Szukaj

Najnowsze raporty Chrysler

14,8
Coupe 3.2 i V6 18V 218KM 160kW
Chrysler Crossfire
Co tu dużo mówić, jak na ten silnik spalanie super. W benzynie też nieźle 9 trasa, 10 autostrada, 15 ostrzejsza jazda lub miejska. W gazie w mieście 14-15, w trybie mieszanym (więcej trasy) średnio 12-13, natomiast jak będziemy go dużo gazować to 19 też spali. Generalnie bardzo duża rozpiętość spalania tak jak ktoś już napisał spali 10-20 (spokojna jazda - sportowa), W moim przypadku automat. Ps jakby się ktoś zastanawiał to automat trzyma cały czas na wyższych biegach utrzymując poniżej 2tyś obrotów (jeśli go nie gazujemy) dlatego spalanie może być faktycznie trochę niższe niż w manualach.
10,3
Minivan 2.8 CRD 150KM 110kW
Chrysler Voyager IV
trasa Krk -Wawa, 4 osoby na pokladzie, zapiety tempomat na 120, spalanie ponizej 9 litrow. Trasa Krk-Kolobrzeg 6 osob, bagazu po dach, jazda z predkoscia 140 - 160, spalanie ponize 11 litrow. W miescie spala ok 12 litrow. Silnik nadpodziewanie mocny, spokojnie radzi sobie z autem. Wyprzedzanie nie sprawia problemow i nie trzeba sie zastanawiac. Super woz ktory ma kilka sprzecznosci: jest duzy a tani :) koszt paliwa to najwiekszy wydatek. Czesci do silnika typu uszczelki, rozrzad, hydraulika, termostat tstoja na bardzo przystepnym poziomie. Czesci zawieszenia tez sa przyzowite acz trzeba dobrze poszukac aby znalesc dobre tanio. Jest cichy do predkosci 140 km/h gdy podrozujemy po suchym asfalcie gdy popada wyraznie slychac bryzgi wody walace w nadkola. Ma wydajna klimatyzacje/ogrzewanie ale brak w nim nawiewow na tyl przez co pasarzerowie zajmujacy 3 rzad siedzen czesto zglaszaja uwagi do ustawien panelu. W grandzie takich problemow nie ma. Skrzynia automatyczna dziala super plynnie i doskonale wybiera biegi. Jedynie raz na tysiac zmian zdaza jej sie szarpnac. Ale brakuje jej 5 biegu z ktorym sinik na pewno by sobie poradzil. Obnizyl by spalanie i glosnosc silnika a zwikszylby predkosc przelotowa bo zal go cisnac 170. Ma super kokpit ze swietnie wygladajacymi zegarami ktore maja odrobine slabe podswitlenie. Brakuje w nim schowkow zwlaszcza jakiegos miedzy fotelami ( cos na wzor 5 generacji ) ale gdy jedziemy w 6-7 osob doceniamy w nim mozliwosc ladunkowe. Dlatego ze jest to krutsza wersja od Granda i nie ma niesamowitego bagaznika to miedzy fotelami zmiescimy 6 pelnowymiarowych toreb podroznych i wiele innych drobiazgow. Mozliwosci os ograniczone jedynie wyobraznia pakowacza. Nawet przestrzen miedzy drzwiami a fotelemi mozna wykozystac. Dodam ze takim zaladunkiem nie odbierze sie pasarzerom miejsca na nogi. I to jest taki minus i plus :). Komfort podrozy jest spory naprawde stoi na wysokim poziomie. jadac z predkoscia 120 w aucie jest cichutko tak ze gwar rozmow moze byc nuzacy dla kierowcy. O dziwo najslabiej wygladajaca kanapa 3 rzedzu oferuje najlepsze miejsce dla relaksu. Moja wersja super gra dzieki orginalnemu audio i ma elektryczne boczne drzwi. Super gadzet majacy malutki minu heeheh szkoda ze nie da sie ich uruchomic z zewnatrz jakims guzikiem w klamce. Gdy akurat nie mamy kluczyka w rece pozostaje nam reczne otwarcie drzwi ktore dzieki mechanizmowi elektrycznemu nie ida lekko. Reszta to same plusy: swiatla z dobrymi zarowkami swieca bajecznie, rezoreowanie nawet z zaladowanym wozem na maxa jest idealne. Auto prowadzi sie tak samo jak by bylo puste. Spalanie dzieki mocnemu silnikowi nie zmienia sie w zaleznosci od masy pojazdu. Chcialem wersje 3.3 benzynowa lecz po roku poszukiwan odpowiedniego egzemplarza zakupilem diesla i nie zaluje. 2.8 CRD lepiej ciagnie ta bude, nie czuje gorek, Nie tracimy miejsca na butle LPG. Kolo zapasowe mamy tam gdzie mamy miec. Ja tylko moge polecac.
13,0
Sedan 3.5 i V6 24V 257KM 189kW
Chrysler LHS II
Jak na te gabaryty, masę i motor to wynik uważam za bardzo dobry. Oszczędna trasa to 10-11L/100km, a zakorkowane miasto dynamicznie lewym pasem to ok 15L/100km. Ja jestem bardzo zadowolony, bo w mieście jeżdżę taniej niż kolega Ibizą 1,6 TDI... a mocy 3,5x tyle co u niego.
8,8
Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW
Chrysler Voyager IV
Przy rozsądnej jeździe i nie zylowaniu silnika można wyciągnąć niezły wynik. Przynajmniej dopóki nie wjedziemy do miasta bo wtedy spalanie wzrasta nawet do 10 l. Ale jak na 2 tonowe auto i jazdę z klima/ogrzewaniem non stop to wynik jest niesamowity.
10,3
Sedan 3.6 V6 292KM 215kW
Chrysler 300C II
Auto jak na gabaryty w sumie oszczędne. Do 130 to w 9.5 się mieści A potem każde 10 km wiecej to 1 litr. Przy tempie emeryckim do 90 km to tak 8.5. Więc dużej różnicy nie ma. W mieście natomiast to od 13 wzwyż. Jeśli chodzi natomiast o gaz bo też go mam to trzeba doliczyć średnio 2-3 litry więcej.
13,3
Sedan 3.6 V6 286KM 210kW
Chrysler 300C II
Auto Jak na swój silnik bardzo oszczędne benzyny w trasie palił około 7l za to gazu wychodzi 9-10l oczywiście mówię jazda tak do 150km/h. zrobiłem nim już 18tysięcy i jestem zachwycony w porównaniu do poprzedniego auta którym było audi.
14,0
Liczba komentarzy: 1
Sedan 3.6 V6 286KM 210kW
Chrysler 300C II
komputer pokazuje spalanie benzyny w granicach 8 litrów przy jeździe na trasie, a gazu idzie 11-12, a po mieście od 15 litrów w górę tak że realne jest 18-20 litrów gazu. Ale komfort, brzmienie i frajda z jazdy niepowtarzalne!! Zobaczymy jak będzie w zimie.
18,7
Van 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW
Chrysler Pacifica I
Miasto korki Wrocław, średnio butla 44 gazul.na 175 km
18,7
Van 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW
Chrysler Pacifica I
Miasto korki Wrocław, średnio butla 44 gazul.na 175 km
12,5
Minivan 3.3 i V6 174KM 128kW
Chrysler Voyager IV
Jak na taki gabaryt, nie ma tragedii. Za to rekompensuje komfortem i wygodą podróżowania.