Szukaj

Najnowsze raporty Chrysler

12,3
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Chrysler Sebring II
Mimo wielu powtarzanych złych opinii o aucie, silnik 2.7 wcale nie jest zły. Ma pecha do użytkowników i mechaników którzy nie znają się na autach z USA. Spalanie w takim aucie to powinna być pomijana kwestia. Da się na trasie zejść do 7-8l, można bez problemu przekroczyć 20. Wolnossące V6 robione w typowo amerykańskim stylu. Ciężkie i długie auto potrzebuje chwilę żeby się napędzić, ale niektórzy mogą się zdziwić dynamiką. Mimo wszystko to auto do spokojnej jazdy, a nie wyścigów spod świateł. Ceny części na zwykłym poziomie, dostępność w hurtowniach typowo USA bardzo dobra.
13,3
Van 4.0 255KM 188kW
Chrysler Pacifica I
Witam tym razem pełen raport spalania z wypadu na narty do Włoch (1100km w 1-str) WAŻNE - 4 osoby + dużo bagaży + bardzo duży boks dachowy. Zaznaczam, że mam "miękką nogę" czyli nie jeżdżę agresywnie, chociaż to nie ma większego znaczenia, ponieważ test robiłem w 100% na autostradzie sprawdzając litraż "od korka do zera" (czyli za każdym razem na dystansie ponad 400km gdyż na tyle starcza mi butla gazu) Tempomat na 110 km/h - średnie spalanie 13,3 na 100km Tempomat na 120 km/h - średnie spalanie 14,1 na 100km Tempomat na 130 km/h - średnie spalanie idealnie 15 na 100km Tempomat na 140 km/h - średnie spalanie 15,8 na 100km W lipcu wrzucę wpis z trasy bez boksu dachowego.
14,8
Coupe 3.2 i V6 18V 218KM 160kW
Chrysler Crossfire
Co tu dużo mówić, jak na ten silnik spalanie super. W benzynie też nieźle 9 trasa, 10 autostrada, 15 ostrzejsza jazda lub miejska. W gazie w mieście 14-15, w trybie mieszanym (więcej trasy) średnio 12-13, natomiast jak będziemy go dużo gazować to 19 też spali. Generalnie bardzo duża rozpiętość spalania tak jak ktoś już napisał spali 10-20 (spokojna jazda - sportowa), W moim przypadku automat. Ps jakby się ktoś zastanawiał to automat trzyma cały czas na wyższych biegach utrzymując poniżej 2tyś obrotów (jeśli go nie gazujemy) dlatego spalanie może być faktycznie trochę niższe niż w manualach.
12,0
Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
Chrysler 300C I
100km/h tempomat i system MDS wynik 9,7l. Odcinki 10-15km w okresie letnim 12,4l. Te same odcinki w okresie zimowym 14l. Jazda 140km/h czy 160km/h spalanie 13,5l na trasie 500km. Więcej niż 14l komputer nie wyświetlił. Od czasu do czasu ruszę mocniej, ale generalnie go nie napier........ Instalacja gazowa rozważana i raczej będzie zakładana. Koszt od 5 tyś lokalny gazownik (nie Janusz), serwis znany 5,5 tyś, gazownik w Warszawie (znany serwis) 6,5 tyś. 2 reduktory to minimum.
14,3
Van 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW
Chrysler Pacifica I
Srednio wychodzi 15l lpg-miasto. Komfort mega. Predkosci autostradowe nie powalaja- tak zeby spalanie bylo w granicach 14litrow to trzeba jechac do 130km/h. Ale auta tej klasy nie sa stworzone do szybkiej jazdy.
14,9
Terenowy 4.7 V8 234KM 172kW
Chrysler Aspen
Jazda po mieście ale z długimi odcinkami bez hamowania, niestety nie udało mi się zejść poniżej 15,5 l/100km, oczywiście na pewnych odcinkach jazdy udawało się utrzymać około 12,6 L/100km, ale po przejechaniu całości trasy wynik był w granicach 15 do 17 l/100km i nic poniżej nie udało się uzyskać. Plusem jest podatność tego silnika na zagazowanie i tu można powiedzieć, że jest całkiem spoko bo przy moim stylu jazdy spalanie LPG wacha się od 19 l/100km do 21 l/100km, a to uważam za dobry wynik.
8,5
Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW
Chrysler Voyager IV
Wersja angielska 2,8 CRD Lift - bez żadnej ściemy 6,7L/100km przy prędkości 118-128/h na autostradzie (na tempomacie)z pełnym obciążeniem (6 osób i dziecko w foteliku + bagaż) trasa Wrocław - Jarosław czyli trochę wyszło. Tam i powrót na jednym zbiorniku bez kontrolki rezerwy. Zaskoczyło mnie to auto.
11,4
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Chrysler Town & Country IV
Mój styl jazdy to raczej wożenie czterech liter z miejsca na miejsce, niż częste przyspieszanie i hamowanie. Wyprzedzam kiedy trzeba a nie dla ratowania swojego samopoczucia. Poza tym to auto to typowy kanapowóz. Poza tym jeśli ktoś nie dba o środowisko, czy też brak mu czucia w prawej nodze to spalanie będzie wysokie.
11,3
Van 3.6 V6 287KM 211kW
Chrysler Town & Country V
Na zimowych oponach spalanie mam w trasie 10.5. Kupiłam tej samej firmy nowe opony letnie w klasie A/C i spalanie mam wyższe o 1-1,5l w trasie, ok 12l/100 jeżdżąc dynamicznie. Z obłożeniem full 6os wakacyjnym/feryjnym, jeżdząc spokojniej również takie samo. Warto wydać więcej na opony bo robią różnice! Jeżdze w trybie eco (nie tracąc na dynamice).
13,0
Sedan 3.5 i V6 24V 257KM 189kW
Chrysler LHS II
Jak na te gabaryty, masę i motor to wynik uważam za bardzo dobry. Oszczędna trasa to 10-11L/100km, a zakorkowane miasto dynamicznie lewym pasem to ok 15L/100km. Ja jestem bardzo zadowolony, bo w mieście jeżdżę taniej niż kolega Ibizą 1,6 TDI... a mocy 3,5x tyle co u niego.