AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Fiat
Bravo
II
II
Raporty zużycia paliwa
Fiat Bravo II
Podsumowanie 844 raportów
Filtruj
Zobacz
rankingi spalania
Lata produkcji
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
Rodzaj paliwa
Każdy
benzyna
olej napędowy
LPG
Filtruj
wyniki
pb
Silniki Benzynowe
Fiat Bravo II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.4 16V 90KM 66kW
7,4
43,31 zł
7
1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
7,1
41,30 zł
130
1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
8,0
46,42 zł
173
1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
7,7
44,53 zł
13
1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
8,4
48,60 zł
68
lpg
Silniki Benzynowe
Fiat Bravo II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.4 16V 90KM 66kW
8,9
22,95 zł
1
1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
8,4
21,66 zł
20
1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
9,4
24,16 zł
13
1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
7,8
20,05 zł
4
1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
9,7
24,99 zł
10
on
Silniki Diesla
Fiat Bravo II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.6 MultiJet 16V 105KM 77kW
4,8
29,07 zł
2
1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
5,4
32,76 zł
65
1.6 MultiJet 16V 120KM 88kW
6,0
36,34 zł
1
1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
5,7
34,36 zł
48
1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
5,9
35,88 zł
188
1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
6,4
38,88 zł
57
2.0 TD Multijet 165KM 121kW
6,7
40,87 zł
44
Pokaż więcej silników
Sprawdź najnowsze oferty Fiat
Zobacz 216 aut
od ręki
Zużycie paliwa Fiat Bravo II
– wybierz wersję
Pokaż wersję z silnikiem:
Benzynowym
Benzynowym LPG
Diesla
Elektrycznym
Hybrydowym
Hybrydowym Diesla
Hybrydowym Diesla plug-in
Hybrydowym plug-in
Fiat Bravo II
Hatchback 5d Seria 3 (2014 - 2015)
1 raport
Pokaż wersje silnika
Fiat Bravo II
Hatchback 5d Seria 2 (2012 - 2013)
22 raporty
Pokaż wersje silnika
Fiat Bravo II
Hatchback 5d (2006 - 2012)
821 raportów
Pokaż wersje silnika
Lista raportów
zużycia paliwa
(844)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
On
7,8
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Mam bardzo ciężką nogę, często palę gumę a i tak spalanie 8,5-9 w miescie to extra wynik
Dodane
14 lat temu
Pb
6,5
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
LPG
7,6
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
w miescie mieszcze sie w 7.5 LPG czasem bywa 6.8 to takie minimum jakie wyciągnąłem, autostrada 140 - 1800 na budziku spalanie 10, trasa zwykła poniżej 6.5, silnik słabiutki, szkoda ze tylko 90KM, ważne ze jeździ, w każdym razie na miasto polecam ale w LPG jest duza oszczędność, koszt instalacji u dealera 3200zł Landi Renzo
Dodane
14 lat temu
Pb
8,5
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
sporo pali po mieście 8,6 - 11 na trasie minimu 7 w górę.
