącza biegi na optymalnych obrotach.
15,6
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
spalanie mimo że wydaje sie duże - to w przeliczeniu na PLN pali tyle co średniej klasy diesel :) rekord na niemieckim gazie przy jezdzie nocnej między średnio 100- 130 km/h to 12,6 l ! (trasa ok 3000 km). Natomiast jezda po Wrocławiu, w korkach to nawet 20 l/100km
14,7
Chrysler Town & Country IV
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
Mój egzemplarz wyposażony jest w instalację LPG co czyni go bardziej ekonomicznym od diesla... nawet przy relatywnie wysokim spalaniu. Mechanicy liczą sobie sporo za naprawę ale jeśli mamy młotek, śrubokręt i odrobinę chęci to z większością napraw poradzimy sobie we własnym zakresie. Zazwyczaj psują się pierdoły ale mechanik z pewnością powie,że musiał wymienić pół auta bo to przecież jest "amerykaniec"
Chrysler Town & Country