Szukaj

Zużycie paliwa Citroen XM – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Citroen XM

5,7
Hatchback 2.1 TD 12V 109KM 80kW
Citroen XM II
Ekonomiczność.... Cóż każdy odwołuje się tu do niskiego zużycia paliwa. Gdyby tak było było by super. Niestety awaryjność i koszy napraw, stracony czas i nerwy psują wszysko. Niestety minęły czasy kiedy mięliśmy mało pieniędzy i za to nieograniczny czas. Tylko 2 ostatnie lata eksploatacji (około 15 000 km) kosztowały mnie uwaga 10000 PLN nie licząc kosztów paliwa. To jest porażka. I zaznaczę, że naprawy 50% wykonywałem sam w oparciu o używane części. Nie liczyłem wszyskiego ale śmię twierdzić że w ciągu 15 lat eksploatacji wydatki na naprawy tego auta kosztowały nas spokojnie drugie tyle ile za nego zapłaciliśmy to jest około 65 000 PLN zaraz po denominacji złotego.
11,1
Kombi 2.0 i 122KM 90kW
Citroen XM I
szczerze to ja się tym nigdy nie interesowałam ile dokładnie mi spala ale jest ok. bo Mąż to sprawdzał, wiem że w porównaniu z audicą teścia a mamy ten sam rocznik i poj. ilośc koni jest zbliżona ja mam ciut więcej, waga bardzo zblirzona mimo że ja mam kombi a on nie, to muj mniej pali jest cichszy i idealny na nasze polskie drogi oczywiście to porównanie jest z czasów zanim zainstalowałam gaz a teraz to naprawdę się śmieję , obecnie z tego co mi Mąż policzył to wychodzi 13,7 l na 100 gazu oczywiście.Fakt że przegląd z gazem jest drorzszy, a z tego co czytam że xm są tak awaryjne to ja chyba mam jakiś cudowny model chociarz męża xm też musi być cudowny bo też się nie psuje, no dobra raz musiał zostawić u machanika bo wyrwał silnik z ramy jak to zrobił? Mechanik bardzo się zdziwił że to wogule możliwe ale przestał się dziwić jak go mój mąż przewiuzł.No i ten xm co miałam wcześniej też się nie psuł, nie powiem bo jak go kupiliśmy to mieliśmy istnę choinkę no tablicy rozdzielczej sami szybko usuneliśmy awarię tzn przeczyściliśmy wszystkie styki i wszystkie awarie jakie tyko mogły w nim być o kturych zaotała poinformowana pewna niemka w niemieckim warsztacie ( dlatego sprzedała nam go za 130euro) znikły i się już więcej nie pojawiły, no i raz mialam chistorię pod tytułem "wiart we włosach" slończyło się równierz na przeczyszczeniu kostek łącznikowych w dzwiach.
6,8
Hatchback 2.1 TD 12V 110KM 81kW
Citroen XM I
Cena paliwa to rzecz bez znaczenia. Spalanie nie ma najmniejszego wplywu na koszty eksploatacji. Chocby spalal i 30 l/100 km, to nic w porownaniu z kosztami serwisu. Jeden litr plynu LHM, to 50 zl, a wycieki rzedu kilku litrow miesiecznie to dla tych pojazdow rzecz powszednia. Powyzej 10 l, to juz trzeba sie pofatygowac mechanika. A kazda wizyta u niego, to pare setek w portfelu mniej. I w nastepnym miesiacy od nowa. Ten samochod chyba czul, kiedy mialem przyplyw gotowki, bo wtedy zawsze padalo cos powazniejszego z czym sam nie moglem dac sobie rady.
9,2
Hatchback 2.0 Turbo 147KM 108kW
Citroen XM II
Benzyna 5,61zł/l, 2,0 silnik plus turbina = 147 koni.. więc nie ma co sie spodziewać niskiego spalania, ale w porównaniu z V6 citroena to ten silnik daje więcej frajdy i zużywa znacznie mniej paliwa:)
9,7
Hatchback 2.1 TD 12V 109KM 80kW
Citroen XM II
No niestety. Tutaj musze dac najnizsza note... To auto wymaga nie tylko serca, ale tez poteznego portfela. Na chwile obecna to sa to juz auta prawie zabytkowe (brakuje czesci...). Klasa E wymaga pieniedzy, mimo wieku. Od podstaw typu opony, po powazniejsze rzeczy zaplacimy niestety sporo. Trzeba sie z tym liczyc. Jest oczywiscie masa standardowych rzeczy, gdzie znajdziemy tanie zamienniki, ale niektore czesci po prostu kosztuja duzo.
7,8
Hatchback 2.1 TD 12V 109KM 80kW
Citroen XM II
I tutaj jest problem - nawet TD lubi sobie "zjeść", a auto do wolnej jazdy nie zachęca. Największym problemem jest kompetentny mechanik - szukać ze świecą w stogu siana. Reasumując: jeśli ktoś świadomie kupuje XM'a, to nie będzie zaskoczony.
7,4
Hatchback 2.5 TD 129KM 95kW
Citroen XM II
Jak na tak duży silnik wcale nie spala tak dużo. Przy bardzo ciężkiej nodze nigdy nie przekroczył mi 10l/100km Średnio około 7l/100km w trasie najmniej zszedłem do 5,4l/100km. Jeśli chodzi o części też wcale nie są takie drogie, niestety gorzej wygląda robocizna. Silnik tak upchany w komorze, że mechanicy nie chcą się za to brać a jak już chcą to kroją kaskę. Dlatego Ja wole robić przy nim sam.
5,7
Hatchback 2.1 TD 12V 109KM 80kW
Citroen XM II
spalanie na trasie: prędkość 70km/h zużycie 4.7 l na 100 km prędkość 90-100km/h zużycie 6.5 l na 100 km prędkość powyżej 100km/h wzrasta o 15- 20% na 100km spalanie w mieście jest dość duże średnio to 8 litrów ropy idzie na korki, jednak delikatne operowanie gazem nieco to zmniejszy.
5,9
Hatchback 2.1 TD 12V 110KM 81kW
Citroen XM I
Przy moim stylu jazdy nie przekraczam 6l/100km. Dojeżdżam 33km do pracy. Do centrum miasta jeżdżę tylko na zakupy (1-2 razy w tygodniu). Na niemieckich autostradach wyszło mi też 6l/100km przy prędkościach 120-140km/h. Od granicy do Wiesbaden i z powrotem do granicy da się zrobić na jednym baku (bez jeżdżenia po Wiesbaden).
5,1
Hatchback 2.1 TD 12V 110KM 81kW
Citroen XM I
Zużycia paliwa przy spokojnej jeździe nie podam bo uznacie za blagę. Srednioroczne w granicach nie przekraczające 6litrów/100km. Napraw nie wiele biorąc pod uwagę nasze drogi/tuleje wahaczy i łączniki stabilizatora przedniego/ reszta w normie.
Citroen XM