Dodane
14 lat temu
Pb
7,3
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Ceny przeglądów niewielkie, napraw na razie nie było i mam nadzieje,że nie bedzie
Dodane
14 lat temu
On
5,7
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
autko bardzo dynamiczne i przyjemne w jeździe. jest dość sztywne co daje nam fajny komfort prowadzenia autka czujemy jakby było przyklejone, niestety ma to słabe strony na nierównej nawierzchni czuć po czym się jedzie. wydaje się autem o dość dużym prześwicie nic bardziej mylnego on prawie leży na ziemi i to jest fajne bo w połączeniu z twardym zawieszeniem daje pewność prowadzenia lecz trzeba uważać gdzie się jedzie. opony 205/55/16 są chyba najbardziej optymalnym rozwiązaniem, wyglądają dobrze i amortyzują nierówności, jeździłem trochę na 17" kolach -porażka auto staje się sztywniejsze i fajnie się prowadzi na równych drogach a takich w miastach mamy mało. wymiana filtra powietrza to zadanie dla kogoś ze zdolnościami manualnymi manual poniżej w linku można sobie zobaczyć http://fiatklubpolska.pl/blog/seth-9044/wymiana-filtra-powietrza-bravo-ii-1-9-120-km-35/ spalanie jak w opisie ogólnie jazda na trasie 170 km do 120 km z kompletem ludzi lub 2 osoby i pełen załadunek po dach i do siedzeń przednich to koszt 5,4l/100km jazda przepisowa do 90km/h bez gwałtownych przyśpieszeń i w 2 osoby to 4.6. miasto depcząc czasem na czerwone pole i pisk opon na 3 biegu to spalanie 7l/100km spokojnie jadąc 6,3/100km to
Dodane
14 lat temu
Dziennik kosztów dla
Fiat Bravo II
Średni koszt
przejechania 100 km
33,33 zł
on
5,8
l/100km
pb
8,3
l/100km
lpg
9,3
l/100km
Zobacz
dzienniki
Pb
9,1
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
On
6,3
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Silnik jak na swoja moc jest naprawdę oszczędny
Dodane
14 lat temu
On
6,5
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Już pisałem 7,5 l jak dla mnie. Słyszałem, że można zejść do 5l, ale trzeba mieć lżejszego buta. Ceny przeglądów gwarancyjnych są na rynkowym poziomie poniżej 1000 PLN.
Dodane
14 lat temu
On
5,8
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Po pierwszze komputer wskazujący średnie spalnaie zaniża od 0,3 do 0,5 L czyli jeżeli komuter wskzuje średnie spalanie 5L to w rzeczywistości jest to minimum 5,3 do 5,5L. Nawet na trasie przy oszczędnej jeżdzie nie osiągalne jest osiągniecie wyniku mniejszego niz 5L/100km. Z włsnego doświadczenia wiem, że VW 1,9 TDI bez problemu na trasie można osiągnąć 4,5 L/100km. Na korzyść Fiata za to przemawia kultura pracy silnika - jest rewelacyjna, porównywalna do silnika bęzynowego - 1,9 TDI to przy tym traktor!. Fiat na niskich obrotach jest trochę zbyt mało dynamiczny dopiero przy wyzszych predkosciach zaczynana na prawdę przyspieszać. Jest to odczuwalne szczególnie przy wyprzedzaniu lub gdy trzeba szybko ruszyć z miejsca lub opuscić skrzyzowanie - brakuje dynamiki fiat jest trochę ospały - 1,9 TDI lepiej tzn. szybciej reaguje na nacisnięcie pedału gazu. Przejechałem Fiatem ponad 10 tyś. km i faktyczne średnie spalanie tego samochodu przy rozkładzie 70% trasa 30 % miasto wyniosło zawsze 5,7 - 5,8L/100km. Na autostradzie na odcinku 1100km przy predkościach 140-170 km/h przy 4 osobach i pełnym bagazu spalnie wyniosło 7L. Fiat bardzo dobrze się prowadzi w szczególnosci z 6 - biegową skrzynią.
Dodane
14 lat temu
Poprzednia
1
...
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
...
85
Następna
Fiat Bravo II
4,3 (652 oceny)
Wybierz nadwozie
Hatchback 5d
Hatchback 5d Seria 2
Hatchback 5d Seria 3
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Fiat Bravo w pigułce
Fiat Bravo
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Fiat Bravo
Dane techniczne
Fiat Bravo II
Raporty zużycia paliwa
Fiat Bravo II
Opinie
Fiat Bravo II
Usterki
Fiat Bravo II
Publikacje
Fiat Bravo
Newsy
Fiat Bravo
Galerie
Fiat Bravo
Nasze pomiary
Fiat Bravo
Filmy
Fiat Bravo
Ogłoszenia
Fiat Bravo
Ceny aut używanych
Fiat Bravo
Dziennik kosztów
Fiat Bravo II
Opinie o instalacjach LPG
Fiat Bravo II
Testy zderzeniowe
Fiat
Aktualnie przeglądasz
Fiat Bravo II
Dane techniczne
652 opinie
użytkowników
10 ogłoszeń
używanych
37 zgłoszonych
usterek
5 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy